dat is waar, misschien is dat toch een idee voor een proefperiodequote:Op zondag 25 september 2005 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En daarmee loopt je het risico dat ook de spelletjes die wél erg leuk en forumgebonden zijn, uit de betreffende fora verdwijnen. Door ze met ze met z'n allen samen te voegen in een spelletjesforum, raak je de indivualiteit van ieder spelletje kwijt.
kan die toch naar ONZ, zoals al eens geopperd is.quote:Op zondag 25 september 2005 11:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Maar die 2 vind ik helemaal niet leuk ...
'Voeg 1 letter toe' vind ik veel leuker ...
Al die mensen in het woordenassociatiespel komen alleen maar voor het woordenassociatiespel, niet voor die literatuurtopics in TTK.quote:Op zondag 25 september 2005 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En daarmee loopt je het risico dat ook de spelletjes die wél erg leuk en forumgebonden zijn, uit de betreffende fora verdwijnen. Door ze met ze met z'n allen samen te voegen in een spelletjesforum, raak je de indivualiteit van ieder spelletje kwijt.
dat is hetzelfde topic, waarin calvobbes en FF toegeven broers van elkaar te zijnquote:Op zondag 25 september 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic waarin calvobbes uitlegt, waarom hij als enige mongool op dit forum de links uit zijn quote verwijdert?
maar daar zal danny weer anders over denkenquote:Op zondag 25 september 2005 11:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik dan weer totaal het probleem niet van.
Goed zoeken! Dan ga ik op zoek naar jouw eerste zinnige bijdrage aan het forumquote:Op zondag 25 september 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic waarin calvobbes uitlegt, waarom hij als enige mongool op dit forum de links uit zijn quote verwijdert?
Linkquote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is hetzelfde topic, waarin calvobbes en FF toegeven broers van elkaar te zijn
Of die kan naar een SPL of SPE.quote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan die toch naar ONZ, zoals al eens geopperd is.
in ONZ is die wel wat intelligent, maar ach, leren ze daar ook wat
Onz is geen baggerbak, waar alles terecht komt wat niet in andere subfora terecht kanquote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan die toch naar ONZ, zoals al eens geopperd is.
in ONZ is die wel wat intelligent, maar ach, leren ze daar ook wat
Tja, de eerste zal misschien wat moeilijk zijn. Daarvoor moet je alweer een paar jaar terug.quote:Op zondag 25 september 2005 11:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goed zoeken! Dan ga ik op zoek naar jouw eerste zinnige bijdrage aan het forum
RJP is gestart in C&H jaren geleden en hoort gewoon bij C&Hquote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Of die kan naar een SPL of SPE.
En als het woordenassociatiespel en RJP echt zo forumgebonden zijn ... nou ja dan mogen ze die wel houden dan.
Dat kan niet.quote:
Dat zeg ik, dan mogen ze die wel houden.quote:Op zondag 25 september 2005 11:39 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
RJP is gestart in C&H jaren geleden en hoort gewoon bij C&H
die rel hebben we weer achter de rug hequote:Op zondag 25 september 2005 11:39 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
RJP is gestart in C&H jaren geleden en hoort gewoon bij C&H
En we waren weer vriendjes allemaalquote:Op zondag 25 september 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die rel hebben we weer achter de rug he![]()
ik heb idd UVT uit MyAT gegooid, terwijl dat soort topics over spellen wel leuk waren.quote:Op zondag 25 september 2005 11:41 schreef -DailaLama- het volgende:
Misschien kan dat SPE of SPL ook wel een verzamelplaats zijn voor bordspellenliefhebbers, Catan en zo.
Nu moet je daarvoor eerst naar die drugskikkers van UVT volgens mij.
maar dat was ook specifieker imho.quote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En we waren weer vriendjes allemaal
Precies en als je dan toch nog een bepaalde indentiteit aan je nieuw bedachte spel wilt geven dan kan je altijd in de TT nog [TTK] zetten als het bijvoorbeeld een literair spel is of [C&H] bij een culturistisch spel.quote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef Annemiek78 het volgende:
Een apart SPE / SPL topic is echt nog niet zo'n slecht idee.
Waarom iemand ooit de naam Kunst & Literatuur heeft afgeschaft...?quote:Op zondag 25 september 2005 11:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dat was ook specifieker imho.
de woordspellen hier zijn veel meer spel-vormen dan dat ze aansluiten bij de rest van dit forum. ook al noem je dit Theater, Taal en Kunst .
Hmmm ... ik denk niet dat de diehard C&H'ers en TTK'ers dat leuk vinden ...quote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies en als je dan toch nog een bepaalde indentiteit aan je nieuw bedachte spel wilt geven dan kan je altijd in de TT nog [TTK] zetten als het bijvoorbeeld een literair spel is of [C&H] bij een culturistisch spel.
Kortom, de beste oplossing is een apart subforum voor spelletjes. De spellen die al jarenlang lopen (woordenassociatiespel etc) kunnen in het originele subforum blijven staan, varianten kunnen naar SPL/SPE.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hmmm ... ik denk niet dat de diehard C&H'ers en TTK'ers dat leuk vinden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |