Idd menno eruit!quote:Op zondag 25 september 2005 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
één van die twee mag er van mij wel uit. Al dat geklets over nominaties. Mijn voorkeur gaat uit naar Menno, dan wordt Ingrid misschien ook wel losser.
En Menno maar zeggen dat een ander alleen maar met het spel bezig is![]()
![]()
* APK (spuit 12quote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz staat bekend als spuitzoveel hoor
En door de BBBrij heenlezen is wel eens mistig
Truste danquote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja stom, ik had meer koffie moeten drinken...![]()
13 meldt zich.quote:Op zondag 25 september 2005 03:33 schreef APK het volgende:
* APK (spuit 12) wil nu even weten over wie Menno en Ingrid aan het roddelen zijn.
![]()
(Ik moest effe pissen.)
Vindt het toch vreemd dat hij de tijd op de minuut bijna goed had. Hij kwam van het toilet en zat daarvoor op de slaapkamer. Hij is naar mijn idee zeker niet daarvoor naar de jacuzzi geweest. Dus blijft dit vreemd. Heb het idee dat er in de keuken ook ergens een klokje zit.quote:
Zou je nu een kindje willen?quote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef riri het volgende:
nou gaat die ingrid beinvloeden met emotiepraatjes
![]()
![]()
![]()
Waarom zou hij Ingrid gebruiken door tegen Dido te liegen over of hij wel of niet gezoend zou hebben. Zie het verband nietquote:Op zondag 25 september 2005 03:35 schreef riri het volgende:
Menno is een leugenaar....hij gebruikt ook Ingrid om verder te komen....vanmiddag zei die tegen Dido dat Ingrid en hij noooooit gezoend hadden,nou dat liegt die dus
ik heb maar de laatste paar minuten gehoord en toen ging het Rob & zijn spreekkamerquote:Op zondag 25 september 2005 03:33 schreef APK het volgende:
* APK (spuit 12) wil nu even weten over wie Menno en Ingrid aan het roddelen zijn.
![]()
(Ik moest effe pissen.)
Zaad moet je doorslikken, niet in je ogen laten spuitenquote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Bluezz het volgende:
En door de BBBrij heenlezen is wel eens mistig
Hier staat het antwoord: Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het toch vreemd dat hij de tijd op de minuut bijna goed had. Hij kwam van het toilet en zat daarvoor op de slaapkamer. Hij is naar mijn idee zeker niet daarvoor naar de jacuzzi geweest. Dus blijft dit vreemd. Heb het idee dat er in de keuken ook ergens een klokje zit.
Misschien heeft de oven of de magnetron een klokje, dat hebben die dingen toch meestal? Maar naar mijn weten hebben ze het daar nog nooit over gehad, het is alleen bekend van de jacuzzi.quote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het toch vreemd dat hij de tijd op de minuut bijna goed had. Hij kwam van het toilet en zat daarvoor op de slaapkamer. Hij is naar mijn idee zeker niet daarvoor naar de jacuzzi geweest. Dus blijft dit vreemd. Heb het idee dat er in de keuken ook ergens een klokje zit.
't betekent zoveel als "kop houden, mooi wezen"quote:Op zondag 25 september 2005 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de betekenis van tais-toi et sois beau babette, je maakt me zo nieuwsgierig...
Merci.quote:Op zondag 25 september 2005 03:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb maar de laatste paar minuten gehoord en toen ging het Rob & zijn spreekkamer
Rob is alleen bezig het spel te winnen
... zo is Menno niet zei hij er nog bij
haha kijk es wie er verdwaald is..... alles goed?quote:Op zondag 25 september 2005 03:41 schreef babette21 het volgende:
't betekent zoveel als "kop houden, mooi wezen"
Bedankt voor het snelle antwoordquote:Op zondag 25 september 2005 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hier staat het antwoord: Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Ik ben ook 21 en wil ook aandachtquote:Op zondag 25 september 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
[..]
haha kijk es wie er verdwaald is..... alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |