Ja hoor broer, dat wil ik wel. Ik geef alleen geen garantie dat mijn knipkunsten bij anderen net zo goed zijn als bij mijzelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef broer het volgende:
Ha, T_f.
Wil jij niet mijn kapper worden?
Jij hebt inmiddels ook inhammen waar de Titanic in kan keren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef Lamon het volgende:
Maar ja, dat was toen er nog genoeg haar was om te knippen..
Oh!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vraag je toch ook niet om mij te betalen als je me knipt?
O, dat heb je al wel geprobeerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoor broer, dat wil ik wel. Ik geef alleen geen garantie dat mijn knipkunsten bij anderen net zo goed zijn als bij mijzelf.
Nog een paar van deze posts en ik voel me weer de koning te rijk hier. Zeker als Q hier ook nog gaat posten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels ook inhammen waar de Titanic in kan keren?
Hé, giet er wat bier in en ik ben aardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is wel erg aardig van je.
Als Q post voel je je hoe dan ook de koning te rijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog een paar van deze posts en ik voel me weer de koning te rijk hier. Zeker als Q hier ook nog gaat posten.
Dat had ik al sinds mijn 17e, alleen toen had ik zulk vol haar dat ik het naar voren kon kammen en het gewoon voor mijn ogen zat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels ook inhammen waar de Titanic in kan keren?
Ha! Maar ik heb hem gezien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik keek even naar de laatste foto's die van me online stonden (dit weekend) en naast het feit dat ze heel ballerig en dronken zijn (had een overhemd aan van na dat huwelijk van zie vorige week en ik was niet heel dronken maar misschien wel een beetje) kom ik toch best invallendehaargrenzerig over. En dat is jammer.
[afbeelding]
En ja, die is natuurlijk straks weer weg, want ik sta er niet zo charmant op, en zo ijdel ben ik ook wel weer.
Heel belangrijk voor de inschatting is:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik keek even naar de laatste foto's die van me online stonden (dit weekend) en naast het feit dat ze heel ballerig en dronken zijn (had een overhemd aan van na dat huwelijk van zie vorige week en ik was niet heel dronken maar misschien wel een beetje) kom ik toch best invallendehaargrenzerig over. En dat is jammer.
[afbeelding]
En ja, die is natuurlijk straks weer weg, want ik sta er niet zo charmant op, en zo ijdel ben ik ook wel weer.
Nou, die zijn naar voren. Dát gelukkig wel. Maar ja, ze staan standaard zo, dus het effect blijft net zo ernstig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heel belangrijk voor de inschatting is:
Zijn de voorste plukkken strak naar achter gekamd of zitten ze gewoon lichtjes naar voren. Dat kun je op de foto nl niet echt zien.
Wij begrijpen elkaar verkeerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dát gelukkig wel.
Nou ja, als die naar achteren staan dan is het relief veel groter. Nu heb ik gewoon meer een lang voorhoofd maar ja, ik ben sowieso best lang dus dat is niet zo erg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar verkeerd, geloof ik.
Het was me toen niet opgevallen iig, dus dat bewijst wel dat het idd allemaal wel meevalt. Stiekem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, als die naar achteren staan dan is het relief veel groter. Nu heb ik gewoon meer een lang voorhoofd maar ja, ik ben sowieso best lang dus dat is niet zo erg.
Maar goed, ik kan niet echt een geschikte foto vinden verder, dus ik ga slapen. En Twisted_Fok heeft me ooit gezien en die kan vast beamen dat het stiekem best meevalt.
Aan de andere kant ben ik ook nog gewoon nog onredelijk jong, dus nog genoeg tijd om alles fout te laten gaan.
Nou ja, ik ga slapen, welterusten, Semibikkelaars.
Ach, anders kunnen we helemaal nergens meer over praten hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was me toen niet opgevallen iig, dus dat bewijst wel dat het idd allemaal wel meevalt. Stiekem.
Ik maak me al een tijd geen zorgen meer over een terugwijkende haarlijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:28 schreef thaleia het volgende:
Oh trouwens Eert, ik heb je een half jaar geleden nog gezien en toen viel het best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |