Ik kon alle gebeurtenissen van vanavond niet compacter vertellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:52 schreef Flem het volgende:
Welk een lange anekdote.
Nee he?! Je bent ook al zo'n nare RPG freak?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net prinses Ruto uit de maag van Jabu-Jabu gered en teruggebracht naar de Zoras. Als beloning kreeg ik de Zoras Sapphire, de laatste Sacred Stone die ik nodig had om in de Temple Of Time de portal naar naar het Sacred Realm te openen om te voorkomen dat de Triforce in handen valt van Gannendorf. Maar op het moment dat ik de poorten van het kasteel van Hyrule benader, galoppeert er een man op een paard naar buiten die prinses Zelda in z'n greep houdtZe kan nog net de Ocarina Of Time naar me gooien, die ik nodig heb om de Sacred Realm binnen te gaan. Gannendorf stormt ook naar buiten en vraagt me welke kant prinses Zelda op ging. Uiteraard geef ik geen antwoord en trek m'n zwaard, maar hij werpt me met een krachtige spreuk tegen de grond en gaat er vandoor. Damn. Gelukkig heb ik nog wel de Sacred Stones en de Ocarina, dus ik haast me naar de Temple Of Time waar ik de Song Of Time speel. De deur gaat open en daar staat... The Master Sword! Zonder twijfel ren ik erop af en trek 'em uit het blok. Achter me hoor ik iemand lachen. Het is Gannendorf en hij vertelt me dat ik 'em precies naar de juiste plek heb geleid
De wereld draait om me heen en alles wordt wit. Ik word wakker in een felgekleurde ruimte. Een oude man genaamd Rauru, de Light Sage, maakt me wakker en vertelt dat ik te jong was om het Master Sword te kunnen hanteren. Deze taak is namelijk weggelegd voor de Hero Of Time, en daar was ik nog niet klaar voor. Daarom heb ik 7 jaar geslapen in het hart van de Sacred Realm, de Chamber Of Sages. Ik kijk naar mezelf en zie dat ik aardig volwassen geworden ben. Rauru vertelt me in de jaren dat ik sliep, Gannendorf de Triforce in handen heeft gekregen en daarmee als Lord Of Evil de wereld in z'n greep heeft gehad. Ik heb de steun van alle 6 de Sages nodig om als Hero Of Time dit kwaad te bestrijden en Hyrule te redden. Ik sta weer in de Temple Of Time, met het Master Sword op m'n rug. De steun van Rauru is alvast binnen, op naar de rest!
[afbeelding]
Heftig man, zo'n Nintendo 64
Ja tof.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
[mooi verhaal]
Heftig man, zo'n Nintendo 64
Nah, ik vind alleen Zelda leuk. Ik kan me geen andere RPG herrinneren die ik fanatiek heb gespeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee he?! Je bent ook al zo'n nare RPG freak?
DuckHunt of een Atari dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:54 schreef Lamon het volgende:
Ik word altijd al moe bij de eerste paar zinnen van dat soort spellen. Shooters, en hoe simpeler hoe beter, is mijn motto.
Tenzij je Quest For Glory een RPG wilt noemen trouwens. Want dat heb ik wel erg fanatiek gespeeld (kheb alle 5 de delen meerdere keren uitgespeeld met hetzelfde character door elke keer aan het eind van een spel m'n personage te exporteren en in het volgende deel te importerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere RPG herrinneren die ik fanatiek heb gespeeld.
Ik heb natuurlijk geen N64, maar qua pc gaan mijn intereresses nogal naar Unreal tournament, Serious Sam, Dreamcatcher, Wolfenstein, Quake III enz. Met andere woorden, de schiet op alles wat je ziet spellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, ik vind alleen Zelda leuk. Ik kan me geen andere RPG herrinneren die ik fanatiek heb gespeeld.
Maar over shooters gesproken, kheb ook Quake 64
Ik dacht dat het voor mij ook al heel lang geleden was, maar het waren maar 3 dagen. Maar ja, de laatste constructieve bijdrage is al veel langer geleden.quote:
Ik denk dat ik volgende week maar eens naar de kapper ga, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dus ik leef met je mee, Lamon.
Ik niet. Maar ik vrees dat ik dat morgen ga doen. Ik ga morgen ook voor het eerst in heel lange tijd geen bier drinken. Ik probeerde na te gaan wanneer ik voor het laatst geen bier gedronken had, maar het kwam er op neer dat er een avond 2 weken geleden geweest is waarop ik wellicht geen biedr gedronken zou kunnen hebben. Best tragisch dus. Maar ja, hey, ik ben student.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb m'n kamer opgeruimd.
Ik ben vast ziek
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik probeerde na te gaan wanneer ik voor het laatst geen bier gedronken had, maar het kwam er op neer dat er een avond 2 weken geleden geweest is waarop ik wellicht geen bier gedronken zou kunnen hebben.
Dan moet je bier drinken, schijnt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vrees dat ik dat morgen ga doen. Ik ga morgen ook voor het eerst in heel lange tijd geen bier drinken. Ik probeerde na te gaan wanneer ik voor het laatst geen bier gedronken had, maar het kwam er op neer dat er een avond 2 weken geleden geweest is waarop ik wellicht geen biedr gedronken zou kunnen hebben. Best tragisch dus. Maar ja, hey, ik ben student..
Dat is een vooroordeel dat behoorlijk waar is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan moet je bier drinken, schijnt.
Ja, euh, precieze data willen we.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ja, de laatste constructieve bijdrage is al veel langer geleden.
Alleen als je bang bent dat je kaal wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:22 schreef broer het volgende:
En wanneer ik naar de kapper ga, weet ik nog niet. Is dat belangrijk in deze reeks?
Nog bedankt voor die cartoon trouwens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:21 schreef broer het volgende:
Uitstekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
De nacht van 29 op 30 september, broer. I.R.Baboons semi-bikkeltijd deel 39
Zeikerd!
Bang niet. Zeker wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen als je bang bent dat je kaal wordt.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
Nog bedankt voor die cartoon trouwens.
Wat heb ik daar vaak naar gezocht.
Nee. Niet eens geprobeerd. Heb hem nu achter gelaten bij m'n oma. En een vriendin zei dat ik hem wellicht kon bleken en dan heel hip kon maken of weer zwart kon maken in de wasmachine met verf of zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Uitstekend.
Heb je die lijm nog uit je broek gekregen?
Thet's treu. Maar ja, je ziet het meestal wel. Ik heb zelf ook een tondeuse, maar dan wordt het echt heel lelijk. Dus dan geef ik liever 1x per 3 of 4 maanden 20 euro uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha broer!!
Je kunt je haar ook gewoon zelf knippen, mits een beetje creativiteit. Who needs a kapper ennieweej?!
Dan was het eigenlijk geen zinvolle semi-bikkeltijd-post. Sorry dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee. Niet eens geprobeerd.
Ik moet wel. Niemand anders doet het...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel dapper, je noodlot zo onder ogen zien.
Ha, T_f.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha broer!!
Je kunt je haar ook gewoon zelf knippen, mits een beetje creativiteit. Who needs a kapper ennieweej?
Nou ja, ik heb daar gewoon geen aanleg voor. En getondeused is mijn haar heel lelijk (nou ja, mijn exvriendin vond het wel leuk maar alle andere mensen op aarde niet). Dus ga ik lekker naar de kapper, en dan kan ik ook lekker iemand anders de schuld geven als ik het kut vind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Zoveel geld heb ik niet. Ik knip het dus altijd zelf. Dat is tot nu toe nog altijd goed gegaan.
Ik vraag je toch ook niet om mij te betalen als je me knipt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Zoveel geld heb ik niet.
Ja hoor broer, dat wil ik wel. Ik geef alleen geen garantie dat mijn knipkunsten bij anderen net zo goed zijn als bij mijzelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef broer het volgende:
Ha, T_f.
Wil jij niet mijn kapper worden?
Jij hebt inmiddels ook inhammen waar de Titanic in kan keren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef Lamon het volgende:
Maar ja, dat was toen er nog genoeg haar was om te knippen..
Oh!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vraag je toch ook niet om mij te betalen als je me knipt?
O, dat heb je al wel geprobeerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoor broer, dat wil ik wel. Ik geef alleen geen garantie dat mijn knipkunsten bij anderen net zo goed zijn als bij mijzelf.
Nog een paar van deze posts en ik voel me weer de koning te rijk hier. Zeker als Q hier ook nog gaat posten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:37 schreef broer het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels ook inhammen waar de Titanic in kan keren?
Hé, giet er wat bier in en ik ben aardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is wel erg aardig van je.
Als Q post voel je je hoe dan ook de koning te rijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog een paar van deze posts en ik voel me weer de koning te rijk hier. Zeker als Q hier ook nog gaat posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |