quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Cora het volgende:
Hoi mensen, ik neem afscheid van semi-bikkeltijd.
Ik ga zelf een bejaarden-bikkeltijd beginnen denk ik, want dit wordt te laat voor mij.
Tot gauw! Als jullie de semi-bikkeltijd ook niet meer aan kunnen.
Tja...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja, semibikkelen is hard.
Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
OK, ik heb blijkbaar een deal met de Wassenaarse Albert Heijn waar ik zelf niets vanaf weet.
Vorige week was de kassiere nadat ik nadrukkelijk mijn krat bier vermeldde deze toch vergeten aan te slaan. Ik was netjes teruggelopen om dat te vermelden, maar kreeg een BETAALD sticker in mijn handen gedrukt en mocht zelfs na aandringen niet betalen.
Ook deze week na het hard en nadrukkelijk vermelden van mijn krat bier, en zelfs een duidelijke bevestiging van de kassiere (niet dezelfde als vorige week overigens) stond het krat bier weer niet op de bon.
Ditmaal heb ik niet meer de moeite genomen om terug te gaan. Ik vrees dat ik gedoemd ben de rest van mijn leven niet meer te betalen voor mijn bier.
Ik snap er geen zier van, sta ik bekend als de dorpsalcoholist ofzo, en word ik nu gesubsidieerd?
Dat wordt lijm snuiven dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, m'n broek (m'n enige nette zwarte broek die ik heb) zit inmiddels vol met vloeibare lijm. En ik moet morgen de hele dag in pak rondlopen. Arme ik.
het is weekend schatquote:
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:59 schreef Insomaniac het volgende:
Ha.
Kun je niet wat alineas toevoegen waardoor het leesbaar is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:04 schreef Insomaniac het volgende:
Lieve IR (slashdagboek),
vandaag was ik het Allerzieligste Meisje op de heeeeeeele wereld. Om 5.30 werd ik wakker met hoofdpijn, buikpijn, elastieken ledematen en een weeëig "ik-weiger-te-gaan-kotsen-want-dat-vind-ik-zooo-vies" gevoel. Helaas ben ik he-le-maal alleen thuis, maar dan ook echt helemaal. Vriend zit in Zweden en hondjes in een pension. Er is dus niemand om voor me te zorgen en me lief te hebben, tendiengevolge dat ik met m'n zieke lijf helemaal op de fiets door de regen naar het dorp moest fietsen om boodschappen te doen (mijn koelkast was leeg, maar dat had u vast al begrepen). Als troost heb ik toen maar een winterjas, twee truien en twee nieuwe tasjes gekocht plús nog een grote boodschappentas vol boodschapjes.
Nee, dat paste idd niet allemaal op de fiets.. Sterker nog, de tassen pasten niet eens aan m'n stuur.
.
Het zijn nog geen 100 woorden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:11 schreef Cora het volgende:
[..]
Kun je niet wat alineas toevoegen waardoor het leestbaar is?
Immers, als het maar voor 1 iemand bedoeld is dan kun je ook e-mailen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:13 schreef Insomaniac het volgende:
Het zijn nog geen 100 woorden..
En je hoeft het niet te lezen..
Er staat immers IR en (slashdagboek)..
.
Ik ben ziek en zielig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:18 schreef Cora het volgende:
[..]
Immers, als het maar voor 1 iemand bedoeld is dan kun je ook e-mailen?
Hele fijne optie!
Dan lees ik het toch niet, maakt mij verder niet uit.
Het is gewoon een zootje woorden zonder alineas wat niet uitnodigt om te lezen.
En het leek me wel leuk, daarom vroeg ik het.
Never mind.
Je bent niet ziek en zeker niet zielig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:32 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben ziek en zielig!!
Het zijn zo weinig woorden, als ik allemaal alinea's ga maken blijft er niks over.!
En IR mail ik nooit, wij encounteren op fora..
.
Fijn, never mind..
PS Ik jou ook hoor..
.
Beterschap Beep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:51 schreef Insomaniac het volgende:
Cora, je bent zeker al offline he?.
Ik niet, ben nog steeds ziek en zielig enzo..
Maar genoeg over mij..
Hoe gaat het met jou eigenlijk?.
De herfst is begonnen..
Hatsjoe..
En ik ben wél een vrouw..
.
Iedereen vergist zich daarin..
En jij mag d'r ook wel wezen hoor. (da's Noord-Hollands)..
.
Twee vrouwen zelfs, volgens mij, als je het zover afkort.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:17 schreef PDD het volgende:
En is Inso een vrouw!!?!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |