Wel jammer, want ik moet morgen zo veel doen dat ik daar best 2 25 septembers 2005 voor had kunnen gebruiken. of 2 25 september 2005s.quote:Op zondag 25 september 2005 03:41 schreef broer het volgende:
Wel met honing-mosterd-saus, Lamon. Anders is het zonde.
En I.R. kan best twee biertjes drinken. Het is godverdomme maar één keer 25 september 2005!
Kennelijk mocht Fok! er toch niets van weten, Christine.quote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet van niks hoor.
O...quote:Op zondag 25 september 2005 03:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel jammer, want ik moet morgen zo veel doen dat ik daar best 2 25 septembers 2005 voor had kunnen gebruiken. of 2 25 september 2005s.
Dat zou niet zo moeten zijn.quote:
laat maarquote:Op zondag 25 september 2005 03:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou niet zo moeten zijn.
Maar goed, ik ben dus m'n hele middag/avond bezig geweest met daaraan gerelateerde problemen. Want maandag staan alle potentiele leden om half 7 op de stoep en dan moet ik ze vermaken.
En oh, ik was vanavond nog naar Paul Haenen geweest in het Nieuwe de la Mar en dat was heel erg tof en ik stond nog op het podium en toen kreeg ik een vraag van Margreet Dolman en na afloop een T-shirt dus ik zit nu in een T-shirt met daarop 'Onverwachts vrolijk... kent u die uitdrukking? (ds. Gremdaat)
jaquote:Op zondag 25 september 2005 03:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan snel editen he.
Koel.quote:Op zondag 25 september 2005 03:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onverwachts vrolijk... kent u die uitdrukking?
Gelukkig maakt dit veel duidelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 03:51 schreef qu63 het volgende:
ik klikte steeds op het vraagnummer onderaan ipv het nummer voor de stelling
Ja, natuurlijk. Maar ja, een vriend van me vroeg of ik meewilde en stiekem was het toch wel erg leuk. Die liedjes zijn natuurlijk geweldig (wat wil je, Clous van Mechelen zit er achter) en met telefoongesprekken e.d. improveert ie ook erg goed.quote:Op zondag 25 september 2005 03:53 schreef broer het volgende:
[..]
Koel.
Ik zou hem bijna als sig nemen.
(Maar stiekem is Paul Haenen wel een beetje de oude garde qua humor, hoor. Het is wel een ietsepiets gezapig...)
En dan maak ik het nieuwe de la mar ook nog eens mee voor het in december wordt afgebroken.quote:Op zondag 25 september 2005 04:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ja, een vriend van me vroeg of ik meewilde en stiekem was het toch wel erg leuk. Die liedjes zijn natuurlijk geweldig (wat wil je, Clous van Mechelen zit er achter) en met telefoongesprekken e.d. improveert ie ook erg goed.
Een aantal maanden geleden was ik naar Dolman/Gremdaat in het Betty Asfalt Complex en dat is wel veel intiemer en zo, maar deze show had wat meer glamour.
trustequote:Op zondag 25 september 2005 04:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten dan maar.
Ik wist het wel van mezelfquote:
Ik heb de hele dag gewacht om je t-shirt te vereren.quote:Op zondag 25 september 2005 03:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, ik was vanavond nog naar Paul Haenen geweest in het Nieuwe de la Mar en dat was heel erg tof en ik stond nog op het podium en toen kreeg ik een vraag van Margreet Dolman en na afloop een T-shirt dus ik zit nu in een T-shirt met daarop 'Onverwachts vrolijk... kent u die uitdrukking? (ds. Gremdaat)
quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag gewacht om je t-shirt te vereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |