Ik had vandaag 3 harpen en 5 oenen aan de haak geslagen.quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef broer het volgende:
Hoeveel harpoenen heb je gevangen?
De eet-, muziek- en liefde- link zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2005 02:38 schreef Christine het volgende:
je doet het toch wel met passie he?
nouja, "seks" en "harpoen" kan ik me op zich wel wat bij voorstellen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De eet-, muziek- en liefde- link zie ik wel gebeuren.
Ik maak me zorgen over hoe je dit aan seks gaat koppelen.
Groeten terug aan de Beep!quote:Op zondag 25 september 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Ejj jullie![]()
Oja.. Cora de groetjes van Defje
Ben net thuus weer
quote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef Cora het volgende:
Ik had vandaag 3 harpen en 5 oenen aan de haak geslagen.
Best een goed resultaat al zeg ik het zelf.
Jamaar dit is semi. Of bedoel je dat ook? Bikkelen is altijd na 3 dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef qu63 het volgende:
Bikkelen was op vrijdag en zaterdag toch na 3en?
of zit ik er nu weer naast
Bikkelen was onderhevig aan de tands des tijds. Van semi-bikkelen ben ik eerlijk gezegd de oorspronkelijke tijden vergeten.quote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef qu63 het volgende:
Zie titelquote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef qu63 het volgende:
Ow.quote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef broer het volgende:
Die harpen moet je houden. Muzikale bevrediging is een groot goed.
De oenen moet je teruggooien. Het liefst aan de verkeerde kant van de boot. Daar snappen ze niks van.
Dat is erg sympathiek van je. Balkenende heeft gelijk: mantelzorg is een mooi iets.quote:Op zondag 25 september 2005 02:49 schreef Cora het volgende:
Ik heb die 5 oenen naar huis gebracht
Och, kom. Je hebt er toch zeker vijf oenen het leven mee gered. Wees trots!quote:Ik ga nooit meer harpoenvissen.
quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Als er trouwens mensen zijn, die zich een beetje hitsig voelen moeten ze het gewoon eerlijk zeggen, hoor.
*meld*quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Als er trouwens mensen zijn, die zich een beetje hitsig voelen moeten ze het gewoon eerlijk zeggen, hoor.
waar kan ik me aanmelden ?quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 02:52 schreef broer het volgende:
Dat is erg sympathiek van je. Balkenende heeft gelijk: mantelzorg is een mooi iets.
Da's waar, ik denk dat ze het best naar hun zin hebben in de Efteling.quote:Och, kom. Je hebt er toch zeker vijf oenen het leven mee gered. Wees trots!
ben jij gemeen?quote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
Nou, de gemene deler die hier iedereen bij elkaar brengt is ook weer vastgelegd.
Ik voel een essay aankomen.
Balkenendequote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
Nou, de gemene deler die hier iedereen bij elkaar brengt is ook weer vastgelegd.
Ik voel van alles aankomen behalve een essay.quote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
jij moet ook naar het toilet?quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik voel van alles aankomen behalve een essay.
Mooi. Ik voel tegelijkertijd een reactie aankomen.quote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
dan wachten we nog een urrquote:Op zondag 25 september 2005 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
In het weekend pas om 4 uur, hoor.
Onder andere.quote:Op zondag 25 september 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
jij moet ook naar het toilet?
Ik heb besloten dat ik daar niet meer aan mee doe.quote:
goeie smoesquote:Op zondag 25 september 2005 03:07 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik daar niet meer aan mee doe.
Ondertussen ben ik bijna bejaard en ik bikkel dus gewoon iets eerder.
Mijn rolator heeft namelijk een goede nachtrust nodig.
Ik ben gewoon goed bezig, Christine.quote:Op zondag 25 september 2005 03:08 schreef Christine het volgende:
goeie smoes
zoals altijd he. je bent immers op dreef.quote:Op zondag 25 september 2005 03:10 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed bezig, Christine.
Dat waren jouw woorden.quote:Op zondag 25 september 2005 03:10 schreef Christine het volgende:
zoals altijd he. je bent immers op dreef.
dat hebben we allemaal wel eens. gaat vanzelf over.quote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef Stranger het volgende:
Ik ben er stiekem niet.
Ohh demmit.. ik dacht echt dat je er wasquote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef Stranger het volgende:
Ik ben er stiekem niet.
Inderdaad. Vijf uur, half zes is meer jouw tijd.quote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef Stranger het volgende:
Ik ben er stiekem niet.
en je had je er nog wel zo op verheugdquote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh demmit.. ik dacht echt dat je er was![]()
Sorry dat ik me verraadquote:Op zondag 25 september 2005 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh demmit.. ik dacht echt dat je er was![]()
twee keer voor elke glas alcohol die je op hebtquote:Op zondag 25 september 2005 03:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sorry dat ik me verraad
Fuck, hoe vaak kan je moeten backspacen in een zin.
Ah, voor een wannabe-neukertje vam IR doe je het best gpedquote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Christine het volgende:
[..]
twee keer voor elke glas alcohol die je op hebt
Aaai ..quote:Op zondag 25 september 2005 03:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sorry dat ik me verraad
Fuck, hoe vaak kan je moeten backspacen in een zin.
Hey hobje, een vraagje, hoe heette die olijventent in utrecht?quote:
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef Stranger het volgende:
Ah, voor een wannabe-neukertje vam IR doe je het best gped
Ik weet alleen de rest van je lijstje, sorry.quote:Op zondag 25 september 2005 03:25 schreef Christine het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
(schrap dat wannabe maarof mag fok dat niet weten?
)
dit topic gaat niet helemaal de goede kant op geloof ik...quote:Op zondag 25 september 2005 03:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet alleen de rest van je lijstje, sorry.
Ojee... sterkte ermeequote:Op zondag 25 september 2005 03:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hey hobje, een vraagje, hoe heette die olijventent in utrecht?
Moet er binnenkort weer uit eten.
Dus als Balkenende en Donner wat meer zouden neuken en wat vaker zouden harpoenvissen, zou Nederland er een stuk beter uitzien? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 25 september 2005 03:24 schreef Lamon het volgende:
In seks komen wij samen.
[...]
Ow, en mijn opa was HARPOENVISSER rtouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |