In de douche heb je toch een ventilatiesysteem wat de lucht snel afdrijft, voegt daarbij de luchtjes toe (doucheschuim, deodorant, parfum e.d.) en de rooklucht valt niet meer zo op. Daarbij komt dat er nog steeds rokers zijn in het huis, dus het ruikt altijd wel een beetje naar rook.quote:Op zondag 25 september 2005 02:13 schreef riri het volgende:
en als hij in de douche staat te roken dan?????????iedereen kan zo binnen lopen dan en je ruikt het meteen....een eitje is deze opdracht zeker niet
sorry verbinding viel even wegquote:Op zondag 25 september 2005 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat vind je zo oké dan aan Râlph...
Jawel, het is ten eerste een mede Hagenees, maar hij is gewoon lief. Het type goedsul. En hij zeikt tenminste niet zo. Hij was donderdag de enige die tijdens de enorme discussie over de weekopdracht stoicijns doorging met pakketjes maken.quote:Op zondag 25 september 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kâhn jê dât ook onderbouwâh?
Nee, dat heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je de geheime opdracht weet
Je post op fok.quote:Op zondag 25 september 2005 02:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je moet me wel hebben he apk heb ik wat gedaan ofzo?
Ach nu het SC is voel ik helemáál niet meer schuldig over m'nquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer iemand daar over zou beginnen.
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kan hij toch makkelijk verdekt in zijn hand houden of onder het zand verbergen. Deze opdracht is echt een eitje. De makkelijkste tot nu toe denk ik.
Nomineren gaat wat moeilijk als hij niet meer in het huis zit..... vandaar dat ze ermee stopt !quote:Op zondag 25 september 2005 02:17 schreef -Delta- het volgende:
En uitgerekend gaat Nathalie volgende keer Ralph niet meer nomineren.![]()
Trut, had dat eerder bedacht, dan zat ie niet eens op de bank, laat staan dat ie er misschien uit gaat.
Euhm sorryquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
zoals zovele.. en jah nu word het wel erg off topic ,maar ging toch slapen dus hou voor nu wijs me mondquote:
de politie moet iemand zien roken, een smeulende peuk naast hem is denk ik ook goed genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Moet Roel op heterdaad betrapt worden, of niet? Stel dat Rob hem aantreft in de tuin, met een nog half smeulende peuk naast hem in de bosjes. Is hij dan betrapt?
En, wat ik al eerder aangaf, wat voor baat heeft de rookpolitie erbij om mensen te betrappen? Ik zou niet al te hard mijn best doen. Tenzij...., BB een dikke bonus heeft gezet op het constateren van een overtreding...
Je hebt gelijk, hij heeft wel iets, maar hij is zo kleurloosquote:Op zondag 25 september 2005 02:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry verbinding viel even weg
ik vind 't wel stoer dat ie totaal niet meegaat in het populaire gedrag van de rest
Het Goedemorgen/Welterusen topic. Ik zocht het van de week ook al tevergeefs.quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm sorry
Maar is best irritant als je zo een topic wilt teuglezen
Shit .. Tanja helemaal vergeten idd.. Klopt.. die staat op nummer 1 ja.quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Lieske is toch écht de door jou meest besproken bewoonster.
Zij staat ongeveer 10.000 posts achter Tanja.
Roel en Lieske hebben de meeste kleur van heel t huisquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij heeft wel iets, maar hij is zo kleurloos
Roel en Lieske hebben tenminste nog een beetje kleur toch?
Wie wil deze shit nou teruglezen joh!quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm sorry
Maar is best irritant als je zo een topic wilt teruglezen
Ik ook!quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Whehehe, heb ik je toch nog even wakker gehouden.quote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zoals zovele.. en jah nu word het wel erg off topic ,maar ging toch slapen dus hou voor nu wijs me mond![]()
Worden ze dan alle drie genomineerd of alleen diegene die het gezien en niet verteld heeft? (lijkt me wel zo eerlijkquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef b0ng het volgende:
[..]
de politie moet iemand zien roken, een smeulende peuk naast hem is denk ik ook goed genoeg.
als ze het niet melden en wel hebben gezien, dan worden hun automatisch genomineerd.
ik denk niet dat ie kleurloos ís, maar dat ie wel zo wordt neergezetquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je hebt gelijk, hij heeft wel iets, maar hij is zo kleurloos
Roel en Lieske hebben tenminste nog een beetje kleur toch?
Dat snap ik nou niet, net als dit hele gebeuren om een nieuwe titel voor die topic.quote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het Goedemorgen/Welterusen topic. Ik zocht het van de week ook al tevergeefs.
Als we maar geen HVJJN krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |