In de douche heb je toch een ventilatiesysteem wat de lucht snel afdrijft, voegt daarbij de luchtjes toe (doucheschuim, deodorant, parfum e.d.) en de rooklucht valt niet meer zo op. Daarbij komt dat er nog steeds rokers zijn in het huis, dus het ruikt altijd wel een beetje naar rook.quote:Op zondag 25 september 2005 02:13 schreef riri het volgende:
en als hij in de douche staat te roken dan?????????iedereen kan zo binnen lopen dan en je ruikt het meteen....een eitje is deze opdracht zeker niet
sorry verbinding viel even wegquote:Op zondag 25 september 2005 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat vind je zo oké dan aan Râlph...
Jawel, het is ten eerste een mede Hagenees, maar hij is gewoon lief. Het type goedsul. En hij zeikt tenminste niet zo. Hij was donderdag de enige die tijdens de enorme discussie over de weekopdracht stoicijns doorging met pakketjes maken.quote:Op zondag 25 september 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kâhn jê dât ook onderbouwâh?
Nee, dat heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je de geheime opdracht weet
Je post op fok.quote:Op zondag 25 september 2005 02:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je moet me wel hebben he apk heb ik wat gedaan ofzo?
Ach nu het SC is voel ik helemáál niet meer schuldig over m'nquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer iemand daar over zou beginnen.
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kan hij toch makkelijk verdekt in zijn hand houden of onder het zand verbergen. Deze opdracht is echt een eitje. De makkelijkste tot nu toe denk ik.
Nomineren gaat wat moeilijk als hij niet meer in het huis zit..... vandaar dat ze ermee stopt !quote:Op zondag 25 september 2005 02:17 schreef -Delta- het volgende:
En uitgerekend gaat Nathalie volgende keer Ralph niet meer nomineren.![]()
Trut, had dat eerder bedacht, dan zat ie niet eens op de bank, laat staan dat ie er misschien uit gaat.
Euhm sorryquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
zoals zovele.. en jah nu word het wel erg off topic ,maar ging toch slapen dus hou voor nu wijs me mondquote:
de politie moet iemand zien roken, een smeulende peuk naast hem is denk ik ook goed genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Moet Roel op heterdaad betrapt worden, of niet? Stel dat Rob hem aantreft in de tuin, met een nog half smeulende peuk naast hem in de bosjes. Is hij dan betrapt?
En, wat ik al eerder aangaf, wat voor baat heeft de rookpolitie erbij om mensen te betrappen? Ik zou niet al te hard mijn best doen. Tenzij...., BB een dikke bonus heeft gezet op het constateren van een overtreding...
Je hebt gelijk, hij heeft wel iets, maar hij is zo kleurloosquote:Op zondag 25 september 2005 02:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry verbinding viel even weg
ik vind 't wel stoer dat ie totaal niet meegaat in het populaire gedrag van de rest
Het Goedemorgen/Welterusen topic. Ik zocht het van de week ook al tevergeefs.quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm sorry
Maar is best irritant als je zo een topic wilt teuglezen
Shit .. Tanja helemaal vergeten idd.. Klopt.. die staat op nummer 1 ja.quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Lieske is toch écht de door jou meest besproken bewoonster.
Zij staat ongeveer 10.000 posts achter Tanja.
Roel en Lieske hebben de meeste kleur van heel t huisquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij heeft wel iets, maar hij is zo kleurloos
Roel en Lieske hebben tenminste nog een beetje kleur toch?
Wie wil deze shit nou teruglezen joh!quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm sorry
Maar is best irritant als je zo een topic wilt teruglezen
Ik ook!quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Whehehe, heb ik je toch nog even wakker gehouden.quote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zoals zovele.. en jah nu word het wel erg off topic ,maar ging toch slapen dus hou voor nu wijs me mond![]()
Worden ze dan alle drie genomineerd of alleen diegene die het gezien en niet verteld heeft? (lijkt me wel zo eerlijkquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef b0ng het volgende:
[..]
de politie moet iemand zien roken, een smeulende peuk naast hem is denk ik ook goed genoeg.
als ze het niet melden en wel hebben gezien, dan worden hun automatisch genomineerd.
ik denk niet dat ie kleurloos ís, maar dat ie wel zo wordt neergezetquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je hebt gelijk, hij heeft wel iets, maar hij is zo kleurloos
Roel en Lieske hebben tenminste nog een beetje kleur toch?
Dat snap ik nou niet, net als dit hele gebeuren om een nieuwe titel voor die topic.quote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het Goedemorgen/Welterusen topic. Ik zocht het van de week ook al tevergeefs.
Als we maar geen HVJJN krijgen.
Waarom zou BB een bonus zetten op een constatering? Ze zien zelf toch ook wel als iemand stiekem rookt! Is volkomen zinloos dus. En er is heus niemand zo gek om 'stiekem' te gaan roken, omdat ze toch weten dat dat niet mogelijk is met al die camera's en ze weten ook dat ze de hele groep benadelen als ze het toch doen. Dus het slaat allemaal helemaal nergens op..... tenzij iemand mág roken van BB natuurlijk, maar zover denken de bewoners blijkbaar niet.quote:Op zondag 25 september 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
En, wat ik al eerder aangaf, wat voor baat heeft de rookpolitie erbij om mensen te betrappen? Ik zou niet al te hard mijn best doen. Tenzij...., BB een dikke bonus heeft gezet op het constateren van een overtreding...
Die van BB1 heb ik gemistquote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Sanne: Kun je mij vertellen hoeveel BB-meets er in het verleden geweest zijn?
Of Scan misschien
Als Lieske dat doet, krijgt ze misschien een "verlaat de gevangenis zonder te betalen kaartje".quote:Op zondag 25 september 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Worden ze dan alle drie genomineerd of alleen diegene die het gezien en niet verteld heeft? (lijkt me wel zo eerlijk)
Kan hij het beste door Lieske worden gesnapt die gaat niet naar de dbk want die zit de week erna toch wel op de bank![]()
Ik probeer me aan te passen en lees niet meer dan 3 posts terugquote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wie wil deze shit nou teruglezen joh!
Rotterdamse humor is toch wel één van de mooiste humorrenquote:Op zondag 25 september 2005 02:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik
't is toch een Haagse Sjaak en die hebben wel humor op zich
ik ben geen Roel-fan maar voor het programma mag hij nog even blijven
Lieske is absoluut oke, maar gaat het natuurlijk never nooit redden
ze slaapt waarschijnlijkquote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef Gert het volgende:
Hee ik volg die streams totaal niet meer hoor, maar ehh is Chantal al aan het roddelen?Ja zeker he.
Ze is aan het fietsen en is erg stil (eindelijk)quote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef Gert het volgende:
Hee ik volg die streams totaal niet meer hoor, maar ehh is Chantal al aan het roddelen?Ja zeker he.
Leukquote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die van BB1 heb ik gemist
Na BB2 had Bad Brother een meet in Rotterdam waar heel veel BB'ers waren
Na BB3 zijn we met een groep Fokkers in de Tara een kroegentocht begonnen.
Er staat me ook nog een meeting in Scheveningen bij, maar dat was van Mediawatchers. Ook na BB3.
Na BB4 weet ik het niet. Die editie was geloof ik niet leuk genoeg voor een meeting.
Klopt... op de bank van BB of op de bank thuisquote:Op zondag 25 september 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
Kan hij het beste door Lieske worden gesnapt die gaat niet naar de dbk want die zit de week erna toch wel op de bank![]()
Je zag toch wel dat er vandaag (gisteren) veel meer in het streamverslagentopic gepost werd?quote:Op zondag 25 september 2005 02:25 schreef -Delta- het volgende:
Dat snap ik nou niet, net als dit hele gebeuren om een nieuwe titel voor die topic.
Zou wel humor zijn, ze wilde deze BB gemener dan ooit neerzetten maar daar merken we nog niet echt veel vanquote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Lieske dat doet, krijgt ze misschien een "verlaat de gevangenis zonder te betalen kaartje".![]()
Nieuwe variant op de envelop van 2 weken terug, waardoor de nominatie verviel![]()
Linda mag er van mij per direct uit, wat kansloos figuur is dat zegquote:Op zondag 25 september 2005 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Linda & Ralph zijn gewoon de meest kleurloze figuren, ze voegen niets toe aan de groep
Zo, ik heb gezegd...
BB meets zijn nog niets, wat dacht je van de BB-relaties die zijn ontstaan, of zelfs de huwelijken en kidsquote:Op zondag 25 september 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik had het als grapje geroepen, wist helemaal niet dat er echt meets waren geweest n.a.v. BB![]()
Ze hadden in de DBK aangegeven dat ze de opdracht niet zouden redden. Toen kregen ze van van BB de kans op het zonder de pakjes te doen, maar dan wel maar met z'n 8-en en dan 31000 i.p.v. 30000 stuks.quote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef babette21 het volgende:
wat ik me nog even afvroeg [nav gemiste afleveringen op donderdag]:
waarom hadden ze bij de vorige opdracht ineens geen pakjes meer aan en mocht de helft niet meer meedoen?!?
Hij doet niets... dus meer in beeld zit er niet in. Af en toe praat hij wat.. maakt soms een leuk grapje.. that's it. Hij heeft geen 'story' in het huis, niks. Het verhaal van de ex is mislukt.quote:Op zondag 25 september 2005 02:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie kleurloos ís, maar dat ie wel zo wordt neergezet
hij moet a) meer in beeld en b) meer te doen krijgen [ik las al suggesties voor Hummie: prima!]
en daarnaast denk ik dat ie wat moet loskomen:
Oh oke, dat wist ik dus niet, lees net elke dag daar namelijk, dat is idd een goeiequote:Op zondag 25 september 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Je zag toch wel dat er vandaag (gisteren) veel meer in het streamverslagentopic gepost werd?
Ik vind het een verbetering.
Dat was een weekopdracht en die was afgelopen, en er mochten maar 8 mensen aan de weekopdracht meedoen, ze hadden de weekopdracht voltooid afgelopen woensdagquote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef babette21 het volgende:
wat ik me nog even afvroeg [nav gemiste afleveringen op donderdag]:
waarom hadden ze bij de vorige opdracht ineens geen pakjes meer aan en mocht de helft niet meer meedoen?!?
Het aanstellen van een 'rookpolitie' impliceert toch dat overtredingen mógelijk zijn?quote:Op zondag 25 september 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou BB een bonus zetten op een constatering? Ze zien zelf toch ook wel als iemand stiekem rookt! Is volkomen zinloos dus. En er is heus niemand zo gek om 'stiekem' te gaan roken, omdat ze toch weten dat dat niet mogelijk is met al die camera's en ze weten ook dat ze de hele groep benadelen als ze het toch doen. Dus het slaat allemaal helemaal nergens op..... tenzij iemand mág roken van BB natuurlijk, maar zover denken de bewoners blijkbaar niet.
Ja een ex van een bewoner erin, poeh hey wat maakt die Hagenees Naat d'r leven een hel.quote:Op zondag 25 september 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn, ze wilde deze BB gemener dan ooit neerzetten maar daar merken we nog niet echt veel van![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hier kun je een beetje lullen en als ze backgammon spelen newbies pesten.Tanja bashen
Thuis zie ik niet zo snel gebeuren maar op de bank komt ze zeker met deze wijven in huis en ze is slim genoeg om dan te denken, Laat Roel maar lekker gaan, ik ben toch al de lul de volgende keerquote:Op zondag 25 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... op de bank van BB of op de bank thuis
oke thanx [Ilona ook!]quote:Op zondag 25 september 2005 02:29 schreef Day het volgende:
Ze hadden in de DBK aangegeven dat ze de opdracht niet zouden redden. Toen kregen ze van van BB de kans op het zonder de pakjes te doen, maar dan wel maar met z'n 8-en en dan 31000 i.p.v. 30000 stuks.
Babette had het toch over die schijnzwangerschapspakjes?quote:Op zondag 25 september 2005 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hadden in de DBK aangegeven dat ze de opdracht niet zouden redden. Toen kregen ze van van BB de kans op het zonder de pakjes te doen, maar dan wel maar met z'n 8-en en dan 31000 i.p.v. 30000 stuks.
Zou ook leuk zijn, kunnen AL die wijven niet meer op haar stemmen en als Ralph dan weg is (waar ik vanuit ga) moeten ze op elkaar gaan stemmen, dat is pas feestquote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Thuis zie ik niet zo snel gebeuren maar op de bank komt ze zeker met deze wijven in huis en ze is slim genoeg om dan te denken, Laat Roel maar lekker gaan, ik ben toch al de lul de volgende keer![]()
Nee, dat is niet zo gezegd. Er werd gezegd dat BB de niet rokers zeer goed in de gaten houdt, dus er is geen ontkomen aan. Stiekem roken en ermee weg komen is onmogelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 02:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het aanstellen van een 'rookpolitie' impliceert toch dat overtredingen mógelijk zijn?
Uiteraard zien de BB-camera's alles. Blijkbaar is het dus zo dat een overtreding alleen geldt als die door een lid van de RauchGestapo wordt geconstateerd?
Ja het is een vage kut-opdracht.
Hm, heb nog nooit iets grappigs gehoord of gezien in R'dam eigenlijk...quote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Rotterdamse humor is toch wel één van de mooiste humorren
Ze heeft het elke dag heel erg moeilijk, Dat je dat niet ziet zeg. Rob ziet het welquote:Op zondag 25 september 2005 02:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja een ex van een bewoner erin, poeh hey wat maakt die Hagenees Naat d'r leven een hel.
![]()
Wat liefquote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
OMG.. Joost geeft zijn dinnetje nog even een kusje![]()
ik heb de indruk dat de regisseur altijd bepaald hoe iemand overkomt, door dingen gewoon weg te laten of juist veel in beeld te brengen... maar als jullie zeggen dat Ralph 24/7 niks doet [ik heb geen streams, vandaar] dan ga ik daar vanuit en klopt mijn theorie dus niet.... in dat geval moet die jongen gewoon snel loskomen, anders komt ie wel in de gevarenzonequote:Op zondag 25 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Hij doet niets... dus meer in beeld zit er niet in. Af en toe praat hij wat.. maakt soms een leuk grapje.. that's it. Hij heeft geen 'story' in het huis, niks. Het verhaal van de ex is mislukt.
En dat voor een homo...quote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
OMG.. Joost geeft zijn dinnetje nog even een kusje![]()
Goh laat me raden, hier spreekt een A'dammer, wat ver-ras-sendquote:Op zondag 25 september 2005 02:33 schreef Lkw het volgende:
Hm, heb nog nooit iets grappigs gehoord of gezien in R'dam eigenlijk...
Kent men daar het fenomeen 'humor' eigenlijk wel?
Rij ff naar t huis en doe t ff aan dr vragenquote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Dido nou een transexueel of niet, nu wil ik uitsluitsel!
Nee, ik denk dat Lieske blijft en de volgende keer gewoon weer 6 of meer stemmen krijgt. Als Ralph dan weg is, zal er niet meer iemand zijn die veel stemmen heeft, dus is er een grotekans dat er veel mensen geniomineerd staan met 2 stemmen ofzo.. Volgende keer verwacht ik weer 4 of 5 genomineerden daardoor.quote:Op zondag 25 september 2005 02:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, kunnen AL die wijven niet meer op haar stemmen en als Ralph dan weg is (waar ik vanuit ga) moeten ze op elkaar gaan stemmen, dat is pas feest![]()
nee die dwangbuizenquote:Op zondag 25 september 2005 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Babette had het toch over die schijnzwangerschapspakjes?
Dan zullen ze eerst Ralph nog even nomineren ben ik bangquote:Op zondag 25 september 2005 02:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, kunnen AL die wijven niet meer op haar stemmen en als Ralph dan weg is (waar ik vanuit ga) moeten ze op elkaar gaan stemmen, dat is pas feest![]()
Voelt zich vast wat schuldig over zijn sandwich van daarnetquote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef Catty het volgende:
Agossie, Joost kust de foto van zijn vriendinnetje![]()
Ik zeg, als Ralph dan weg is (omdat die ws donderdag exit gaatquote:Op zondag 25 september 2005 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst Ralph nog even nomineren ben ik bang![]()
Over een paar weken gaat het pas echt leuk worden![]()
Ja, zag dat Joost ze net voor de deur leggen. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2005 02:36 schreef MissHobje het volgende:
Ingrid plassen ?? iedergeval struikelde ze zowat over die uien op de grond voor hun slaapkamer deur
Heb je in m'n profieltje gekeken?quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Goh laat me raden, hier spreekt een A'dammer, wat ver-ras-send![]()
Sorry het is al erg laat en ben er niet meer helemaal bij, tijd om te gaan slapenquote:Op zondag 25 september 2005 02:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zeg, als Ralph dan weg is (omdat die ws donderdag exit gaat)
![]()
Ik ruik de A'dam/R'dam strijd altijd van ver.quote:
Die paar keren dat ik in Rotterdam ben geweest lag de humor op straat, Rotterdammers hebben gewoon humorquote:Op zondag 25 september 2005 02:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, heb nog nooit iets grappigs gehoord of gezien in R'dam eigenlijk...
Kent men daar het fenomeen 'humor' eigenlijk wel?
Jij ruikt elke strijd van erg verquote:Op zondag 25 september 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ruik de A'dam/R'dam strijd altijd van ver.![]()
En gecheckt en het klopte![]()
Neuh dido heeft bekent trans te zijn tanja is bevallen van een jongetje niks dus eigenlijk...quote:Op zondag 25 september 2005 02:37 schreef flugeltje het volgende:
Goeieavond...
Niet veel gebeurd vanavond/vannacht zie ik....
Slaap lekker danquote:Op zondag 25 september 2005 02:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry het is al erg laat en ben er niet meer helemaal bij, tijd om te gaan slapen![]()
Ach ja, dit soort voorspelbare zekerheiden geven wat meer veiligheid en houvast in het leven hè?quote:Op zondag 25 september 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ruik de A'dam/R'dam strijd altijd van ver.![]()
En gecheckt en het klopte![]()
Ja maar Knor-Mokum het meestequote:Op zondag 25 september 2005 02:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Jij ruikt elke strijd van erg ver
Tsjek de dag streams topics ffquote:Op zondag 25 september 2005 02:38 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Hallo iedereen!!! Kom net uit mijn werk en ik d8.. toch maar even kijken nog!!
Kan iemand mij trouwens even bijpraten want en een paar dgen niet echt actief geweest in volgen van BB.... Heeft Roel al gerookt en oe gaat het met de rest van de weekopdracht??????
Ik durf nu niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |