quote:Op zondag 25 september 2005 10:40 schreef Talena het volgende:
Hahahaha,
Fotoboek van RobbieRicardo
Deze gast.. Hij is zoo.. Triest

Idd, dat viel me laatst ook opquote:Op zondag 25 september 2005 10:40 schreef Talena het volgende:
Hahahaha,
Fotoboek van RobbieRicardo
Deze gast.. Hij is zoo.. Triest

Neehoor valt erg meequote:

Dus?quote:Op zondag 25 september 2005 11:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Neehoor valt erg mee
Ik ken hem niet enzo

Dan kan ik toch niet oordelen of ik je liev vind?quote:

Toch leek je niet bepaald blij met het feit dat hij je goedemorgen wensdequote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dan kan ik toch niet oordelen of ik je liev vind?![]()

Nee maar je deed er een:quote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Toch leek je niet bepaald blij met het feit dat hij je goedemorgen wensde![]()

Je? dat was Ayaxola hoorquote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee maar je deed er een:achter en dan is het net of je ons belachelijk zat te maken ofzo.

Ohja sorry. Ben nog niet helemaal wakker enzoquote:

Ik ken het gevoelquote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ohja sorry. Ben nog niet helemaal wakker enzo![]()

A1 begint om 1430 ofzo...quote:Op zondag 25 september 2005 12:13 schreef Intrepidity het volgende:
O fuck, t begint pas om 18.00
* Intrepidity doodverwenst tijdsverschillen

Ik moet nog 150 woordjes engels, boekverslag, 20 wiskunde opdrachten, stuk of 7 natuurkunde, verslag van natuurkunde. Hmmmz... dan heb ik alles tot en met dinsdag wel gehad denk ikquote:Op zondag 25 september 2005 12:19 schreef Imberr het volgende:goeiemiddag
![]()
ben moe![]()
had t liefst nog tot 3 uur willen slapen maar ik moet nog dat boekverslag maken
![]()
+ huiswerk
![]()

agossiequote:Op zondag 25 september 2005 12:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik moet nog 150 woordjes engels, boekverslag, 20 wiskunde opdrachten, stuk of 7 natuurkunde, verslag van natuurkunde. Hmmmz... dan heb ik alles tot en met dinsdag wel gehad denk ik

Tot vanmiddag/avondquote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
agossieik moet vd ook nog dat pokke boek uitlezen
heb er geen zin in
![]()
maar ik ga ontbijten en dan maar es beginnen met huiswerk maken en dat boek lezen enzo..daagdaag
tot vanmiddag/vanavond
![]()

quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
agossieik moet vd ook nog dat pokke boek uitlezen
heb er geen zin in
![]()
maar ik ga ontbijten en dan maar es beginnen met huiswerk maken en dat boek lezen enzo..daagdaag
tot vanmiddag/vanavond
![]()

Jammer dat ie niet verder gaatquote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/POPStation_500.html![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |