Dat kan nu toch ook?quote:Op zondag 25 september 2005 02:37 schreef Imberr het volgende:
ik wil vakantie!!![]()
ik verlang terug naar de nachten die ik doorbracht als nachtmeisje op fok
![]()
![]()

of je toetsenbordquote:Op zondag 25 september 2005 02:38 schreef Duncan-Death het volgende:
Volgens mij heb ik net m';n cam gemo.ld!

Dat is het altijdquote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef Imberr het volgende:
t is nu nacht jamaar t is toch anders dan vroegâh
morgen moet ik gewoon weer op tijd slapen.. in de vakantie hoeft dat niet, dan kan ik gewoon nachten achter elkaar 's nachts fok!ken
![]()

trustequote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga slapen, weltrusten allemaal...

trustequote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga slapen, weltrusten allemaal...

Gezellig nietquote:

Wellesquote:Op zondag 25 september 2005 03:10 schreef Duncan-Death het volgende:
Het isch niet dood!

Bel me als je 16 wordtquote:

jij ook weer hierquote:Op zondag 25 september 2005 03:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bel me als je 16 wordt
Dan is het legaal.![]()

Ik dacht: PUB is niet gezond voor iemand van 24.quote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij ook weer hier![]()
lang niet gezien![]()

ach, je zou iig niet de enige pedo zijnquote:Op zondag 25 september 2005 03:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik dacht: PUB is niet gezond voor iemand van 24.Straks word ik nog pedo.
![]()

Hoezo? ken je fokkers die pedo zijn?quote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach, je zou iig niet de enige pedo zijn![]()
![]()

quote:Op zondag 25 september 2005 09:39 schreef Intrepidity het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat ik er pas om 3:30 in lag

quote:Op zondag 25 september 2005 10:27 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Een goeie môrrege vanuit het zuiden des lands

Mits buiten onder de sterren met gezelschapquote:Op zondag 25 september 2005 10:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nachtjes wakkerblijven vind ik dan wel weer tof

Mits bierquote:Op zondag 25 september 2005 10:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Mits buiten onder de sterren met gezelschap![]()

Maar 't komt wel uit z'n hart. Ofzo.quote:Op zondag 25 september 2005 10:40 schreef Talena het volgende:
Hahahaha,
Fotoboek van RobbieRicardo
Deze gast.. Hij is zoo.. Triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |