quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had de OP nog maar nèt aangepast![]()
Als ik zie 295 posts, ga ik alvast sleutelen.quote:
Ik zeg Eddy de Beuker, Yvonne Paaij en Bert van Rheenen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Becker, Yvonne Keeley en Chiel Montagne?
Hij 's 'away' op MSN.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef sooty het volgende:
Waar is Fotoloog?
Sade plaatje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef sooty het volgende:
Waar is Fotoloog?
jammergenoeg niet zo vaak online geloof ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:43 schreef sooty het volgende:
Waar is Fotoloog?
Modus is by pyl ingetrokken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
wat is er gewijzigd?
Onze Modus is er bij gekomen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
wat is er gewijzigd?
Dan zou ik eerder aan Flowerpotmen denkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef dolle_hond het volgende:
qua kapsels kom ik tot charlatans
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht The Inspiral Carpets Land
die twee haal ik altijd door elkaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht The Inspiral Carpet Land
Dag Scrut, slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook weg. Morgen weer om half 7 op
Trusten
Tsja, iemand moet die kaarsen aansteken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook weg. Morgen weer om half 7 op
Trusten
Ik kan niks nieuws bedenken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee jij mag wat plaatsen.
Dan jat je iets ouds...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:04 schreef pos het volgende:
Ik kan niks nieuws bedenken.
weet niet wie het is, maar is wel de moeite waard om terug te bladerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze is gister al aan de beurt gekomen maar what the he:
[afbeelding]
Jealous?quote:
Geeft niks hoor het is een hele mooie dame.quote:
Hey Bling Bling Maatjequote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Mikey Madsen.
Drukker dan anders maar wel net zo gezellig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Tokay het volgende:
Hoi pos en mr_a, hoe is het hier? Rustig?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drukker dan anders maar wel net zo gezellig.
Nee joh, zeg toch dat het net zo gezellig is? Doordeweeks zijn we meestal met 4 man aan het spelen.quote:
haha ik las niet , ipv netquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee joh, zeg toch dat het net zo gezellig is? Doordeweeks zijn we meestal met 4 man aan het spelen.
Moet ik zelf even zoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
Werkelijk géén idee, TH. Muziekwereld of filmwereld?
jajaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet ik zelf even zoeken.
Heb mevrouw geselecteerd op naam...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Das de zus van Mikey, Virginia.
Iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Angelos Charsiteas. Houten klaas van beroep.
Jij vindt het een topspits?quote:
Nee geen topspits maar om nou zo snel te oordelen....quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij vindt het een topspits?
Nee een en dezelfde dame.quote:
Ik vind het een matige spits. Bij roda jc ofzo zou hij wel een geschikte zijn maar voor de CL is hij niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef pos het volgende:
[..]
Nee geen topspits maar om nou zo snel te oordelen....
We zien het nog wel...het is net begonnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het een matige spits. Bij roda jc ofzo zou hij wel een geschikte zijn maar voor de CL is hij niet goed genoeg.
Voor weinig zijn wij bij NEC bereid deze houten klaas over te nemen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het een matige spits. Bij roda jc ofzo zou hij wel een geschikte zijn maar voor de CL is hij niet goed genoeg.
pfff...NECquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef sooty het volgende:
[..]
Voor weinig zijn wij bij NEC bereid deze houten klaas over te nemen.
Nee geen Natalie maar ik vind haar wel leuk. Ze is Engels.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
Is dat misschien je andere idool mr_a, Natalie Portman dus?
Nouquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef sooty het volgende:
[..]
Nou
Wij zijn inmiddels zo wanhopig, dat we iedere strohalm aanpakken.
Tsja dan hebben jullie Denneboom, van den Eede en Charisteas. 3 matige spitsen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef sooty het volgende:
[..]
Nou
Wij zijn inmiddels zo wanhopig, dat we iedere strohalm aanpakken.
Kunnen we tenminste zeggen dat het aan de spitsen niet gelegen heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja dan hebben jullie Denneboom, van den Eede en Charisteas. 3 matige spitsen.
Jullie mogen Danko Lazovic van ons hebben, hoe eerder die weg is bij Feyenoord hoe beter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:54 schreef sooty het volgende:
[..]
Kunnen we tenminste zeggen dat het aan de spitsen niet gelegen heeft.![]()
ons? feyenoord? jij?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie mogen Danko Lazovic van ons hebben, hoe eerder die weg is bij Feyenoord hoe beter.
Nou zeg, nou niet zo gemeen over haar doen Pos!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef pos het volgende:
Kan iemand die mevrouw even raden...zijn we daar ook weer vanaf![]()
Ben inwoner van de Maasstad en dus veroordeeld tot Feyenoord.quote:
een mooie engelse dame , dat zijn er niet zoveel maar ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef pos het volgende:
Kan iemand die mevrouw even raden...zijn we daar ook weer vanaf![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben inwoner van de Maasstad en dus veroordeeld tot Feyenoord.
Oke. We ruilen 'm tegen Denneboom als we Kuijt en Kalou erbij krijgen. Scheelt jullie weer personeelskosten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie mogen Danko Lazovic van ons hebben, hoe eerder die weg is bij Feyenoord hoe beter.
Kuijt en Kalou mogen niet weg van Koeman. Denneboom is alleen handig rond de kerst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef sooty het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[/quote
Oke. We ruilen 'm tegen Denneboom als we Kuijt en Kalou erbij krijgen. Scheelt jullie weer personeelskosten.
Neuh. Da's een Sparreboom; Die hebben we ook al niet.quote:Op zondag 25 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kuijt en Kalou mogen niet weg van Koeman. Denneboom is alleen handig rond de kerst.
Gaat het zo slecht met NEC dan? Jullie gaan Vistas nog achterna.quote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef sooty het volgende:
[..]
Neuh. Da's een Sparreboom; Die hebben we ook al niet.![]()
Kate is Engels maar ik moest al zeggen dat het Keira was van Pos, anders zou ze me komen verbouwen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Gokje op Kate Beckinsale, of is dat geen Engelse?
quote:Andy zat naast de loods. Hij gluurde af en toe door het raampje. Scrutinizer liep rondjes door de loods. Af en toe porde hij Wyccie of TH met een puntige stok. Wyccie was nog steeds niet gestopt met huilen. Ineens ging zijn mobiele telefoon af. Hij voerde een kort gesprekje. Ik heb jullie aan een molenaar verkocht. Die maakt Korenaars kindermeel van jullie zei Scrutinizer vals. Wyccie begon nog harder te huilen. TH begon nou ook te huilen. Andy zat in spanning te wachten. Scrutinizer zou zo weggaan en Tokay en Berk hadden nog geen hulp gehaald. Tokay en Berk liepen door het havengebied op zoek naar politie. Ze hadden geen mobiele telefoon. Dus konden ze niet bellen. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren inmiddels op school. Omdat juffrouw Diaan had gebeld dat Andy, Tokay en Berk zoek waren. Nu moesten ze die drie ook nog eens zoeken. Ineens ging de telefoon. Het was Tokay. Rechercheur Peaceman nam direct de telefoon over van juffrouw Diaan. Na een kort gesprekje hing hij op. Ze zitten in het havengebied en hebben Scrutinizer en de kinderen gevonden. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH stormde de school uit en rende naar hun auto met loeiende sirenes reden ze de stad uit. Vlak voor het havengebied zette ze hem uit. Ze reden rustig het havengebied binnen. Ze zochten eerst Tokay en Berk. Na een poosje rondrijden hadden ze die gevonden. Scrutinizer laadde ondertussen Wyccie en TH in de speedboat. Hij smeet ze in de boot. Andy wist niet wat hij moest doen. Scrutinizer kon hij niet aan. Ineens voelde hij een hand op zijn schouder. Het was rechercheur DH. Hij had zijn pistool getrokken. Hij stuurde Andy naar de auto. Rechercheur Peaceman stond vlak achter rechercheur DH. Ineens hoorde ze de motor van de boot starten. De speedboat kwam uit de loods gevaren en Scrutinizer lachte de rechercheurs uit. Dag sukkeltjes!riep hij hard. Rechercheur DH wou schieten maar rechercheur Peaceman zei dat hij de kinderen wel eens zou kunnen raken. Ze sprintte naar de auto en zette de achtervolging in. Andy vertelde over de molenaar die korenaars kindermeel van ze ging maken. Dat moet wel die gekke Bimmel zijn zei rechercheur DH. Ze reden in volle vaart naar de verlaten molen aan de andere kant van de stad. Scrutinizer en Bimmel waren bezig de kinderen uit de boot te halen. Wyccie zette het op een brullen. TH plaste van angst in zijn broek. Scrutinizer en Bimmel lachtte hem uit. TH moest heel hard huilen. Ineens stopte er een auto. Rechercheur DH en rechereur Peaceman sprongen met getrokken pistool uit de wagen. Pos en Scrutinizer sprongen in de boot en voeren hard weg. Wyccie en TH waren weer veilig dat was het belangrijkste. Maar die schurken waren nog steeds vrij.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ronald Reagan?
Er is zelfs een vijfde deel.quote:
Ook aan Alzheimer overleden.quote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef Bullpit het volgende:
Charley Bronson
gaat inderdaad hard nu de swieb ook weg isquote:Op zondag 25 september 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook aan Alzheimer overleden.Zo blijven er nog maar weinig echte kerels over.
over echte kerels gesproken die er niet meer zijnquote:
Joop Doderer was geen actieheld. Ik doel op kerels als McQueen, Mitchum, Savalas en Lee Marvin. Daar kunnen Ben Affleck, Leonardo Di Caprio enzo niet tegen op.quote:Op zondag 25 september 2005 00:28 schreef Bullpit het volgende:
[..]
gaat inderdaad hard nu de swieb ook weg is![]()
[afbeelding]
Had wel gekunt, zo duidelijk is je plaatje nietquote:Op zondag 25 september 2005 00:30 schreef Bullpit het volgende:
[..]
over echte kerels gesproken die er niet meer zijnmaar die is het niet
ja hoorquote:Op zondag 25 september 2005 00:32 schreef pos het volgende:
[..]
Had wel gekunt, zo duidelijk is je plaatje nietHeb je er nog één?
huh?quote:Op zondag 25 september 2005 00:32 schreef Berkery het volgende:
Rivers Cuomo?
quote:Op zondag 25 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy Dean?
yep, heeft zich met zijn porche kapot geredenquote:Op zondag 25 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy was ook wel een echte kerel.
Ben Befvlek ook niet, die huilt zich waarschijnlijk een keertje dood.quote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Bullpit het volgende:
[..]
yep, heeft zich met zijn porche kapot geredenzie ik een vrouw nog niet doen met een porche dan, wel met een suzuki alto ofzo
Hoezo Bullpit?quote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Bullpit het volgende:
[..]
zie ik een vrouw nog niet doen met een porche dan, wel met een suzuki alto ofzo
de vrouwen op mijn werk bedoel ik dan he, sommigen van hen kunnen niet echt goed ahum met een auto overwegquote:
Hmmm...jajaquote:Op zondag 25 september 2005 00:55 schreef Bullpit het volgende:
[..]
de vrouwen op mijn werk bedoel ik dan he, sommigen van hen kunnen niet echt goed ahum met een auto overweg, ik wil met klem benadrukken dat dit niet voor enige vrouw geld die zich op Fok begeeft.
![]()
Geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Treinhomo en mr_anonimous
Ter illustratie bij je verhaaltjes, mr_a!
Ja, prachtig hè?quote:
Vergeven kan ik het je maar vergeten nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:01 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dit ga ik niet meer goed kunnen maken he![]()
Echt leukquote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, prachtig hè?
Ik heb er nog een paar gevonden:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
maar wel vergeven dusquote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef pos het volgende:
[..]
Vergeven kan ik het je maar vergeten niet![]()
Morgen is het ze het ook weer vergeten hoor.quote:
weltrusten tokayquote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef Tokay het volgende:
Zo, en nu ga ik echt slapen (dat ging ik een half uur geleden al)
[afbeelding]
Welterusten!![]()
![]()
![]()
trustequote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Trusten Tokay
Ik ga zelf ook maar eens slapen
wis en waarachtigquote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Penelope Cruz
ik ook niet , ik ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens het kijken van een filmquote:
ik niet maar ben gewoon klaar wakkerquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik ook niet , ik ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens het kijken van een film![]()
ok...momentjequote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef Bullpit het volgende:
doe maar een acteur uit de godfather ofzo
quote:
zou ook ex voetballer kunnen zijnquote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef pos het volgende:
ongetwijfeld een seriemoordenaar maar welke? ff denken...
maar dat is niet zo hequote:Op zondag 25 september 2005 01:34 schreef Bullpit het volgende:
[..]
zou ook ex voetballer kunnen zijn![]()
O...leukquote:Op zondag 25 september 2005 01:46 schreef Bullpit het volgende:
tarantino films , ook wel serial killers en voetbal , dus beetje zelfde als jij
Precies! en 2 doelpunten tegen roda... dat was Rosenberg vast niet gelukt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef pos het volgende:
[..]
Nee geen topspits maar om nou zo snel te oordelen....
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 01:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies! en 2 doelpunten tegen roda... dat was Rosenberg vast niet gelukt!![]()
zekerquote:Op zondag 25 september 2005 01:53 schreef Bullpit het volgende:
oops deze valt in mijin doelgroep?
ja hoorquote:Op zondag 25 september 2005 02:00 schreef Bullpit het volgende:
wil je er nog 1?
quote:
ok momentjequote:Op zondag 25 september 2005 02:10 schreef Bullpit het volgende:
dat was goed Posdoe er nog maar 1 voor ik ook ga slapen ok
Ja...ik had het net opgezochtquote:
Ik heb allang een plaatje geplaatst hoor...kijk omhoogquote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Bullpit het volgende:
er komt geen plaatje meer , dan ga ik mijn moede hoofd ook ten ruste leggen hoor![]()
ik zie wel een plaatje maar wacht maar even...quote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef Bullpit het volgende:
is blanco ruimte
Ik ga nog even op de bank hangen Bullpit en zo slapen, weltrustequote:
Nederlandsquote:Op zondag 25 september 2005 10:28 schreef Treinhomo het volgende:
Engelse voetbalcoach ?
Geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was evena an het strijken en nog steeds maar heb even een pauze ingelast. Peace ligt toch nog te slapen.
John Metgod?
Ik ga nu zoeken.....quote:Op zondag 25 september 2005 10:38 schreef pos het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
nu moet je wel een plaatje plaatsen anders voel ik mij verplicht om weer met mn huis verder te gaan
Hmmm..het knaagt wel aan mequote:Op zondag 25 september 2005 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
reden te meer om nog een excuus te hebben om te blijven![]()
Ja maar ik wil/moet echt veel doen vandaag, van stofzuigen, dweilen, kasten opruimen t/m koelkast soppenquote:Op zondag 25 september 2005 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mn strijkgoed ligt hier ook nog te wachten
![]()
Zow dat is idd wel heel veel, stofzuigen en dweilen moet ik ook nog maar dat doe k vanavond als Peace naar huis en Twan in bed is....quote:Op zondag 25 september 2005 10:53 schreef pos het volgende:
[..]
Ja maar ik wil/moet echt veel doen vandaag, van stofzuigen, dweilen, kasten opruimen t/m koelkast soppen
schoonmaken is niet mijn ding
Hoi Tokayquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef Tokay het volgende:
Hoi, is het Cock Robin?
'k stel 't zeer op prijs dat je tenminste nog 't fatsoen aan de dag hebt gelegd om drie minuten te wachten met antwoorden...quote:Op zondag 25 september 2005 11:28 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt mij Woodrow Wilson.
Vier minuten. Netjes!quote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef Treinhomo het volgende:
Ozzy en Sharon.
'k weet niet wat 't is, maar ik ben de laatste tijd zó correct en welgemanierd...quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 12:05 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het wel: die lieve wyccie heeft een goede invloed op je.
Nou dan ga ik maar weer terug naar mn "fijne" klusjes...ken haast geen trompettersquote:Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef fotoloog het volgende:
Zangert en trompettert
Iddquote:Op zondag 25 september 2005 14:01 schreef fotoloog het volgende:
Oh Monah........
typ eens een paar zinnenquote:Op zondag 25 september 2005 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
ow die
pvdt
kan t liedje zo meezingen
quote:
Ja; ik ook...maar dan in de versie van de Havenzangers...quote:Op zondag 25 september 2005 14:31 schreef Tokay het volgende:
Ik 'hoor' het liedje zo voor me
quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; ik ook...maar dan in de versie van de Havenzangers...
En dáár wordt een mens niet vrolijk van.![]()
de havenzangers werken tegenwoordig veel samen met de deurzakkers hequote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
U is voorzitter van de Havenzangers-fanclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |