quote:
Die man heeft helaas geen OV-jaarkaarten weggegevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
Hoe Ties gratis met het OV mag reizen. En andere FOT gerelateerde zaken.![]()
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
Hoe Ties gratis met het OV mag reizen. En andere FOT gerelateerde zaken.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?.
En een onweerstaanbare glimlach natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?.
quote:
Je moet ook geen theemuts haken in het openbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
![]()
!!
Mensen kijken je trouwens echt debiel aan, als je in het openbaar zit te haken.
Ik wilde er bijna wat van zeggen.
Zij zei theemuts...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je moet ook geen theemuts haken in het openbaar
Helaas...ga ik vanavond doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Woeiiii!!!!
Heb je al heel hard moeten lachen?
Ohhh gezellig!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...ga ik vanavond doenHad eerst een drukke dag met allerlei verjaardagen die afgelopen moesten worden
![]()
hihi, dat weet ik toch wel!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohhh gezellig!!
Veel plezier met je boek!
En -Marjo-, ik was helemaal geen theemuts aan het haken!
Nu al? Tis zaterdag hoor!quote:
Ja, maar als ik niet op zou schieten zou mijn kerel me komen halen, die ligt al...quote:
Als dat geen neucken wordt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik niet op zou schieten zou mijn kerel me komen halen, die ligt al...
Is leuk toch Auticia .... kwam je gewoon op dat moment toequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die man heeft helaas geen OV-jaarkaarten weggegeven.
Maar ik vond het wel leuk voor een keertje, scheelt toch ruim 10 euro.
ook een lekkere kont? En strak buikje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook tieten
mag ik nou ook gratis?
lekkere kont kan nog lukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ook een lekkere kont? En strak buikje?
quote:
Den Haag Centrumquote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef Subhuman het volgende:
Uhm... Welke Mediamarkt is op zondag open?
quote:
Vandaag welquote:Op zondag 25 september 2005 12:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar die is toch niet elke zondag open?
ik wist inderdaad dat er 1 zondag in de maand was, dat ie open is daaro...quote:Op zondag 25 september 2005 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vandaag welLaatste zondag van de maand en dan is het koopzondag in Rijswijk
Volgens mij geldt dat alleen als je foto voor een groot deel uit wit bestaat (bij sneeuwlandschapjes en zo). Daar wordt de lichtmeter in verwarring gebracht door de hoeveelheid weerkaatste licht.quote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik raak daar ook altijd mee in de war, maar als je veel wit hebt op je foto wil de camera juist onderbelichten omdat hij daar een tint grijs van wil maken. Dus eigenlijk had je moeten overbelichten i.v.m. het witte gebouw.
Ohh, zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat alleen als je foto voor een groot deel uit wit bestaat (bij sneeuwlandschapjes en zo). Daar wordt de lichtmeter in verwarring gebracht door de hoeveelheid weerkaatste licht.
Hier bleek het gebouw een lelijke overbelichte plek te hebben en ik heb dus bij de verwerking van het RAW-bestand de exposure een stopje naar beneden gezetMisschien is dat een betere aanduiding
Neequote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef -Marjo- het volgende:
Is je theemuts al klaar???
Hoi, was het de moeite waard?quote:
Vroeg het nestje in danquote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
naah was leuk dagje hoorHoop lol gehad, hoop gezien ook
ben wel beetje rozig nou
je zusje of de flitser?quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog is ook weer eens online
Heb vandaag mijn zus schandalig veel op de foto gezetBeetje lopen spelen met een EX580-flitser boven op de D30
Leuk speelgoed
ja ongeveer wel jaquote:
mooi, beetje brak maar ja morgen weer werken enzoquote:
Alle twee natuurlijkquote:
neuh slapen is voor mietjesquote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
joh, lekker vroeg slapen, lang slapen ook, dan komt het wel goed
Fok is snel zat. Het is gewoon stil de laatste dagen. We hebben vers bloed nodig denk ik, alle grappen zijn al gedaan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Is iedereen al naar bed of is Fok! zo traag?
jah zondag hequote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Check de electronische postduif nog ff voor je wegbentquote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat er vandoor
Morgen weer vroeg op en zo
Slaap lekker!!quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat er vandoor
Morgen weer vroeg op en zo
hier is t druk joh!quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Re het volgende:
is inderdaad wel erg letterlijk hoor slowchat
Disneylandquote:
is t nu al dat halloweenfeest daar?quote:Op maandag 26 september 2005 09:23 schreef Toeps het volgende:
Nee dat ging niet door. Maar donderdag wel!
Ik over tweeenhalve week ook...quote:
Yup in de VS ook als wij er zijn... Nu nog even een scary-shirt erbij zoeken.. Mij kop heb ik al tegen..quote:Op maandag 26 september 2005 09:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is t nu al dat halloweenfeest daar?
leuk!!!!
quote:Op maandag 26 september 2005 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup in de VS ook als wij er zijn... Nu nog even een scary-shirt erbij zoeken.. Mij kop heb ik al tegen..![]()
Nee, vanaf 1 oktober. Maar ik heb Halloween vorig jaar al gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 09:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is t nu al dat halloweenfeest daar?
leuk!!!!
feauteaux!quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft gisteren witte cowboylaarzen gekocht
nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen, maar ze zijn wel tof![]()
Ik heb alleen mijn foon maar bij me, maar ik zal eens kijkenquote:
Geen excuses...quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn foon maar bij me, maar ik zal eens kijken
anders doe ik hetquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen excuses...Foto's maken NU
![]()
Nee, maar dit moet wel wereldwijd op Fok! getoont worden.quote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie hebben toch geen cowboylaarzen fettish he?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd:
[afbeelding]
Dat zijn geen cowboylaarzenquote:Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd:
[afbeelding]
*Note to self: Geen ruzie maken met Puckzz als ze die enge puntlaarzen aanheeft.quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zijn geen cowboylaarzen![]()
[afbeelding]
de tweede foto duurt wel heel erg lang met MMS
wist ik, maar het gewenste effect is bereikt.quote:
Wat een rukfotoquote:
Jeemig echt wel prijzig daar in Parijsquote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef Toeps het volgende:
Sjooo! Tickets zijn in de pocket! 206 euri armer, maar da's voor 2 personen hè...
omgerkend 1750 perpersoon, maar dat is inclusief:quote:Op maandag 26 september 2005 12:57 schreef Toeps het volgende:
Het zijn de treinkaartjes. Hoeveel kost jouw reis ook al weer?
Er komt geen Xibit met zijn tengels aan mijn reisquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb geen zin om te fokken vandaag
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef Toeps het volgende:
Primeur! Toeps' acteerdebuut!
Nou ja, figureerdebuut. Pakt allen uw vergrootglas en enjoy! Ik kon niet cappen, dus ik heb foto's van mijn scherm gemaakt. Ja, te erg, I know.
[afbeelding]
Het is mij, Toeps, in het pimpelpaarse jasje!
[afbeelding]
Het is zeer waarschijnlijk mij, in het blauwe ding.
En de commercial waar het om gaat, waarvan ik nieteens zeker ben of ik hem al mag posten: Clique!
Mocht iemand beter kunnen cappen, graag!
Apotheek?quote:Op maandag 26 september 2005 18:36 schreef Ymke het volgende:
Iemand een idee waar je een pipet koopt? Liefst een beetje een grote
Die bij mij in de buurt heeft alleen kleine , voor neus en oordruppels, ik zoek wat grotersquote:
Hmm, naar een andere buurt dan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Die bij mij in de buurt heeft alleen kleine , voor neus en oordruppels, ik zoek wat groters
Word niet echt beter:quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef Toeps het volgende:
Primeur! Toeps' acteerdebuut!
Nou ja, figureerdebuut. Pakt allen uw vergrootglas en enjoy! Ik kon niet cappen, dus ik heb foto's van mijn scherm gemaakt. Ja, te erg, I know.
[afbeelding]
Het is mij, Toeps, in het pimpelpaarse jasje!
[afbeelding]
Het is zeer waarschijnlijk mij, in het blauwe ding.
En de commercial waar het om gaat, waarvan ik nieteens zeker ben of ik hem al mag posten: Clique!
Mocht iemand beter kunnen cappen, graag!
hey hoiquote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hé Re met je mooie nieuwe haren.
Waar vind ik de foto's?quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef Re het volgende:
[..]
hey hoi, vind je... wel ff wennen hoor maar begint te komen
Ik heb er denk ik wel een voor je. Wat voor een zoek je precies?quote:Op maandag 26 september 2005 18:36 schreef Ymke het volgende:
Iemand een idee waar je een pipet koopt? Liefst een beetje een grote
quote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond
* PdeHoog gaat zo puinruimen hier in huis
Speciaal voor het bezoek van a.s. vrijdag
Zat je toen ook al hele avonden alleen?quote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Vroeger![]()
Toen fotografen nog bikkels waren
quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zat je toen ook al hele avonden alleen?
Whoei, Bikkel!quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]![]()
Toen was ik nog geen fotograaf.
Ga zo ook kappen btw. Strijken
Bah, strijken...quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Toen was ik nog geen fotograaf.
Ga zo ook kappen btw. Strijken
dan had je vanmiddag maar wat moeten doenquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dan had je vanmiddag maar wat moeten doen
Op printscreen drukken en dan openen in paint door op ctrl + v te drukken.quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Toeps het volgende:
Hoe doe je dat, dat cappen? Ik wil ook zo'n proggie.
ow ja da's waarquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja da's waar
nou licht maar uit dan
*klik*
*pling*quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou is t donker /#@; MN TEEHEEEN ik stootte mn teen
![]()
doe nog ff aan please?![]()
toeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok thx ik lig nu , licht kan uit dank u![]()
toeii![]()
![]()
ja shit uitknop enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:13 schreef Re het volgende:
[..]
owww ja slaap niet zo snel he ....moest die teenpleister nog uitknippen
krijg je koppijn van hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja echt , kijk ik doe al poging.........
![]()
graag , en thx ik voel t gelijk weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:17 schreef Re het volgende:
[..]
krijg je koppijn van hoor
ibuutje...?
ja, nee joh blijft geen feestquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
graag , en thx ik voel t gelijk weer
die slowchat gaat vol vannacht![]()
niet zwanger???quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
ja, nee joh blijft geen feest![]()
kijk ----> [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gaat al de goeie kant op ,
enne "ons" klinkt kliekkerig![]()
ik dacht ff dat ik in andere sc zat( user heet daar teenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:22 schreef Re het volgende:
[..]
nou goosedown voor teen, buckweat voor hoofd en gaan
ja maar hij is wel blauw....quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hij was wel goed gevonden he![]()
ik ook nu echt!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
En we proberen het weerwelterusten
vandaar ....quote:
edit enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:27 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar ....![]()
owkee heb jij mijn glowinthedarklampje gejat?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
edit enzo![]()
wat een bende ik snap t niet meertoei
morguh...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal, fotovriendjes van me
nogal wiedes, met zo'n stralend lichaamquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:49 schreef Toeps het volgende:
Gooooodmoooorning!
Vanavond weer naar school. Ik ga een presentatie houden waar de andere groepjes bij verbleken.![]()
oh ja kut ik moet Miss Twotooth nog even bellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh... weekend![]()
Hotel geboekt, althans zoiets
2 weken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
damn, hoe lang ben je hem nu al niet kwijt dan?
Plakband, elastiekjes, paperclips en nietmachine mee???quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff door het pand lopen, wat storingkjes doen, voordat ik helemaal in slaap donder
zow en dan zie je dr ineens zo uit?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, ik prik meestal even ergens met een schroevendraaier in, dan komt het goed
Nee, zo zorgt hij dat hij werk houd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zow en dan zie je dr ineens zo uit?
[afbeelding]
![]()
mogge trouwens![]()
ow ja joh , als iemand t heeft over schroevendraaiers ergens insteken is dit mn eerste gedachtequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee, zo zorgt hij dat hij werk houd.
Dat klint ranzig...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
soms moet ik een beetje roeren, als het echt mis gaat
het zijn maar computers hoorquote:
En effe schudden!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zijn maar computers hoorals ik klaar ben veeg ik alle schroefjes en stekkertjes weer de kast in, klep erop, en wegrennen
Hey! het blijven pc's hoor! Die moet je niet schudden, dat zijn hele delicate machines.quote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
gesprekken zijn weer van hoog niveau hier
Hoiquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
gesprekken zijn weer van hoog niveau hier
quote:
Vorige week donderdag was het leuker.quote:
i knowquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vorige week donderdag was het leuker.![]()
Foodfight
rellen
![]()
Wandelende hormonenbommen mogen niet meedoenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
i knowdaarom heb ik altijd mijn geheime wapens bij de hand Muhahaha
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wandelende hormonenbommen mogen niet meedoen
presentatie gehad en nu even rust...quote:
posten op ik schietquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja die heb ik!
maar die krijgen jullie niet
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja die heb ik!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja die heb ik!
Ik vond vanochtend nog een smartie verstopt in mijn haarquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vorige week donderdag was het leuker.![]()
Foodfight
rellen
![]()
zag het in het krantje.. denk alleen dat die van ons nog iets te klein isquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
ow en ik heb net twee dozen Lego gekocht bij het Kruidvat voor maar 6,88 per doos van 300 stukkies!!
zal Jimi blij mee zijn
hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja die heb ik!
Jaja, jij wil gewoon zlef lekker knutselenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
ow en ik heb net twee dozen Lego gekocht bij het Kruidvat voor maar 6,88 per doos van 300 stukkies!!
zal Jimi blij mee zijn
Lego blijft altijd bestaan, je kunt alvast een voorraadje opbouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zag het in het krantje.. denk alleen dat die van ons nog iets te klein is![]()
hmm slim ideequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lego blijft altijd bestaan, je kunt alvast een voorraadje opbouwen
en dan kunnen jij en Armanimania alvast onder het mom van oefenen ook lekker met de Lego spelen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
samen spelen, samen delen he?
dat schijnt ook voor kinderen te gelden![]()
papa mag met playmobiel spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hmm slim ideealleen mag papa er dan niet mee spelen.. alles is voor mama
![]()
24/7quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:mag papa niet meer met mama spelen dan?
Daar krijg je alleen maar 9-maanden dikke vrouwenbuikjes vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:mag papa niet meer met mama spelen dan?
je bedoelt zo ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar kgijg je alleen maar dikke vrouwenbuikjes van![]()
wordt tijd dat re ze nieuwe server klaar hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
direct linking not allowed?
Imageshack, Angelfire, en nu dus ook Fotopic
allemaal WAARDELOZE KUTPROVIDERS![]()
![]()
zo
Oe, thanx voor de tip.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
zal Jimi blij mee zijn
o ja daar mogen we natuurlijk allemaal gratis opquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
wordt tijd dat re ze nieuwe server klaar heb
vort machen re![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
o ja daar mogen we natuurlijk allemaal gratis op
tinypicquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
direct linking not allowed?
Imageshack, Angelfire, en nu dus ook Fotopic
allemaal WAARDELOZE KUTPROVIDERS![]()
![]()
zo
rustig rustigquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wordt tijd dat re ze nieuwe server klaar heb
vort machen re![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
Evenstar!! had je vergeten http://xs.to aan je favo's te voegen?![]()
YW Poseidonik zou alleen wel snel gaan halen, die rommel is altijd in no-time uitverkocht en de aktie is vandaag begonnen.
* Puckzzz heeft er ook nog twee sportBH's gehaald voor 20,=ook heel goedkoop
![]()
mja die site en space van Re.....ik ben nog bezig met design![]()
jajajaja ik schiet al op!! Ik wordt toch al gek van dat gepush van Re![]()
Woordkeusquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wordt toch al gek van dat gepush van Re![]()
quote:
Kut hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:34 schreef Icicle het volgende:
En nu krijg ik inene geen verbinding meer met fotopic
maar dat gebruik ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:29 schreef Icicle het volgende:
Designen in fotopic is zó makkelijk!
![]()
maar ik ben ook liever lui dan moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |