quote:
Die man heeft helaas geen OV-jaarkaarten weggegevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
Hoe Ties gratis met het OV mag reizen. En andere FOT gerelateerde zaken.![]()
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
Hoe Ties gratis met het OV mag reizen. En andere FOT gerelateerde zaken.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?.
En een onweerstaanbare glimlach natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?.
quote:
Je moet ook geen theemuts haken in het openbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
![]()
!!
Mensen kijken je trouwens echt debiel aan, als je in het openbaar zit te haken.
Ik wilde er bijna wat van zeggen.
Zij zei theemuts...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je moet ook geen theemuts haken in het openbaar
Helaas...ga ik vanavond doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Woeiiii!!!!
Heb je al heel hard moeten lachen?
Ohhh gezellig!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...ga ik vanavond doenHad eerst een drukke dag met allerlei verjaardagen die afgelopen moesten worden
![]()
hihi, dat weet ik toch wel!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohhh gezellig!!
Veel plezier met je boek!
En -Marjo-, ik was helemaal geen theemuts aan het haken!
Nu al? Tis zaterdag hoor!quote:
Ja, maar als ik niet op zou schieten zou mijn kerel me komen halen, die ligt al...quote:
Als dat geen neucken wordt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik niet op zou schieten zou mijn kerel me komen halen, die ligt al...
Is leuk toch Auticia .... kwam je gewoon op dat moment toequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die man heeft helaas geen OV-jaarkaarten weggegeven.
Maar ik vond het wel leuk voor een keertje, scheelt toch ruim 10 euro.
ook een lekkere kont? En strak buikje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook tieten
mag ik nou ook gratis?
lekkere kont kan nog lukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ook een lekkere kont? En strak buikje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |