quote:
Die man heeft helaas geen OV-jaarkaarten weggegevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
Hoe Ties gratis met het OV mag reizen. En andere FOT gerelateerde zaken.![]()
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef RonaldV het volgende:
Hoe Ties gratis met het OV mag reizen. En andere FOT gerelateerde zaken.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?.
En een onweerstaanbare glimlach natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had een staartje in mijn haar, zou dat het zijn geweest?.
quote:
Je moet ook geen theemuts haken in het openbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
![]()
!!
Mensen kijken je trouwens echt debiel aan, als je in het openbaar zit te haken.
Ik wilde er bijna wat van zeggen.
Zij zei theemuts...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je moet ook geen theemuts haken in het openbaar
Helaas...ga ik vanavond doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Woeiiii!!!!
Heb je al heel hard moeten lachen?
Ohhh gezellig!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas...ga ik vanavond doenHad eerst een drukke dag met allerlei verjaardagen die afgelopen moesten worden
![]()
hihi, dat weet ik toch wel!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohhh gezellig!!
Veel plezier met je boek!
En -Marjo-, ik was helemaal geen theemuts aan het haken!
Nu al? Tis zaterdag hoor!quote:
Ja, maar als ik niet op zou schieten zou mijn kerel me komen halen, die ligt al...quote:
Als dat geen neucken wordt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik niet op zou schieten zou mijn kerel me komen halen, die ligt al...
Is leuk toch Auticia .... kwam je gewoon op dat moment toequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die man heeft helaas geen OV-jaarkaarten weggegeven.
Maar ik vond het wel leuk voor een keertje, scheelt toch ruim 10 euro.
ook een lekkere kont? En strak buikje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook tieten
mag ik nou ook gratis?
lekkere kont kan nog lukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ook een lekkere kont? En strak buikje?
quote:
Den Haag Centrumquote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef Subhuman het volgende:
Uhm... Welke Mediamarkt is op zondag open?
quote:
Vandaag welquote:Op zondag 25 september 2005 12:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar die is toch niet elke zondag open?
ik wist inderdaad dat er 1 zondag in de maand was, dat ie open is daaro...quote:Op zondag 25 september 2005 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vandaag welLaatste zondag van de maand en dan is het koopzondag in Rijswijk
Volgens mij geldt dat alleen als je foto voor een groot deel uit wit bestaat (bij sneeuwlandschapjes en zo). Daar wordt de lichtmeter in verwarring gebracht door de hoeveelheid weerkaatste licht.quote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik raak daar ook altijd mee in de war, maar als je veel wit hebt op je foto wil de camera juist onderbelichten omdat hij daar een tint grijs van wil maken. Dus eigenlijk had je moeten overbelichten i.v.m. het witte gebouw.
Ohh, zeg dat dan meteen!quote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat alleen als je foto voor een groot deel uit wit bestaat (bij sneeuwlandschapjes en zo). Daar wordt de lichtmeter in verwarring gebracht door de hoeveelheid weerkaatste licht.
Hier bleek het gebouw een lelijke overbelichte plek te hebben en ik heb dus bij de verwerking van het RAW-bestand de exposure een stopje naar beneden gezetMisschien is dat een betere aanduiding
Neequote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef -Marjo- het volgende:
Is je theemuts al klaar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |