abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30899103
Normaal zeg ik het nooit, maar deze keer waren het echte kut marokkanen!

Mijn vriend en ik gingen wat te eten halen.
En ineens komt er een auto aan met 3 marokkanen erin.
Ze hadden ergens anders al eten gehaald, maar ze moesten in de tent waar ik zat wat servetjes en plastic mesjes halen (dat vond ik al vaag, maar goed).

Op een gegeven moment zie ik 1 gast een dvd bovenop de auto leggen waar wij mee waren (en deze auto was van de pappie van het vriendje en is best veel waard, dus ik vond dat je dat niet moest doen, ook al zou het een krakbak van 200 euro zijn, dan nog niet) .
Dus ik loop erheen (ja ik ja, want een meisje doen ze niet zo gauw iets) en vraag of ze niet tegen de auto willen leunen en de dvd erop leggen.
Nou, nummer1 zegt sorry en haalt de dvd eraf. Ik loop weg en ze roepen me iets achterna wat ik niet kon verstaan.

Dan op een gegeven moment zie ik zo'n gast tegen de auto aanspugen, mijn vriend irriteert zich en loopt naar buiten en zegt dat ze normaal moeten doen.
Dan gaan ze met zijn drieen fijn om mijn vriend staan en de welbekende vraag "zoek jij probleem ofso?" .
Dan loop ik ook maar eens naar buiten en zeg dat zij niet normaal doen en dat zij de problemen zoeken, waarna ze dingen roepen als blonde kutsnol en dat ik terug moet gaan naar mijn eigen buurt.
Ik kon me nog inhouden om te zeggen "ga jij dan fijn even naar je eigen land?" .

We gaan weer naar binnen en krijgen onze friet mee. Ik loop weer naar de auto en nummertje1 begint me weer uit te schelden.
Ik pik het niet langer en zeg "houd je bek eens ofzo, kankerlijer" (normaal scheld ik niet, mijn excuses) waarna ik de deur dicht gooi.
Nummertje1 scheldt terug en zegt dat ik mijn raam open moet doen.
Maar ik doe mijn raam niet open, want ik stap weer eventjes uit en vertel hem dat ie op moet rotten!

Hij doet een stapje achteruit (vaag.. wel een grote mond.. maar verder )
Ik doe de deur weer dicht en hij gooit fijn zijn bakje met friet (die wel al leeg was) tegen de auto aan.
Mijn raam doe ik weer open en schreeuw nog even dat ie een kutmongool is.

Uiteindelijk thuis geen krassen op de auto, anders had ik echt wel de politie gebeld en was ik terug gegaan.
Maar sjee, wat een mensen !
pi_30899228
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Normaal zeg ik het nooit, maar deze keer waren het echte kut marokkanen!

Mijn vriend en ik gingen wat te eten halen.
En ineens komt er een auto aan met 3 marokkanen erin.
Ze hadden ergens anders al eten gehaald, maar ze moesten in de tent waar ik zat wat servetjes en plastic mesjes halen (dat vond ik al vaag, maar goed).

Op een gegeven moment zie ik 1 gast een dvd bovenop de auto leggen waar wij mee waren (en deze auto was van de pappie van het vriendje en is best veel waard, dus ik vond dat je dat niet moest doen, ook al zou het een krakbak van 200 euro zijn, dan nog niet) .
Dus ik loop erheen (ja ik ja, want een meisje doen ze niet zo gauw iets) en vraag of ze niet tegen de auto willen leunen en de dvd erop leggen.
Nou, nummer1 zegt sorry en haalt de dvd eraf. Ik loop weg en ze roepen me iets achterna wat ik niet kon verstaan.

Dan op een gegeven moment zie ik zo'n gast tegen de auto aanspugen, mijn vriend irriteert zich en loopt naar buiten en zegt dat ze normaal moeten doen.
Dan gaan ze met zijn drieen fijn om mijn vriend staan en de welbekende vraag "zoek jij probleem ofso?" .
Dan loop ik ook maar eens naar buiten en zeg dat zij niet normaal doen en dat zij de problemen zoeken, waarna ze dingen roepen als blonde kutsnol en dat ik terug moet gaan naar mijn eigen buurt.
Ik kon me nog inhouden om te zeggen "ga jij dan fijn even naar je eigen land?" .

We gaan weer naar binnen en krijgen onze friet mee. Ik loop weer naar de auto en nummertje1 begint me weer uit te schelden.
Ik pik het niet langer en zeg "houd je bek eens ofzo, kankerlijer" (normaal scheld ik niet, mijn excuses) waarna ik de deur dicht gooi.
Nummertje1 scheldt terug en zegt dat ik mijn raam open moet doen.
Maar ik doe mijn raam niet open, want ik stap weer eventjes uit en vertel hem dat ie op moet rotten!

Hij doet een stapje achteruit (vaag.. wel een grote mond.. maar verder )
Ik doe de deur weer dicht en hij gooit fijn zijn bakje met friet (die wel al leeg was) tegen de auto aan.
Mijn raam doe ik weer open en schreeuw nog even dat ie een kutmongool is.

Uiteindelijk thuis geen krassen op de auto, anders had ik echt wel de politie gebeld en was ik terug gegaan.
Maar sjee, wat een mensen !

PS: Volgende keer mij en Frank bellen, slaan we ze tot moes. Eerlijk 3tegen3
pi_30899290
Die jongens heet mocro's, verder vervelend voor je. Maar er is niks gebeurd .
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:40:05 #4
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30899302
Te kort lontje..

Auto van zijn pappie
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_30899330
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef XiChico het volgende:
Die jongens heet mocro's, verder vervelend voor je. Maar er is niks gebeurd .
Mja, ik kan niet zo goed tegen ruzie .

Een van de dingen waar ik toch wel een bloedhekel aan heb.
pi_30899353
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:40 schreef DR878 het volgende:
Te kort lontje..

Auto van zijn pappie
Een ritje maken met een hobbyauto is best leuk .

En wij waren volgens mij niet degene met een kort lontje .
Ik heb er een hekel aan als mensen aan je auto zitten.
pi_30899367
Tja, dat spugen heb ik altijd al vreemd gevonden. Volgens mij wordt dat bij hen niet echt als beledigend of vies gezien, ze doen het gewoon de hele tijd.
Maar ik kan er ook naast zitten.
pi_30899380
En als het gewoon blanken waren,, dan was het nog net zo erg?
pi_30899385
quote:
Hij doet een stapje achteruit (vaag.. wel een grote mond.. maar verder
Dat is niet vaag, dat is 95 van de honderd keer het geval met zulke paupers.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30899394
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef Klemvast het volgende:
Tja, dat spugen heb ik altijd al vreemd gevonden. Volgens mij wordt dat bij hen niet echt als beledigend of vies gezien, ze doen het gewoon de hele tijd.
Maar ik kan er ook naast zitten.
Nou.. wel toevallig dat ie het richting de auto deed en daarvoor ook al zo vervelend bezig was.
pi_30899402
heb ook een hekel aan die gasten maar als ik het zo lees ben je wel snel op je pik getrap.
pi_30899404
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef ijsmeis het volgende:

"zoek jij probleem ofso?"
ken ik nog een old school 'grap' over
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_30899429
Mja, je hebt wel mazzel gehad .. Mocro's slaan ook meisjes.
pi_30899436
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef tonks het volgende:
Natuurlijk .

Maar ik heb nog nooit met het fenoneem 'kutmarokkanen' te maken gehad, maar nu weet ik toch wat mensen bedoelen .
En als het blanken waren geweest waren het gewoon achterlijk kutmongolen enzo .
pi_30899448
Wie gaat er dan ook ongewapend eten halen?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_30899479
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Ja dat begrijp ik sowieso niet.
pi_30899492
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
heb ook een hekel aan die gasten maar als ik het zo lees ben je wel snel op je pik getrap.
Why?

Ik vroeg toch echt wel netjes of ze gewoon niet tegen de auto aan wilden leunen. Zelfs met een asjeblief erbij.
Dat zij mij daarna na gaan roepen (en ik weet zeker negatief) en daarna ook nog fijn tegen de auto aan gaan liggen spugen en daaaarna 'ons' en mij gaan uitschelden.
Dan ben ik wel op mijn 'pik' getrapt ja, maar of dat terecht is? Ik vind van wel.

Iedereen blijft met zijn tengels van elkaars spullen af. Ze konden ook tegen hun eigen auto leunen en daar hun zooi op leggen. Kom nou .
pi_30899496
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nou.. wel toevallig dat ie het richting de auto deed en daarvoor ook al zo vervelend bezig was.
Nou ja, "zo vervelend", ze leunden tegen je auto en legden er een dvd op. Grote misdaad tegen de menselijkheid natuurlijk.
pi_30899517
Als ik dit verhaal lees, en het zo zie in mijn hoofd moet ik best hard lachen
pi_30899525
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
.

Ik had wel een riem bij, die heeft hen vader blijkbaar te weinig gebruikt .
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:47:27 #21
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30899544
Zowel jij en die mocro's hadden een te kort lontje...nou en als die een dvd'tje op die auto legt...als de bak bekrast is...aanklage...of dan ruzie zoeken...maar ik zou gewoon dat dvdtje pakken en dan óf meenemen óf wegpleuren óf zelf achter het stuur kruipen, koppling indrukke , toeren naar 5000 rpm en die koppeling loslate....ook weg dvdtje.

Btw als ik vader was dan zou ik dus never ever mijn porsche of wat voor hobby auto dan ook aan mij zoon uitlenen
pi_30899548
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:45 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Nou ja, "zo vervelend", ze leunden tegen je auto en legden er een dvd op. Grote misdaad tegen de menselijkheid natuurlijk.
Nou weet je wat? De volgende keer als ik jou zie ga ik tegen jou aan leunen en leg ik een dvd bovenop je hoofd.
En als je er dan iets van zegt ga ik je ook uitschelden enzo.
pi_30899572
ik schop "mensen" die dvd's op het dak van mijn auto leggen gewoon gelijk dood!
Scheren is voor schapen!
pi_30899589
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nou weet je wat? De volgende keer als ik jou zie ga ik tegen jou aan leunen en leg ik een dvd bovenop je hoofd.
Het is maar een auto hoor .
pi_30899592
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef DR878 het volgende:
Zowel jij en die mocro's hadden een te kort lontje...nou en als die een dvd'tje op die auto legt...als de bak bekrast is...aanklage...of dan ruzie zoeken...maar ik zou gewoon dat dvdtje pakken en dan óf meenemen óf wegpleuren óf zelf achter het stuur kruipen, koppling indrukke , toeren naar 5000 rpm en die koppeling loslate....ook weg dvdtje.

Btw als ik vader was dan zou ik dus never ever mijn porsche of wat voor hobby auto dan ook aan mij zoon uitlenen
En ik zou dus geen zin hebben in een kras, dus ik zeg er netjes wat van.
Wat is er dan zo moeilijk aan om daarop fatsoenlijk te reageren?
pi_30899613
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik schop "mensen" die dvd's op het dak van mijn auto leggen gewoon gelijk dood!
Ik snijd ze met plastic mesjes van de SNAKBAR!
pi_30899617
Wie gaat er dan ook naar buiten zonder pistool.
pi_30899624
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef tonks het volgende:

[..]

Het is maar een auto hoor .
En wel een eigendom.

Dus als ie er bovenop was gaan zitten mocht ik er ook niks van zeggen .
Ja ammehoela, dan maar een kort lontje .
pi_30899631
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ben mijn auto niet.

En ik ben mijn aandeel kutmarokkanen in mijn leven al wel tegengekomen, ik had ze gewoon laten doen eerlijk gezegd. Het kan heus wel wat erger dan dit, geloof me.
pi_30899639
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef Bean. het volgende:
Wie gaat er dan ook naar buiten zonder pistool.
die 3 marokkanen, die hadden alleen een dvd bij zich
Scheren is voor schapen!
pi_30899662
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En wel een eigendom.

Dus als ie er bovenop was gaan zitten mocht ik er ook niks van zeggen .
Ja ammehoela, dan maar een kort lontje .
Hoe lang lag die dvd op de auto dan? en was het een dvd vol met stukken glas? of gewoon een normale?
pi_30899668
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En ik zou dus geen zin hebben in een kras, dus ik zeg er netjes wat van.
Wat is er dan zo moeilijk aan om daarop fatsoenlijk te reageren?
Als er een Hollander tegen je auto zou staan leunen, zou je er waarschijnlijk niet op hebben gereageerd, want Hollanders maken geen krassen, zoiets?
pi_30899676
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Ik ben mijn auto niet.

En ik ben mijn aandeel kutmarokkanen in mijn leven al wel tegengekomen, ik had ze gewoon laten doen eerlijk gezegd. Het kan heus wel wat erger dan dit, geloof me.
Dat zal ook wel. Ik wilde alleen mijn beklag kwijt, aangezien ik het niet vind kunnen hoe die mensen reageren .
pi_30899697
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Als er een Hollander tegen je auto zou staan leunen, zou je er waarschijnlijk niet op hebben gereageerd, want Hollanders maken geen krassen, zoiets?
En ik zei net dus, al waren het blanken gasten. Dan had ik er nog wat van gezegd.
pi_30899720
En hoe vroeg jou vriend of ze normaal wilde doen? dat zou ook wel met wat scheldwoorden gegaan zijn ofniet soms?
pi_30899722
is dit niet gewoon een verkapt "de-pa-van-mn-vriendje-heeft-een-dikke-bak-pats-topic"?
Scheren is voor schapen!
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:52:57 #37
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30899734
Mens. Was je ongesteld, of wat? Als iemand een dvd'tje op mijn auto legt wil ik 'm kussen, strelen en liefhebben. Je gaat toch niet iemand uitschelden om die reden?
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:53:11 #38
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_30899746
maar ook al zeg jij er netjes wat van...weet je wat straatschoffies denken van meide die opkome voor hun vriend.."wat een kuthoer men" dus netjes vragen heeft geen zin bij losertjes ...want voor je het weet, maken ze er een erger probleem van omdat huin ego genaaid is.Dus dat kan leiden tot iets dat 10 keer erger is dan een krasje.
pi_30899751
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef tonks het volgende:
En hoe vroeg jou vriend of ze normaal wilde doen? dat zou ook wel met wat scheldwoorden gegaan zijn ofniet soms?
Niet eens. 't Vriendje heeft nul keer gescholden.
pi_30899752
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En ik zei net dus, al waren het blanken gasten. Dan had ik er nog wat van gezegd.
Maar dat had je er geen topic over gestart.. want dan had je geen verhaal over je eerste aanraking met 'Kut marokkanen'
pi_30899766
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

die 3 marokkanen, die hadden alleen een dvd bij zich
Misschien had hij er snel één gestolen.
pi_30899771
hoe weet je trouwens dat het een dvd was, en niet een cd, of een PS2 spel, of een X-box spel?
Scheren is voor schapen!
pi_30899772
Je hebt mazzel dat die mocro's ijsmeis.zip niet in hun bezit hebben, anders hing je nu door het hele dorp aan elke lantaarnpaal.
pi_30899773
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef BrauN het volgende:
Mens. Was je ongesteld, of wat? Als iemand een dvd'tje op mijn auto legt wil ik 'm kussen, strelen en liefhebben. Je gaat toch niet iemand uitschelden om die reden?
Maar lieve schat, die jongen had een frikandel in zijn hand. Ik was jaloers.
pi_30899785
quote:

[..]

zucht daar hebben we er weer een.
pi_30899794
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe weet je trouwens dat het een dvd was, en niet een cd, of een PS2 spel, of een X-box spel?
Omdat die gast het ook nog tegen de auto gooide waarna het naast mij op de grond lag.
pi_30899802
Die vuilnisratten kan je gewoon slaan, hebben alleen een grote bek .
pi_30899803
Misschien is het zo'n pimp my ride bak? en wilde ze met zn allen + ijsmeis + vriendje een film kijken?
pi_30899812
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef tonks het volgende:

[..]

Maar dat had je er geen topic over gestart.. want dan had je geen verhaal over je eerste aanraking met 'Kut marokkanen'
Nee, dan waren het de lompe boeren uit Gennep.
pi_30899817
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Omdat die gast het ook nog tegen de auto gooide waarna het naast mij op de grond lag.
beetje een leuke film dan?
Scheren is voor schapen!
pi_30899824
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En dit kleine detail was je vergeten..?
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:55:11 #52
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30899826
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Maar lieve schat, die jongen had een frikandel in zijn hand. Ik was jaloers.
Zeg, je kunt die frikandel niet zomaar te pas en te onpas inzetten als joker om mij uit te lullen, ja!

Stop daarmee!
pi_30899845
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit niet gewoon een verkapt "de-pa-van-mn-vriendje-heeft-een-dikke-bak-pats-topic"?
Nee, dan had ik de specificaties er ook wel bij gezet .
pi_30899854
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef XiChico het volgende:
Je hebt mazzel dat die mocro's ijsmeis.zip niet in hun bezit hebben, anders hing je nu door het hele dorp aan elke lantaarnpaal.
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:56:08 #55
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_30899864
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef tonks het volgende:

[..]

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_30899876
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef tonks het volgende:

[..]

Nou, hij gooide het met die frietbakjes mee enzo.
Dus ja, een klein detail.

Heb ik ook al verteld dat die jongen meer schold dan ik deed?
Oh sorry, ook vergeten !
pi_30899901
Netjes gehandeld 'ijsmeis'. Ze hadden uiteraard gewoon van die auto af moeten blijven... Persoonlijk zou ik daar zwaarder aan hebben getild.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheDon1985 op 24-09-2005 22:49:33 ]
pi_30899903
Verhaal word steeds spannender, straks post je dit vanaf een schuiladres en hebben die marokkanen de halve snackbar kapot geschoten..
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:57:24 #59
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30899909
Waar was je trouwens gaan eten? McDonald's?
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:57:49 #60
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_30899923
Vertel het verhaal nog eens, maar dan chronologisch en zonder een detail te vergeten.

Want eerst lag de DVD óp de auto en net zeg je dat hij die naar jou gooide.
pi_30899934
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef BrauN het volgende:
Waar was je trouwens gaan eten? McDonald's?
Nee, in een plaatselijke friettent in een 'andere wijk' .
pi_30899956
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Vertel het verhaal nog eens, maar dan chronologisch en zonder een detail te vergeten. [afbeelding]

Want eerst lag de DVD óp de auto en net zeg je dat hij die naar jou gooide.
Neen pipo, lees de post nog eens .
pi_30899958
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Bij de heldro?
pi_30899983
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:58 schreef tonks het volgende:

[..]

Bij de heldro?
Dat is geen andere wijk .

In de ' vogelenbuurt ' . Ik denk dat er de vogelpest al heerst ofzo.
pi_30900047
Wees blij dat ze niet zo materialistisch waren ingesteld en het er voor over hadden om hun zelf betaalde snacks naar jouw auto te werpen in plaats van gewoon je achterlicht kapot te stampen.

en PS: Marokkanen maken onder elkaar ook voortdurend hoogoplopende ruzie, dat is de Middellandse Zee-stijl zo'n beetje kan je zeggen
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:00:45 #66
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30900048
quote:

[..]

Blijf dan ook in je 'eigen wijk', muts. Logisch dat je ruzie kreeg.
pi_30900078
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Verhaal word steeds spannender, straks post je dit vanaf een schuiladres en hebben die marokkanen de halve snackbar kapot geschoten..
Mwoehaha .
pi_30900102
Dat je niet in elkaar geslagen bent!
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_30900121
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Klemvast het volgende:
Wees blij dat ze niet zo materialistisch waren ingesteld en het er voor over hadden om hun zelf betaalde snacks naar jouw auto te werpen in plaats van gewoon je achterlicht kapot te stampen.

en PS: Marokkanen maken onder elkaar ook voortdurend hoogoplopende ruzie, dat is de Middellandse Zee-stijl zo'n beetje kan je zeggen
Nou, die 3 mogen van mij een partijtje zwemmen in de middellandse zee om even af te koelen ofzo.

Ik heb trouwens zo'n idee dat ze zoiets niet eens zouden durven. Ik had hun kenteken onthouden.
pi_30900153
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef BrauN het volgende:

[..]

Blijf dan ook in je 'eigen wijk', muts. Logisch dat je ruzie kreeg.
Ja maar daar hebben ze tenminste rasfriet .
En mijn vriendinnetjes wonen er .
En het is helemaal niet hun wijk .
pi_30900183
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja maar daar hebben ze tenminste rasfriet .
En mijn vriendinnetjes wonen er .
En het is helemaal niet hun wijk .
Het gaat er hard aan toe in Limburg .
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:04:05 #72
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_30900195
quote:

[..]

Neen pipo, lees de post nog eens .
Laat maar.
Ik haak hier wel af.
pi_30900216
Zeikwijf
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30900358
' kutmongool ' !

Dat moet zijn "'kutmongool'!"
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:18:49 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30900746
Wel goed dat je er iets van gezegd had.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_30900839
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wel goed dat je er iets van gezegd had.
Ja want wie weet wat er nog kon gebeuren!
pi_30900933
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
' kutmongool ' !

Dat moet zijn "'kutmongool'!"
Ik erger mij ook aan de onnodige spaties van IJsmeis.

Nok daar eens mee.
pi_30900990
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ik erger mij ook aan de onnodige spaties van IJsmeis.

Nok daar eens mee.
Ja hallo, je mag niet zeiken volgens een boel mensen . Kort lontje ofzo?

Jij je zin.
pi_30901094
Nee, maar ik ben het wel met je eens hoor IJsmeis. Jammer dat ik in Rotterdam woon, anders zou ik wel met m'n knuppel kom'.
pi_30901268
quote:

[..]

Dit is echt zo'n onzin verhaal altijd.. Als het hollanders waren (dat zijn t alleen nooit, daar ligt 't probleem) had ze er heus ook wel wat van gezegd, 't is gewoon raar gedrag. Je moet niet aan de auto van 'n ander zitten. Ik wil zelfs niet dat ze aan m'n fiets zitten (vrouwen, kinderen, opa's, oma's, whoever, maakt niet uit, ik irriteer me er aan). Tuurlijk mag ze dan vragen of ze even weg willen gaan bij die auto, doe normaal zeg!

Wat had ze dan moeten doen, gewoon in moeten stappen terwijl die gozer tegen die bak geleund staat en er 'n dvd op het dak ligt? Doe ff gezond zeg.. Waarschijnlijk hadden zij dan ook nog wat geroepen o.i.d. >> ja das 'n vooroordeel, maar boeiend, gebaseerd op eigen ervaringen.

Dat mensen vooroordelen hebben is jammer, maar 't komt wel ergens vandaan. En het soms ietwat achtergestelde sociale gedrag van Marokkanen (ik generaliseer maar even lekker) komt ook ergens vandaan, en daar zullen 'wij' als Nederlanders ook wel iets van hebben aangericht, maar lekker belangrijk, geklaag komt er nou eenmaal uit voort. Niet zo goedpraten altijd, het is nou eenmaal 'n feit. Het allemaal maar toestaan onder het mom van discriminatie lost ook niks op.
pi_30901440
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jij je zin.
De spatie tussen 't laatste aanhalingsteken en 't uitroepteken is ook onnodig .

Waar halen mensen dat vandaan mên .
pi_30901471
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n onzin verhaal altijd.. Als het hollanders waren (dat zijn t alleen nooit, daar ligt 't probleem) had ze er heus ook wel wat van gezegd, 't is gewoon raar gedrag. Je moet niet aan de auto van 'n ander zitten. Ik wil zelfs niet dat ze aan m'n fiets zitten (vrouwen, kinderen, opa's, oma's, whoever, maakt niet uit, ik irriteer me er aan). Tuurlijk mag ze dan vragen of ze even weg willen gaan bij die auto, doe normaal zeg!

Wat had ze dan moeten doen, gewoon in moeten stappen terwijl die gozer tegen die bak geleund staat en er 'n dvd op het dak ligt? Doe ff gezond zeg.. Waarschijnlijk hadden zij dan ook nog wat geroepen o.i.d. >> ja das 'n vooroordeel, maar boeiend, gebaseerd op eigen ervaringen.

Dat mensen vooroordelen hebben is jammer, maar 't komt wel ergens vandaan. En het soms ietwat achtergestelde sociale gedrag van Marokkanen (ik generaliseer maar even lekker) komt ook ergens vandaan, en daar zullen 'wij' als Nederlanders ook wel iets van hebben aangericht, maar lekker belangrijk, geklaag komt er nou eenmaal uit voort. Niet zo goedpraten altijd, het is nou eenmaal 'n feit. Het allemaal maar toestaan onder het mom van discriminatie lost ook niks op.
Ja sorry, maar mij kan het dus echt weinig schelen dat iemand tegen mijn auto aanleunt, of dat nu een blanke of een Marokkaan is.

En ik heb net zoveel "ervaring" met Marokkanen als jij hoor kerel. Ik heb ook twee keer het voorrecht gehad om door een stel Marokkanen beroofd te worden en één keer hebben ze me een bloeduitstorting gestampt om uiteindelijk weg te rennen met een schamele 3 euro.

Dus voor je gaat blaten over mijn zogezegde geitewollensokkengedrag, zou je misschien beter eens kunnen bedenken dat wat IK schrijf, ook een gevolg is van het inschatten van "de wetten van de straat". Je als een complete burger gedragen in de stad is sowieso geen goeie optie, omdat in de stad paupervolk woont, simpel.

(Ja ik weet dat dit enigszins in tegenspraak met het verhaal van IJsmeis, maar goed.)

Overigens heb je ook deze smiley gemist:
die toch wel bedoeld was om aan te geven dat ik me goed bewust ben van het hoge clichégehalte van mijn uitspraak.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:49:45 #83
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30901773
dan pak je toch gewoon je 9mm en knal je die gasten door de harses
pi_30901774
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Ja sorry, maar mij kan het dus echt weinig schelen dat iemand tegen mijn auto aanleunt, of dat nu een blanke of een Marokkaan is.

En ik heb net zoveel "ervaring" met Marokkanen als jij hoor kerel. Ik heb ook twee keer het voorrecht gehad om door een stel Marokkanen beroofd te worden en één keer hebben ze me een bloeduitstorting gestampt om uiteindelijk weg te rennen met een schamele 3 euro.

Dus voor je gaat blaten over mijn zogezegde geitewollensokkengedrag, zou je misschien beter eens kunnen bedenken dat wat IK schrijf, ook een gevolg is van het inschatten van "de wetten van de straat". Je als een complete burger gedragen in de stad is sowieso geen goeie optie, omdat in de stad paupervolk woont, simpel.

(Ja ik weet dat dit enigszins in tegenspraak met het verhaal van IJsmeis, maar goed.)

Overigens heb je ook deze smiley gemist:
die toch wel bedoeld was om aan te geven dat ik me goed bewust ben van het hoge clichégehalte van mijn uitspraak.
Ik interpreteerde die smiley anders.. Pardon.

Natuurlijk is rationeel denken zoals jij nu het beste wat je kan doen, maar er zijn grenzen en bij mij is 't soms net de druppel die de emmer doet overlopen.
Dit is klaagbaak, dus 'n irritatietopic. En hier spui je lekker je irritaties en daar hoort het gedrag van groepen bij, of 't nou brildragenden, paupers, studenten, pubers, Amerikanen of Marokkanen zijn.
Buiten dit topic kun je alles relativeren, maar als iedereen dat in klaagbaak zou doen zou er niks meer te klagen zijn.

Overigens betreft het hier 'n dame en geen kerel. Dank u..
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:55:15 #85
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30901948
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef MewBie het volgende:
dan pak je toch gewoon je 9mm en knal je die gasten door de harses
Die gasten hadden zoiets van : This is our hood,
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_30901997
Agressie zit in hun genen.
Ze hebben maar 1 zuchtje wind nodig om volgens hen een geldige reden te hebben.
Check! √
pi_30902142
Je discrimineerd nu, al doe je dat altijd volgens de meeste mocro's.
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_30902179
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef Taurus het volgende:

Overigens betreft het hier 'n dame en geen kerel. Dank u..
Een mannelijke dame dan wel, aangezien je jezelf "Taurus" noemt.

Maar goed, verder discussie gesloten wat mij betreft, ik was eigenlijk ook geïrriteerd door een reactie van iemand anders eerder, waar ik maar niet op ben ingegaan, dus "de druppel" was bij mij ook overgelopen bij jouw reactie.
pi_30902184
Drie marokkanen en geen slagen gevallen, geen bloed gevloeid, geen messen getrokken?
En dan kom je nog klagen?

Jij hebt duidelijk een beschermde jeugd gehad.
Go back to cheerleader practice
pi_30902230
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:03 schreef Doderok het volgende:
Drie marokkanen en geen slagen gevallen, geen bloed gevloeid, geen messen getrokken?
En dan kom je nog klagen?

Jij hebt duidelijk een beschermde jeugd gehad.
Go back to cheerleader practice
Ik woon nou eenmaal niet in de 'grote boze' stad !
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:06:09 #91
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30902242
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef tonks het volgende:
ja dan was het net zo erg. Ik erger me sowieso aan dat achterlijke lama gedrag tegenwoordig...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:06:50 #92
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30902254
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

De grote stad waar zomaar pielens in je pruim kunnen floepsen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_30902257
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:

[..]

ja dan was het net zo erg. Ik erger me sowieso aan dat achterlijke lama gedrag tegenwoordig...
. vroeg het aan ijsmeis.
pi_30902263
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:03 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Een mannelijke dame dan wel, aangezien je jezelf "Taurus" noemt.

Maar goed, verder discussie gesloten wat mij betreft, ik was eigenlijk ook geïrriteerd door een reactie van iemand anders eerder, waar ik maar niet op ben ingegaan, dus "de druppel" was bij mij ook overgelopen bij jouw reactie.
Taurus = sterrenbeeld stier. Althans, zo is 't bedoeld. > soort van..
pi_30902265
quote:

[..]

Ik wel
pi_30902323
quote:

[..]

Wat kan ik daarop zeggen..
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:09:40 #97
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30902331
Waar is het 0900-Excutie peleton als je ze nodig hebt

Vuig pleuris tuig.

Je bent geëxcusseerd hoor IJsmeis.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:10:07 #98
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30902346
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:06 schreef tonks het volgende:

[..]

. vroeg het aan ijsmeis.
weet ik, maar het gaat IJsmeis om het gedrag wat niet klopt denk ik zo...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30902366
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:10 schreef buzzer het volgende:

[..]

weet ik, maar het gaat IJsmeis om het gedrag wat niet klopt denk ik zo...
Waarom dan drie keer marokkanen vermelden vraag ik me af.
pi_30902403
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:10 schreef tonks het volgende:

[..]

Waarom dan drie keer marokkanen vermelden vraag ik me af.
Omdat het nou eenmaal 3 marokkanen waren.

Als het 3 opaatjes waren geweest, dan was dat ook vermeld.
Als het 3 nazi's waren geweest, dan was dat ook vermeld.
Als het 3 kleine meisjes waren geweest, dan was dat ook vermeld.

En als ik zeg dat dat zo is, dan is dat zo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')