je wilt een foto zien van haar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...
Dat vest is toch van Mennoquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
agossieeeeeeeeeeee Onze Benjamin krijgt geen aandacht![]()
[afbeelding]
mijn gebrek aan seks met die mannelijke vrienden is daar bewijslast 1 voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gek dat je dat zegt vraag me dan altijd af waarom iemand dat denkt...
Ralph is wel mijn favoriet, maar ik zou hem graag opofferen om dat te zien inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef cevece het volgende:
Niet dat Lieske mijn favoriet is, maar ik wil de koppen van de overige dames wel zien als ze horen dat Lieske als nummer 1 door komt en er niet uit hoeft !! Die durven ze dus écht niet meer te nomineren, want ze zullen waarschijnlijk denken: als je de populairste nomineert dan lig je er zelf uit zodra je op de bank zit![]()
![]()
Deze ronde is voor mij de finale van BB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee Roel gaat eruit met zn poen (of Ralph maar dat wil ik niet) en Rob Lieske en Joost zitten op de bank en Lieske weten ze al dat ze hoog staat in de favo lijstjes dus die 2 heren zitten de hele week bagger te sch....
nee dat hoeft niet ik vind het alleen jammer als iemand zo denktquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
je wilt een foto zien van haar?
je begint met vuur te spelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
agossieeeeeeeeeeee Onze Benjamin krijgt geen aandacht![]()
[afbeelding]
nou dat vind ik wel aardig van jequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet ik vind het alleen jammer als iemand zo denkt
het kan natuurlijk ook aan de mannelijke vrienden liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn gebrek aan seks met die mannelijke vrienden is daar bewijslast 1 voor
nee, zonder gekheid....dat erm, dat is gewoon zo...
Misschien komt het door je schotse accent...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel aardig van je![]()
ik denk niet zo erg slecht over mezelf hoor. laten we diplomatiek zeggen dat daar aan wordt gewerkt...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel aardig van je![]()
ik denk niet zo erg slecht over mezelf hoor. laten we diplomatiek zeggen dat daar aan wordt gewerkt...
jah...quote:
Knurkie is zwanger = dus vrouwquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
knurkie krijgt last van zijn hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
knurkie is toch gewoon een zij? ik was hier niet aan t digiflirten hoor....meer een serieus gesprek tussen de stream chat door...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
knurkie krijgt last van zijn hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
het gaat niet om de foto om die slechtequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt je foto gehad ...
nah! niks mis mee hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jah...
en erm...wie had het nou over mijn schotse accent? hebbiknie hoor....das gewoon bbc english...
wel weer hormonaal beinvloed danquote:
Als zij een hij was geweest, dan waren het geen vage redenen geweest... lijkt me duidelijk waarom een hij dat zou vragen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel weer hormonaal beinvloed dannee, ik wist dat je zwanger was dus ik had niet de indruk dat je om vage redenen vroeg ik mijn eigen avatar was
hahaha nee niet hormonaal beinvloed meer herkenning heb jaren met een mega minderwaardigheids complex gelopen tot ik mijn huidige lief tegen kwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel weer hormonaal beinvloed dannee, ik wist dat je zwanger was dus ik had niet de indruk dat je om vage redenen vroeg ik mijn eigen avatar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |