Krijg een warm en wollig gevoel van binnen nu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, jou heb ik inmiddels in mijn hart gesloten, maar nou die Kelt nog.
Wat GroenLinks van je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Krijg een warm en wollig gevoel van binnen nu.
Nahja.... , dit gaat ook weer helemaal nergens over..........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef Sickie het volgende:
Een organisatie die 120 mensen trekt voor een demo doet het altijd nog beter dan Keerhetttij die met 528 organisaties relatief gezien nog niet eens het tiende daarvan haalt.
Met een vleugje christenunie aangezien ik engeltjes zie nu.quote:
dus wie heeft er meer macht, 5 rechtse personen of heel demonstrerend links Nederlandquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:36 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Nahja.... , dit gaat ook weer helemaal nergens over..........
Ik....net als heel PJO-minded Nederland....kan me het verhaal over de enige JOVD demonstratie ooit nog herinneren. Welgeteld vijf JOVD'ers stonden op de "barrieres" om te demonstreren voor de komst van de vijfde baan op Schiphol.
...en die is er nog gekomen ook .
Word je daar blij van, van ondemocratie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
dus wie heeft er meer macht, 5 rechtse personen of heel demonstrerend links Nederland
Ik blijf stug door demonstreren tot mij dat ook een keertje luktquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:43 schreef MrBadGuy het volgende:
dus wie heeft er meer macht, 5 rechtse personen of heel demonstrerend links Nederland
Jij bent volksvijand no 1, of in ieder geval lijkt dat je streven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:32 schreef McCarthy het volgende:
ben je hier ook al nieuwe vriendjes aan het maken floripas
Iedere beetje onderlegde politicoloog zal je kunnen vertellen dat totale democratie onzinnig is (sterker nog, dat kan je zelf wel beredeneren).quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Word je daar blij van, van ondemocratie?
Dichtgetikt is geen woord, je wéét toch.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Iedere beetje onderlegde politicoloog zal je kunnen vertellen dat totale democratie onzinnig is (sterker nog, dat kan je zelf wel beredeneren).
Ik zie ook liever een aantal mensen het land besturen dan een dichtgetikte, domme massa.
Het is nu wel duidelijk dat je je nooit echt werkelijk in politicologie hebt verdiept.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Over die democratie: ik denk dat de massa minder dom is dan jij denkt. Probeer eens wat minder naar programma's met Tokkies erin te kijken en wat meer mensen aan te spreken in de trein.
Dichtgetikt is een studentenwoord en schrijf je aan elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dichtgetikt is geen woord, je wéét toch.
Behalve in de zin van: "Ik heb gisteravond Speths bek dichtgetikt." Dat zou, maar alleen grammaticaal, nog wel kunnen.
Over die democratie: ik denk dat de massa minder dom is dan jij denkt. Probeer eens wat minder naar programma's met Tokkies erin te kijken en wat meer mensen aan te spreken in de trein.
Cleopatra zeker...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef Floripas het volgende:
Ik heb het woord wel gehoord, maar het betekent niks. Mijn huisgenote noemt álles 'dichtgetikt'.
Als je het volk constant z'n zin zou geven zouden we een paar maanden geleden ongeveer een week lang geert wilders aan de macht hebben gehad, verder zou even later Peter R de Vries een vrij groot zetelaandeel hebben om spoedig weer te kunnen opzouten waarna al die stemmen maar weer naar de PvdA (een qua standpunten totaal tegengestelde partij, maar ja..) vertrekken omdat ze niets beters weten. Jij doet net alsof "het volk" 1 mening heeft, maar er valt geen pijl op te trekken, naast dat het meestal een nogal kortzichtige mening is.quote:Maar goed, ik mag me dan niet verdiept hebben in de politicologie, ik ben wel tegenstander van het onder politicologen gangbare paradigma dat het volk dom is en geen zelfstandige keuzes kan maken.
Ocharme, zit jij bij dat clubje?quote:
Er is toch een verschil tussen peilingen en verkeizingen, gekkie. Mensen maken altijd een meer overwogen oordeel bij verkiezingen, en peilingen zijn maar een momentopname.quote:Als je het volk constant z'n zin zou geven zouden we een paar maanden geleden ongeveer een week lang geert wilders aan de macht hebben gehad, verder zou even later Peter R de Vries een vrij groot zetelaandeel hebben om spoedig weer te kunnen opzouten waarna al die stemmen maar weer naar de PvdA (een qua standpunten totaal tegengestelde partij, maar ja..) vertrekken omdat ze niets beters weten. Jij doet net alsof "het volk" 1 mening heeft, maar er valt geen pijl op te trekken, naast dat het meestal een nogal kortzichtige mening is.
Ehm nee, bij cleopatra zit ik gelukkig niet. Zie ik eruit als een alto ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ocharme, zit jij bij dat clubje?
Neen, mijn huisgenootje zit bij Minerva.
Dus jij wil constant verkiezingen houden, of...? Hoe stel je je zoiets in hemelsnaam voor, een systeem waarbij de wil van het volk altijd doorgaat?quote:[..]
Er is toch een verschil tussen peilingen en verkeizingen, gekkie. Mensen maken altijd een meer overwogen oordeel bij verkiezingen, en peilingen zijn maar een momentopname.
Ja. Geef me je vlekkerige legerjasje eens aan, ik wil een zwaar sjekkie van je bietsen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Ehm nee, bij cleopatra zit ik gelukkig niet. Zie ik eruit als een alto ofzo?
[..]
Nee, hoor. Maar ik vind wel dat politici een beetje nu best mogen doen om met mensen te praten die niet vastgezogen zitten aan de sociale werkplaats die men wel "Binnenhof" noemt.quote:Dus jij wil constant verkiezingen houden, of...? Hoe stel je je zoiets in hemelsnaam voor, een systeem waarbij de wil van het volk altijd doorgaat?
Als je SP stemt, wel.quote:En tussen peilingen en verkiezingen zit niet zo'n groot verschil als jij nu suggereert.
Als het in mijn voordeel werkt wel jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Word je daar blij van, van ondemocratie?
Ik vind McCarthy best wel liefquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent volksvijand no 1, of in ieder geval lijkt dat je streven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |