abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31070679
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ziet er wel goed uit ja.
ik zou uit notationale overwegingen een spatie na de S doen. Dan is het duidelijker voor ons
Oke, bedankt
Dan begrijp ik het
Are you nuts??
pi_31097965
geen idee?????
verlegen :)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:51:54 #28
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31098146
.

[ Bericht 26% gewijzigd door McCarthy op 01-10-2005 22:02:10 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:01:12 #29
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31098441
c = 12
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:13:58 #30
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31098846
teletubby, wat studeer je?
pi_31107186
ik heb c=12 uiteindelijk gevonden! , voor x,y=1, ik had de vraag niet zo goed gelezen, ik wou slechts één punt vinden met a en b zijn positieve gehele getallen, alle andere punten moeten breuken zijn ofzo maar in ieder geval geen gehele getallen. Blijkbaar kan dat niet.
lerarenopleiding wisk.
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:11:05 #32
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31107221
waar doe je die opleiding?
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_31108860
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
waar doe je die opleiding?
1e jr leraren opleiding fontys tilburg. In sittard kan je ook lerarenopleiding volgen..
wat is jullie opleiding?
dit vak heet 'algebra en bewijzen 1'
pi_31108952
trouwens.. hoe moet ik het antwoord op de vraag netjes noteren. Ik weet dat c=12, maar daar krijg je bijv. 1 van de 4 punten ofzo..
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:00:58 #35
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31109082
?
c = 12 is een oplossing. neem je c kleiner dan hou je geen oplossingen meer over want x, y >= 1
pi_31109410
oh dat is zo..
merci beaucoup!
pi_31115840
Fuck. Ik moet morgen "huiswerk" inleveren voor een bepaald vak maar ik snap er echt geen SNARS van. Vorige week heb ik ook al niets ingeleverd dus ik mag nu niet weer met lege handen op komen draven want het telt ook mee voor het eindcijfer. Er zit gewoon niet één vraag bij die ik ook maar half zou kunnen beantwoorden, of waar ik überhaupt iets dat ook maar een heel klein beetje zinnig is bij in zou kunnen vullen. We hebben een dictaat van 'm gekregen maar dat is te onduidelijk en het hoofdstuk waar het hier om gaat bevat maar één voorbeeld waar ik weinig logica in kan ontdekken. Op internet kan ik verder helemaal niets over dit specifieke onderwerp vinden (hij heeft het dictaat zelf geschreven en ik heb het vermoeden dat hij de hele theorie ook zelf verzonnen heeft). Wat kun je nu in zo'n geval het beste doen?
pi_31116140
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef spinor het volgende:
Fuck. Ik moet morgen "huiswerk" inleveren voor een bepaald vak maar ik snap er echt geen SNARS van. Vorige week heb ik ook al niets ingeleverd dus ik mag nu niet weer met lege handen op komen draven want het telt ook mee voor het eindcijfer. Er zit gewoon niet één vraag bij die ik ook maar half zou kunnen beantwoorden, of waar ik überhaupt iets dat ook maar een heel klein beetje zinnig is bij in zou kunnen vullen. We hebben een dictaat van 'm gekregen maar dat is te onduidelijk en het hoofdstuk waar het hier om gaat bevat maar één voorbeeld waar ik weinig logica in kan ontdekken. Op internet kan ik verder helemaal niets over dit specifieke onderwerp vinden (hij heeft het dictaat zelf geschreven en ik heb het vermoeden dat hij de hele theorie ook zelf verzonnen heeft). Wat kun je nu in zo'n geval het beste doen?
wt is dat bepaalde vak? het lijkt me handig om dat te weten..!
pi_31116451
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef teletubbies het volgende:

[..]

wt is dat bepaalde vak? het lijkt me handig om dat te weten..!
Het gaat over een model voor cognitie en perceptie, maar ik verwacht niet dat mensen me echt bij het vak kunnen helpen... daar is het veel te veel voor. Het was meer een soort uiting van frustratie, en natuurlijk de vraag hoe mensen zich uit dit soort benarde situaties redden, hehe.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:13:57 #40
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31117126
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:45 schreef spinor het volgende:
Het gaat over een model voor cognitie en perceptie, maar ik verwacht niet dat mensen me echt bij het vak kunnen helpen... daar is het veel te veel voor. Het was meer een soort uiting van frustratie, en natuurlijk de vraag hoe mensen zich uit dit soort benarde situaties redden, hehe.
Niet op komen dagen bij de bewuste les/college is een optie
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_31117291
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:13 schreef JDude het volgende:

[..]

Niet op komen dagen bij de bewuste les/college is een optie
Op de korte termijn is het een goede optie, maar het knaagt wel aan m'n eindcijfer en bovendien kan ik een voldoende voor het tentamen wel vergeten als ik de uitleg morgen ook niet begrijp.
pi_31120337
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:20 schreef spinor het volgende:

[..]

Op de korte termijn is het een goede optie, maar het knaagt wel aan m'n eindcijfer en bovendien kan ik een voldoende voor het tentamen wel vergeten als ik de uitleg morgen ook niet begrijp.
Gewoon niet inleveren je 'huiswerk'. En dan de volgende keer zeggen dat je het wel gewoon hebt ingeleverd. (Lukte een vriendin van me wel, ze kreeg er een 8 voor )
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:42:22 #43
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31126660
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:45 schreef spinor het volgende:

[..]

1. uitstel vragen
2. vak opgeven.
pi_31138002
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef McCarthy het volgende:

[..]

2. vak opgeven.
Dat is eigenlijk best een goed plan, het is toch een waardeloos vak. Doe ik volgend semester wel een vak extra.
pi_31140060
Wie kan mij vertellen welke van de mogelijkheden de reeks opvolgt.
Ik zie het niet.

(120), (72), (51,43), (40), ...
a) (26)
b) (27,61)
c) (31)
d) (32,73)
e) (33,17)
pi_31140826
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:26 schreef Kesum het volgende:
Kun je je notatie uitleggen? Ik zie soms (x), (y) en soms (x, y). Of gaat het in het laatste geval om een decimaalpunt?
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_31141387
na de komma decimaalpunten
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:28:30 #48
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31141668
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef spinor het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk best een goed plan, het is toch een waardeloos vak. Doe ik volgend semester wel een vak extra.
je zou zelf na opgave van dit vak nu met een nieuw (niet al te zwaar) vak kunnen beginnen. Volgend semester kan natuurlijk ook. Sterker nog, je kan dat nieuwe vak zelfs tot volgend jaar uitstellen. Afstuderen binnen 4 jaar moet namelijk niet.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:30:41 #49
61982 Pie.er
For your pleasure...
pi_31143212
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:26 schreef Kesum het volgende:
Ik zie het niet.

(120), (72), (51,43), (40), ...
a) (26)
b) (27,61)
c) (31)
d) (32,73)
e) (33,17)
360/3=120
360/5=72
360/7=51.43....
360/9=40

En veel plezier met je IQ-test.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:53:06 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31143814
Wiskundige vraag Het lijkt heel makkelijk en heel logisch, maar hoe schrijf je het zo op dat het wiskundig correct klopt (want dat is altijd het probleem):

a) Ga na dat Limx --> a x - a = 0 (lijkt heel logisch, als je naar a gaat, krijg je a - a = 0, maar hoe schrijf je dat op? )
b) Druk f(x) - f(a) uit in het differentiequotient ( f(x) - f(a) )/ (x - a) en x - a (dat is toch gewoon f(x) - f(a) = ( f(x) - f(a) )/ (x-a) * (x-a) ? Ik snap niet wat ik daar nou verder nog moet opschrijven )
c) Beredeneer, uitgaande van het feit dat Limx-->a ( f(x) - f(a)) / (x - a) bestaat met het getal f'(a) als waarde, dat Lim x-->a f(x) - f(a) = 0 (again, heel logisch toch, net als bij a, maar nu krijg je f(a)-f(a) = 0, wat valt daar aan uit te leggen? )
d) Beredeneer dat geldt: lim x-->a f(x) = f(a) (gevolg uit de vorige vraag, je doet gewoon + f(a) rechts en links en je krijgt dit, wat moet ik eraan uitleggen?)

Ik weet het, flauwe vragen, maar het zijn dus inleveropgaven en het kost me punten als ik het fout doe, terwijl het eigenlijk nergens over gaat. Als ik deze antwoorden zo inlever is het niet goed, want hij had expliciet gezegd dat er toelichting in moet enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door maniack28 op 03-10-2005 13:59:23 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')