Ik ben blij dat ik niet tot de meeste mannen behoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lieverd, ik bedoel dat de meeste mannen niet weten wat vrouwen willen.
Ik spreek dan ook voor m'n ruggegraatloze medeman.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
veel vrouwen vinden mij een echte man dus wie lacht er dan het laatst??? de echtew man is het antwoord haha
Who cares wat ze willen? Zolang je ze maar kan bespelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lieverd, ik bedoel dat de meeste mannen niet weten wat vrouwen willen.
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook voor m'n ruggegraatloze medeman.![]()
Hoe was je 2 daagse seksavontuur vorige week trouwens?![]()
Maar juist daarvoor moet je weten wat ze willen. Of ze in ieder geval kunnen laten geloven dat je dat weet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Who cares wat ze willen? Zolang je ze maar kan bespelen.![]()
Newsflash: vrouwen faken meer dan alleen orgasmes!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
veel vrouwen vinden mij een echte man dus wie lacht er dan het laatst??? de echtew man is het antwoord haha
wat??? natuurlijk niet ik ben respectvol alleen omdat ik andere mening heb denk jij dat ik geweldadig ben ik heb juist momenten dat ik erg teder doe.quote:
jak-nikkersquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
nee nee vrouwen met een eigen mening zijn beter als jaknikkers.
Nick neem ik nog wel met een korreltje zout.. maar jij, nee jij.. jij spant echt de kroon qua stupiditeit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb voor woensdag een date.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen
Prima NickEn de jouwe?
![]()
Heb je m'n eerdere posts niet gelezen? Identiteit afbreken en nieuwe opbouwen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar juist daarvoor moet je weten wat ze willen. Of ze in ieder geval kunnen laten geloven dat je dat weet.
Nick vind ik eerlijk gezegd best geloofwaardig, en niet stupide.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nick neem ik nog wel met een korreltje zout.. maar jij, nee jij.. jij spant echt de kroon qua stupiditeit.![]()
En maar doen alsof je het zo erg vindt he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je m'n eerdere posts niet gelezen? Identiteit afbreken en nieuwe opbouwen?![]()
Verbaasd? Het moet wel, want wie wil anders aan je gehoorzamen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
wat??? natuurlijk niet ik ben respectvol alleen omdat ik andere mening heb denk jij dat ik geweldadig ben ik heb juist momenten dat ik erg teder doe.
Volgens mij is hij een moslim.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verbaasd? Het moet wel, want wie wil anders aan je gehoorzamen?
Jij zal nog verbaast zijn over hoe ik ben ik hou niet van mensen die te snel oordelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Verbaasd? Het moet wel, want wie wil anders aan je gehoorzamen?
Een biefstuk op haar blauwe oog leggen om te voorkomen dat het echt helemaal dicht komt te zitten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
wat??? natuurlijk niet ik ben respectvol alleen omdat ik andere mening heb denk jij dat ik geweldadig ben ik heb juist momenten dat ik erg teder doe.
Ik heb nergens gezegd dat ik hem stupide vind. Maar alles zo letterlijk opvatten doe ik niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nick vind ik eerlijk gezegd best geloofwaardig, en niet stupide.
Of alleen slaan op plekken die normaal met kleding bedekt zijn, zodat de buurt zich geen zorgen gaat maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een biefstuk op haar blauwe oog leggen om te voorkomen dat het echt helemaal dicht komt te zitten?
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk 2 persoonlijkheden bezit:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
En maar doen alsof je het zo erg vindt he.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Jij zal nog verbaast zijn over hoe ik ben ik hou niet van mensen die te snel oordelen
Letterlijk op te vatten is het wel denk ik. Het is alleen eenzijdig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik hem stupide vind. Maar het zo letterlijk opvatten doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |