dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vrouwen weten niet wat ze willen punt.
Onschendbaar ? Ik snap er niks meer van ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je denkt klaarblijkelijk dat je onschendbaar bent toch? Ben je een Oost-Europese bokser die geen kinderen meer kan krijgen?![]()
Jawel. Een lekker wijf met dikke tieten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meeste mannen weten dat ook niet.
Tuurlijk, je denkt toch niet dat ik slurpend aan een slappe rosé naast een lekker wijf op de bank naar 1 of andere baggerfilm ga kijken zonder dat er uiteindelijk geneukt wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grenzen verkennen, verrassen, ondoorgrondelijkheid..
[..]
Hmmm, om die gevolgen zou het dus te doen zijn?
IK weet precies wat een vrouw wilt en nodig heeft het duurt soms alleen lang voordat ze het zelf zien maar eens komt die tijd en dan komt het gelukquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus jij wil beweren dat je een echte man bent?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:58 schreef RobbieRicardo het volgende:
de reden voor vrouwen dat zij doen ligt volgens mij aan een gebrek aan een echte man of ze hebben een niet mannelijke man iemand die niet zegt waar het op staat en hoe het moet van oorsprong hebben ze daar behoeftes aan.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Kom niets te kort op dat vlak, maar toch dank je voor je topicreport, RR!!
Het is allemaal uiteindelijk voor hun bestwil, niet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
IK weet precies wat een vrouw wilt en nodig heeft het duurt soms alleen lang voordat ze het zelf zien maar eens komt die tijd en dan komt het geluk
Ik doel er op dat de gemiddelde man geen flauw idee heeft wat een vrouw wil.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel. Een lekker wijf met dikke tieten.
misschien weet je het zelf nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Kom niets te kort op dat vlak, maar toch dank je voor je topicreport, RR!!
Alleen zijn al je relaties geëindigd voordat ze erachter kwamen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
IK weet precies wat een vrouw wilt en nodig heeft het duurt soms alleen lang voordat ze het zelf zien maar eens komt die tijd en dan komt het geluk
Een lekkere vent met dikke tieten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doel er op dat de gemiddelde man geen flauw idee heeft wat een vrouw wil.
Zoiets klinkt dan weer goed. Mocht ik dan ooit een baggerfilm of soap gaan kijken, heeft dat nog een positieve uitwerking.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk, je denkt toch niet dat ik slurpend aan een slappe rosé naast een lekker wijf op de bank naar 1 of andere baggerfilm ga kijken zonder dat er uiteindelijk geneukt wordt.![]()
![]()
Daarvoor kunnen ze beter een homo gaan opscharrelen.
Jawel ook. Een klootzak met een lul van >18cm.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doel er op dat de gemiddelde man geen flauw idee heeft wat een vrouw wil.
Vrouwen willen een man die kan waarmaken wat hij zegt. Mijn indruk is dat dat er bij jou nogal aan schort.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
niet iedereen is even geduldig en soms was het van mij kant niet fijn meer dat kan tch??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen zijn al je relaties geëindigd voordat ze erachter kwamen.
Je bent een van de weinigen die het weet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel ook. Een klootzak met een lul van >18cm.
Mannen weten precies wat ze willen, alleen zijn er instituten opgeworpen die dat verstoren zoals: huwelijk, kinderen krijgen, alimentatie, meno-pauze, echtelijke trouw etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ik ga idg nu gelukkig naar bed ( met m'n boek ) wat zal ik lekker slapen vannacht ik heb in lange tijd niet zó gelachen......quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alleen zijn al je relaties geëindigd voordat ze erachter kwamen.
Als ze het geduld hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets klinkt dan weer goed. Mocht ik dan ooit een baggerfilm of soap gaan kijken, heeft dat nog een positieve uitwerking.
Of je neemt een ventquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mannen weten precies wat ze willen, alleen zijn er instituten opgeworpen die dat verstoren zoals: huwelijk, kinderen krijgen, alimentatie, meno-pauze, echtelijke trouw etc. etc. etc.
Toevallig allemaal zaken waarbij vrouwen nauw betrokken zijn.![]()
Lieverd, ik bedoel dat de meeste mannen niet weten wat vrouwen willen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mannen weten precies wat ze willen, alleen zijn er instituten opgeworpen die dat verstoren zoals: huwelijk, kinderen krijgen, alimentatie, meno-pauze, echtelijke trouw etc. etc. etc.
Toevallig allemaal zaken waarbij vrouwen nauw betrokken zijn.![]()
Sla je vrouwen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
niet iedereen is even geduldig en soms was het van mij kant niet fijn meer dat kan tch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |