Een keer iets anders is ook leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef itsme het volgende:
verkeerde vraagstelling
ja maar dan is het wat moeilijk te vergelijken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Een keer iets anders is ook leuk![]()
Lieske te interessant qua ontwikkelingen en Roel te leuk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef BlaBlub het volgende:
Hele moeilijk keus, maar ik vind Lieske en Roel te leuk, dus dan maar Ralph
*heel vies woord tegen monitor schreeuwt*quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieske te interessant qua ontwikkelingen en Roel te leuk.
Mijn stem dus ook naar Ralph.
* CartWOman duikt weg voor flugeltje![]()
Van mij ook. Ralph is een leuke vent, maar is alles behalve interessant voor streamers. Raplh exit dus, lijkt me zo klaar als een klontje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieske te interessant qua ontwikkelingen en Roel te leuk.
Mijn stem dus ook naar Ralph.
* CartWOman duikt weg voor flugeltje![]()
Ja idd jammer voor ralph, had nog leuk kunnen worden als hij wat losser werd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook. Ralph is een leuke vent, maar is alles behalve interessant voor streamers. Raplh exit dus, lijkt me zo klaar als een klontje.
Vergis je niet... in de poll op de BB site staat Ralph vrolijk op 3, voor Rob, Chantal, Dido, Menno, Natte Lie, etc etcquote:Op maandag 26 september 2005 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Er gaan denk ik weinig mensen stemmen op Ralph, wie is er nou fan van hem
Ja zit ook wel wat in, maar ralph gaat nog loskomen volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 07:01 schreef Blackadder2 het volgende:
Ralph is OK, maar in vergelijking met de andere twee te vlak. Roel wordt ècht niet weggestemd (dat had Rikkert goed gezien), en Lieske is een ongeleid projectiel, dus interessant.
Jammer voor Ralph.![]()
Hee, was mijn grapje niet te waarderen?quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef Greetings het volgende:
Moet je kijken wie zijn tegenstanders warenquote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef Greetings het volgende:
Anyway, ik denk dat Lieske eruit gaat. Ralph was de populairste bij de vorige stemming, dus dan verlies je nu niet zomaar.
Zo'n onzin, Ralph als favorietquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Zepieus het volgende:
Ik hoop Ralph, kan hem nie uitstaan hoe hij aan het lulluh is. Maar als ik kijk naar het topic hierzo over de populairste bewoner dan zie ik het somber in voor Lieske.
[afbeelding]
ff voor de duidelijkheid hij is dus niet mijn favoriet dus he... ik wil hem eruit..quote:Op maandag 26 september 2005 15:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo'n onzin, Ralph als favorietIk wil daar wel 's goeie argumenten voor horen.. Hij zorgt werkelijk voor 0,0000 vermaak in 't huis. Supersaai!
Die mag er dus van mij uit, das wel duidelijk![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef Zepieus het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid hij is dus niet mijn favoriet dus he... ik wil hem eruit..
1) Het is vw_caddyquote:Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef BigBro000 het volgende:
Candy: Je kunt beter een poll maken van Wie is je favoriete bewoner... dat is een andere manier van denken dan wie moet er donderdag uit.
het maakt mij bijvoorbeeld niet uit of ralph of lieske eruit gaat... als roel er maar in blijft.. ik weet dus nu niet op wie ik moet stemmen. snap je
Kijk als talpa ook deze vraag zou stellen is het niet erg maar deze poll zal nu een ander beeld geven als dat je de vraag stelt: wie is je favoriete bewoner... misschien iets voor volgende keer
Laten we maar hopen dat hij morgen en overmorgen niet opeens heel veel aandacht in de uitzendingen krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Ralph gaat gewoon exit. Hij valt helemaal niet op in het huis en zorgt niet voor irritaties.
Maar als ie z'n bek opentrekt lig ik wel meestal dubbelquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Ralph gaat gewoon exit. Hij valt helemaal niet op in het huis en zorgt niet voor irritaties.
Ik denk dat ze wel inzien dat het gehoopte verhaal er dus niet komt. Hij heeft een maand de tijd gehad... en gefaald. Ralph exit dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als ie z'n bek opentrekt lig ik wel meestal dubbel
En ik denk niet dat ze met veel bombarie een ex in huis halen om hem vervolgens alleen een etentje samen met natalie te geven![]()
Ik denk dat ze daar wel meer plannen mee hebben, ik denk dat ze hem nog ff willen houden.
Ik wil wel eens zien wat er gebeurd als bv ralf weer de populairste is, en natalie een keer genomineerd staatquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel inzien dat het gehoopte verhaal er dus niet komt. Hij heeft een maand de tijd gehad... en gefaald. Ralph exit dus.
Zijn enige hoop is nog dat BB echt de verhouding mannen / vrouwen enigszins in stand wil houden. Als dat zo is, is Lieske dus de klos en hebben de bitches hun zin.
Als Nathalie tegen Lieske genomineerd staat ga ik net zo genieten. Datzelfde geldt ook voor alle andere meiden tegen Lieskequote:Op dinsdag 27 september 2005 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien wat er gebeurd als bv ralf weer de populairste is, en natalie een keer genomineerd staat![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Marcel_ZH het volgende:
het mooiste zal zijn aleen voor die bewoners al dat ralph er gewoon tot de finale erin blijft zitten en Nathalie er eerder uit gaat als hij Heerlijk om dat te kunnen meemaken:P
scanman, wat nou als Lieske er donderdag uitvliegt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Nathalie tegen Lieske genomineerd staat ga ik net zo genieten. Datzelfde geldt ook voor alle andere meiden tegen Lieske
Zolang Roel er nog inzit wel ja... Maar het zou wel jammer zijn als dé irritatie factor van de roddeltantes eruit moet.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:08 schreef svann het volgende:
[..]
scanman, wat nou als Lieske er donderdag uitvliegt?
Heeft de rest van BB dan nog zin?
Het moet voor het stemmend publiek toch ook een aanbeveling zijn dat Lieske steeds denigrerend over de tong gaat: 'Het kind is nog niet volwassen', 'ik kan niet tot haar rieleeten want ze leeft nog in een studentenwereld', 'ik ben toch echt al 5 (jawel, vijf) jaar verder hoor...' etc.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang Roel er nog inzit wel ja... Maar het zou wel jammer zijn als dé irritatie factor van de roddeltantes eruit moet.
Volgens mij kijk je nooit naar de streams.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:02 schreef Marcel_ZH het volgende:
STEM DIE JONGE TRUT ER UIT !!! heeft totaal niets in te voegen daar !!
Dat Tanja daar op een gedeelde vierde plaats staat maakt de poll wat mij betreft zeer verdacht.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:11 schreef Gert het volgende:
Tussenstand op de Talpa-site
"Wie is de populairste BB-bewoner?"
31% Roel
21% Lieske
13% Ralph
7% Joost, Tanja
4% Dido, Ingrid, Menno, Nathalie
3% Rob
2% Chantal, Linda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |