Vergis je niet... in de poll op de BB site staat Ralph vrolijk op 3, voor Rob, Chantal, Dido, Menno, Natte Lie, etc etcquote:Op maandag 26 september 2005 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Er gaan denk ik weinig mensen stemmen op Ralph, wie is er nou fan van hem
Ja zit ook wel wat in, maar ralph gaat nog loskomen volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 07:01 schreef Blackadder2 het volgende:
Ralph is OK, maar in vergelijking met de andere twee te vlak. Roel wordt ècht niet weggestemd (dat had Rikkert goed gezien), en Lieske is een ongeleid projectiel, dus interessant.
Jammer voor Ralph.![]()
Hee, was mijn grapje niet te waarderen?quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef Greetings het volgende:
Moet je kijken wie zijn tegenstanders warenquote:Op maandag 26 september 2005 14:40 schreef Greetings het volgende:
Anyway, ik denk dat Lieske eruit gaat. Ralph was de populairste bij de vorige stemming, dus dan verlies je nu niet zomaar.
Zo'n onzin, Ralph als favorietquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Zepieus het volgende:
Ik hoop Ralph, kan hem nie uitstaan hoe hij aan het lulluh is. Maar als ik kijk naar het topic hierzo over de populairste bewoner dan zie ik het somber in voor Lieske.
[afbeelding]
ff voor de duidelijkheid hij is dus niet mijn favoriet dus he... ik wil hem eruit..quote:Op maandag 26 september 2005 15:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo'n onzin, Ralph als favorietIk wil daar wel 's goeie argumenten voor horen.. Hij zorgt werkelijk voor 0,0000 vermaak in 't huis. Supersaai!
Die mag er dus van mij uit, das wel duidelijk![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef Zepieus het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid hij is dus niet mijn favoriet dus he... ik wil hem eruit..
1) Het is vw_caddyquote:Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef BigBro000 het volgende:
Candy: Je kunt beter een poll maken van Wie is je favoriete bewoner... dat is een andere manier van denken dan wie moet er donderdag uit.
het maakt mij bijvoorbeeld niet uit of ralph of lieske eruit gaat... als roel er maar in blijft.. ik weet dus nu niet op wie ik moet stemmen. snap je
Kijk als talpa ook deze vraag zou stellen is het niet erg maar deze poll zal nu een ander beeld geven als dat je de vraag stelt: wie is je favoriete bewoner... misschien iets voor volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |