Plaatje doet het dus niet....quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:12 schreef dolle_hond het volgende:
gavin R
Maar welke?quote:
De linker?quote:
quote:
Geen van allen gezien...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk het wel. Crying Freeman, Kiss of the dragon, La Femme Nikita, The Core, Un Long Dimanche de fiancelles, The Patriot, Bad Boys, GoldenEye en The Good Thief.
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou DH is even weg ofz. Dus die kan het ook niet zeggen.
Tcheky Karyo, meesterlijke bad guyacteur!
Klote-tong...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
En zo ging TH claim to fame up in smoke.....
Je moet ook geen strings dragen dat is voor dames!quote:
Moet ook gebeuren. Beter een plaatje missen dan ineens geen centen in de portemonnee aantreffen.quote:
Pos je bent met recht de winnaar van de RJPvD Peter R. De Vries Award!quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pos je bent met recht de winnaar van de RJPvD Peter R. De Vries Award!
Jij zou beter dat programma kunnen presenteren lijkt me. Ik vind Peter niet prettig om te zien en helemaal niet om te horen.quote:
O...ik mag hem wel...maar het is wel een mannetje iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij zou beter dat programma kunnen presenteren lijkt me. Ik vind Peter niet prettig om te zien en helemaal niet om te horen.
Dat ook maar zijn stem is ook zo vreselijk irritant nasaal en monotoon.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef pos het volgende:
[..]
O...ik mag hem wel...maar het is wel een mannetje idd
noopquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Pos moet hem wel kennen denk ik.
Welles mevrouw de Vries!quote:
Nope.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Treinhomo het volgende:
John Mieremet ?
Sreten Jocic, twee weken terug stond ie zonder balk voor zijn gezicht in de Revu.quote:
Ik heb nog nooit zn gezicht gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sreten Jocic, twee weken terug stond ie zonder balk voor zijn gezicht in de Revu.
Zie je hem zo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zn gezicht gezien.
Inscannen mr_aquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie je hem zo?
* Revu voor het scherm houdt
Weer helemaal beter Scrut?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik ben er weer eens eventjes
![]()
Harajuku girls zijn de danseresen uit de Gwen Stefani Clips:quote:
Oeh, da's wel fijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Harajuku girls zijn de danseresen uit de Gwen Stefani Clips:
[afbeelding]
Dat moeten we aan Berkowitz vragen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef peaceman het volgende:
middag.... komt die link van nuongirl ook in de OP?
Ow die vindt dat wel goed denk ik... Ik vind t wel OP waardig. Toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat moeten we aan Berkowitz vragen.
Wie stellen we under gunpoint aan om de plaatjes daar bij te zetten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow die vindt dat wel goed denk ik... Ik vind t wel OP waardig. Toch?
Lijkt mij ook, anders moeten we ook steeds zoeken. Dat schiet natuurlijk oiok niet op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow die vindt dat wel goed denk ik... Ik vind t wel OP waardig. Toch?
D_H is hier de lijstjesfetisjist.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie stellen we under gunpoint aan om de plaatjes daar bij te zetten?
Tja dat weet ik niet. Wie heeft er voldoende tijd voor? Ik voorlopig in elk geval niet (oktober is 1 van de drukste maanden van het jaar op mijn werk). Maar daar kunnen we later wel over debatteren toch? ELiza stond erbij zag ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie stellen we under gunpoint aan om de plaatjes daar bij te zetten?
hierover: http://wiki.fok.nl/index.php/RJPvDquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar gaat dit over?
Ja dat is van later zorg idd. Virginie, Alicia en Natalie niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet. Wie heeft er voldoende tijd voor? Ik voorlopig in elk geval niet (oktober is 1 van de drukste maanden van het jaar op mijn werk). Maar daar kunnen we later wel over debatteren toch? ELiza stond erbij zag ik
Die kleine is iets beter handelbaar...gelukkig
Vanavond zal ik het doen Pos, is dat goed?quote:
Heb ik nog nieuwe avonturen uit de Fok!straat gemist?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond zal ik het doen Pos, is dat goed?
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond zal ik het doen Pos, is dat goed?
Eentje. De link staat in de OP. Laatste verhaaltje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik nog nieuwe avonturen uit de Fok!straat gemist?
Hoezo niet iedereen vond het toch een goed idee?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef peaceman het volgende:
Toch geloof ik niet dat het animo erg groot is mr_a om het in de OP te zetten....
Ik (her)ken ze niet tongquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat ik een plaatje heb gepost.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eentje. De link staat in de OP. Laatste verhaaltje.
Als ik teruglees sinds ik zonet binnen ben, zie ik dat ik het een goed idee vind om het in de OP te zetten, gezien de reactie Brother en jij ook en verder spreekt niemand zich erover uit lijkt het... Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo niet iedereen vond het toch een goed idee?
Ach, het kan geen kwaad. So what the heck?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik teruglees sinds ik zonet binnen ben, zie ik dat ik het een goed idee vind om het in de OP te zetten, gezien de reactie Brother en jij ook en verder spreekt niemand zich erover uit lijkt het... Of zie ik dat verkeerd?
Ken hem wel...volgens mij uit diverse mafia films.quote:
ik ook niet, maar ervaring leert dat het ook gevaarlijk kan zijn om voor anderen op FOK te denken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie niet in waarom dat linkje op weerstand zou moeten stuiten?
Eén is een Amerikaanse komiek de ander speelde de hoofdrol in een andere serie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef pos het volgende:
[..]
Ken hem wel...volgens mij uit diverse mafia films.
Tsja daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ervaring leert dat het ook gevaarlijk kan zijn om voor anderen op FOK te denken...
Persoonlijk vind ik het heel leuk dat Nuon dit gedaan heeft.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb echt geen idee, onbekende gezichten waar ik geen namen bij weet
Ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Plastic Bertrand?
nee gekkiequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Die nederlandse dj, Mischa Nogwat?
Die ik 7 December weer ga zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy Idol
O leuk zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die ik 7 December weer ga zien. [afbeelding]
In de Bijlmer bier hut, deze keer...
Wie weet...zou best wel willenquote:
Ja dat dacht ik ook maar kan niet op dr naam komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef Z het volgende:
Dat is die belgische presentatrice toch?
Ja dat is drquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Margriet Hermans of zoiets
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Margriet Hermans of zoiets
Ik gooi het in de groepquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kan 't je aanraden. Heb 'm twee keer eerder gezien, en dat was goed toeven...
Ik weet het THquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
You owe me.
Je hebt me al lekker zitten maken met Madness, remember ?
Hmmm....een jaar gelden zou ik blind 'ja' hebben gezegd, maar ik moet nu een beetje kalm aan doen op concert-gebied, wil ik volgend jaar naar NY en Boston kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:12 schreef pos het volgende:
Ik weet het TH
maar moet trouwens misschien wegens omstandigheden mn Madness kaartjes kwijt...interesse?
weet het alleen pas een week van te voren...
Mijn idee. Het is ook een hoop geld bij elkaar als je alles bezoekt wat je leuk vindt....quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....een jaar gelden zou ik blind 'ja' hebben gezegd, maar ik moet nu een beetje kalm aan doen op concert-gebied, wil ik volgend jaar naar NY en Boston kunnen.
'k heb dus besloten dat ik van de grotere concerten alleen nog maar de echte krenten uit de pap pik en me verder toeleg op de kleinere zalen.
Gemiddeld zo'n 100 euro per concert.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:19 schreef pos het volgende:
Mijn idee. Het is ook een hoop geld bij elkaar als je alles bezoekt wat je leuk vindt....
Charlene de Carvalho - Heinekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef sooty het volgende:
De dochter van Freddy.
Gezien de houterige manier waarop-ie z'n pistool vasthoudt: The thunderbirds ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:56 schreef Berkery het volgende:
Nope, de foto komt uit Doctor Who. Maar hij is bekender uit een andere (jaren '80) serie.
Ja, in die serie speelt hij overigens geen Brit. En is hij collega van je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
't is wel een Brit ?
Ook elektromonteurquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Berkery het volgende:
Ja, in die serie speelt hij overigens geen Brit. En is hij collega van je.
Heel goed!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef Treinhomo het volgende:
Is 't Guy Siner ?
Zangeresquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
Actrice ?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't lijkt mij sterk dat dát de Shah van Perzië is...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
Melanie Chisolm ?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Sharlene Spiteri?
Mwah...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Hier is Jocic dan zoals beloof Pos:
[afbeelding]
nee joh...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Chikatilo?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Manson?
Hij ziet er uit als een vriendelijke kerel. Vind je niet?quote:
Wel een gladde viendelijke kerel danquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een vriendelijke kerel. Vind je niet?
Doe niet zo raar...het is 21.24 en zaterdagquote:
Jawel maar je zou niet zeggen dat dat nou de grote man van de Amsterdamse Joegomaffia is. Hij lijkt wel een beetje op Gerald Vanenburg vind ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
Wel een gladde viendelijke kerel dan
Tong een beetje kennende zien we hem om 23:35 weer even terug en daarna om 1:15.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef pos het volgende:
[..]
Doe niet zo raar...het is 21.24 en zaterdag![]()
Wel een beetje iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Gerald Vanenburg vind ik.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong een beetje kennende zien we hem om 23:35 weer even terug en daarna om 1:15.
Andere overeenkomst ze konden beide goed schieten.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong een beetje kennende zien we hem om 23:35 weer even terug en daarna om 1:15.
Jij hebt 'n lijntje met z'n uroloog ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, dat niet. Gebeurt zo vaak dat Tong vroeg naar bed gaat en dan na een uurtje of 2 ineens een plaatje raad, ons weer welterusten wenst en om naar een paar uurtjes weer een plaatje te raden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt 'n lijntje met z'n uroloog ?
Ja; da's dus als-ie moet pissen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, dat niet. Gebeurt zo vaak dat Tong vroeg naar bed gaat en dan na een uurtje of 2 ineens een plaatje raad, ons weer welterusten wenst en om naar een paar uurtjes weer een plaatje te raden.
Jij kent hem dan beter dan ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; da's dus als-ie moet pissen...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef pos het volgende:
Theo Jansen?
Brabanders onder mekaar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij kent hem dan beter dan ik.
Jullie komen ook bij elkaar over de vloer?quote:
Zaltbommel ligt in Gelderland........quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
Brabanders onder mekaar...
Yep! Hij ziet er niet al te snugger uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef pos het volgende:
Nicky ehhh Hofs?
Virtueel, via MSN.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie komen ook bij elkaar over de vloer?
raar hequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Zaltbommel ligt in Gelderland........![]()
Moest niet mogen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
raar he
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm...dat verklaart wel 't rare-kwast-gehalte van tong...![]()
Nimwegen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef pyl het volgende:
![]()
Vanmiddag een paar boeken gekocht........![]()
Volgens mij bedoelt Pyl dat ie je chickie heeft gezien.quote:
Je bent helder Scrutquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Pyl dat ie je chickie heeft gezien.
Chyccy bedoel jequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Andy Sumner Summers van The Police?
Hij wel !quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen 'Heerlijk, helder pos' dus ?
Dat verwaaide haar zal het geweest zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef dolle_hond het volgende:
en ik zat nog aan steven rooks te denken
Prozacje of liever Xanax?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij wel !![]()
'k schiet meteen in een depressie...![]()
Amerikaanse DJ maar als je zijn naam moet geloven is hij een hollanderquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:56 schreef pos het volgende:
Dat is niet Ali G...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef dolle_hond het volgende:
en ik zat nog aan steven rooks te denken
Heus niet altijd hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je altijd stoned of zo?
Nee, en DJ de Vries is ook fout.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:58 schreef Berkery het volgende:
Timo Maas?
'k zet wel wat Ska op...of Toy dolls...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Prozacje of liever Xanax?
Dj Armand?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, en DJ de Vries is ook fout.
Denk aan onze vuurtoren die ben ik te min zong.
Correct!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
Armand van Helden.
Of, zoals Tokay dat noemt: 'Zo'n volksmenner'.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Jeuh, onze herriehomo raadt een DJ![]()
Tokay deugt welquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Of, zoals Tokay dat noemt: 'Zo'n volksmenner'.
'Ein Volch, ein Reich, ein Drehtisch !!'.
Yep.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
US bandje ?
Hutchence.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef pos het volgende:
Die meneer llijkt wel een beetje op Michael Hutchinson
Misschien ken je het nummer 'Everybody is a fucking liar'quote:
Ben bang van niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Berkery het volgende:
Misschien ken je het nummer 'Everybody is a fucking liar'
die komt wel s langs op stubruquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Misschien ken je het nummer 'Everybody is a fucking liar'
Tong?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ze zijn vernoemd naar een bekende van RJPvD![]()
Zoë?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Zugschwule ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Hmm...Osdorp posse zijn het nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je zou zo bij deze heren kunnen zingen![]()
Warmquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
The Posse?
die had ik wel herkendquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Modus het volgende:
Butthole Surfers?
Is dat zoiets als een Treinhomo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Modus het volgende:
Butthole Surfers?
Zo niet ranziger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat zoiets als een Treinhomo?
quote:
Ik las dat Ryan3 moderator is geworden. Hij is wel oké maar dat kan nooit goed gaan. Wel eens op die site van Sjuuuun en Luuuucida geweest?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[Offtopic]
't gaat er gezellig aan toe, in [POL]![]()
[/Offtopic]
Daar kom ik heel zelden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[Offtopic]
't gaat er gezellig aan toe, in [POL]![]()
[/Offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |