Nee alleen mensen die ze irritand vindquote:
Waarom heb je haar geblockt dan? Mag je ook op msn vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm, ik heb haar nog steeds geblockt op msn dus ideeen uitwisselen gaat niet echt makkelijk![]()
en nee, ik ga haar niet unblocken![]()
Jij zou de eerste zijn die ik zou blokkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom heb je haar geblockt dan? Mag je ook op msn vertellen.![]()
Als je mij al niet geblockt hebt.
![]()
![]()
Gelukkig stel ik aan jou de vraag ook niet he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij zou de eerste zijn die ik zou blokken![]()
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig stel ik aan jou de vraag ook niet he?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij zou de eerste zijn die ik zou blokken![]()
Wel jij bent evilquote:
van de 57 mensen van fok heb ik op dit moment alleen brechteld geblockt. ik heb jou zelfs niet meer geblocktquote:
''zelfs jou''quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
van de 57 mensen van fok heb ik op dit moment alleen brechteld geblockt. ik heb jou zelfs niet meer geblockt![]()
En we gaan allemaal ten onder!quote:
57?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
van de 57 mensen van fok heb ik op dit moment alleen brechteld geblockt. ik heb jou zelfs niet meer geblockt![]()
Wie is je zusje op fok?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
57?Ik heb er welgeteld 4 van fok, waarvan 1 al mn zusje is
quote:
I'm dancing with myself is ook een goed nummer. rebel yell ook ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]die heb ik onder de naam Rebell Yell.
Ik zo white wedding geleentblijkt hetzelfde lied
heeftie ms net 1x gevraagd ofzo.. en das ook al weken geledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef tonks het volgende:
Haha imberr heb jij jaguarized serieus op msn. vraagt hij dan ook of je wilt cammen enzo? daar zie ik hem wel voor aan.
ZILF.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat willen we eens gauw weten he !
He bahquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
heeftie ms net 1x gevraagd ofzo.. en das ook al weken geledenik praat nooit met em op msn
![]()
Laat me raden hij vroeg het nadat jij zei '' ik ben dronken hihihihi''quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
heeftie ms net 1x gevraagd ofzo.. en das ook al weken geledenik praat nooit met em op msn
![]()
Ik zat verkeerd white wedding is hey little sister.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef tonks het volgende:
[..]
I'm dancing with myself is ook een goed nummer. rebel yell ook ja.
I> Ik HeB NeT 2 BreZerS op Met Me MaTtIesquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat me raden hij vroeg het nadat jij zei '' ik ben dronken hihihihi''![]()
Ik vroeg me altijd al af wat een kerel die zegt dat hij student is maar er uitziet als 35 hier moetquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef tonks het volgende:
[..]
I> Ik HeB NeT 2 BreZerS op Met Me MaTtIes
J>Cammen?
I> Uhh..nee?
J>Ahh please ik ben nog maagd.
I>neeheee.
J>Ik smeek het je!
zet vast een nieuwe klaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef Intrepidity het volgende:
op 3-na-LAPO!
WATO ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:05 schreef Intrepidity het volgende:
op 3-na-LAPO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |