Ook algemeen bekendquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jammer, je irriteert me niet... je bent gewoon een kutuser
Waarom dan je blijking van het niet waarderen mijns persoons?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jammer, je irriteert me niet... je bent gewoon een kutuser
Aah okequote:
Hij is hier pas 10 minutenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah oke
Ik mis een hoop in 2 dagen![]()
Oh ik zal ook best een kutuser wezen volgens anderen, lekker boeiend..quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Waarom dan je blijking van het niet waarderen mijns persoons?
Als ik niet irritant zou zijn dan was ik ook geen kutuser.
Wat voeg jij zoal toe aan dit forum dan?
Het gaat toch altijd over hetzelfdequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hij is hier pas 10 minuten![]()
Ik was er gister trouwens ook niet, maar ik heb niet zo heel veel gemist denk ik![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het gaat toch altijd over hetzelfde
Imberr laat een scheet en 10 users volgen met![]()
Ach, de één punnikt sokken en de ander maakt kloontjes aan uit verveling.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Oh ik zal ook best een kutuser wezen volgens anderen, lekker boeiend..
Alsof ook maar iemand op fok veel toe te voegen heeft.. En mensen die kloontjes aanmaken zijn kutusers.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toch vinden wij dat. Onze mening enzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:27 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
En kutuser roepen vind ik wel erg hypocriet van je.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Zelfs ik vind slaapzak maar een kolere-newbie kloon.
Je slaat de spreekwoordelijke spijker op z'n kop maikel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Je slaat de spreekwoordelijke spijker op z'n kop maikel!
En zo gaat het ook bij de andere vrouwelijke users.
Dat alles wat jij of enkele andere vrouwlijke users hier doet met geslijm word ontvangenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat alles wat jij of enkele andere vrouwlijke users hier doet met geslijm word ontvangen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat alles wat jij of enkele andere vrouwlijke users hier doet met geslijm word ontvangen![]()
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bijna iedereen boekt hem eruit, 80 op een Speedfight teller is echt niet zo snel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
![]()
Maikel, dat valt toch wel mee?![]()
Tis ook maar een forum.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ach zo gaan die dingen nou eenmaal![]()
Dat was ik nog bijna vergetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
Ach, ik erger me vaak meer aan al daten doei, hoi en zulks.
Ow oke.. ook goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben net pas terug en ik ging even teruglezen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al helemaal klaar voor t uitgaan, gedoucht, drank gehaald: alles
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
Toch leuk hoe de grootste kutnewbies mij uitmaken voor newbie.
For the record, ik vind je geen newbie, ik vind je een kutkloon van een kutuserquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
ik kan helemaal niet uitgaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik moet eerst werken
En daarna kan ik pas uitgaan
![]()
Is dit jouw versie van een rel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
For the record, ik vind je geen newbie, ik vind je een kutkloon van een kutuser
Als je 16 jaartjes bent wel!quote:
Ja daaromquote:
je bent geen newbie wil je zeggen? van wie ben je dan een kloon huh?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
Heb je dat nog steeds niet door?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je bent geen newbie wil je zeggen? van wie ben je dan een kloon huh?
cerror zeker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Heb je dat nog steeds niet door?
uuh.. ja daarom ook.. maar ben ziek, dus ik mag niet wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je 16 jaartjes bent wel!![]()
Mijn god, kun je ze hier niet even onder elkaar zetten dan weet ik dat ook gelijk weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:46 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Jazeker beste man ey!
Och Brechtje is ook ziek, ideeën voor tijdverdrijving uitwisselen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. ja daarom ook.. maar ben ziek, dus ik mag niet weg![]()
hm, ik heb haar nog steeds geblockt op msn dus ideeen uitwisselen gaat niet echt makkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och Brechtje is ook ziek, ideeën voor tijdverdrijving uitwisselen!![]()
Jij blokt iedereen jij ..quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm, ik heb haar nog steeds geblockt op msn dus ideeen uitwisselen gaat niet echt makkelijk![]()
en nee, ik ga haar niet unblocken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |