eindelijk een normaal iemandquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werken tot 1 a 2 uur vanacht en daarna nog naar een verjaardag bier drinken tot in de vroege morgen
Winkelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef saaw het volgende:
ja oke genoeg '' voor vandaag
gaat iemand nog iets leuks doen?
Ah dus de rest is niet normaal omdat die niks gaat doen in het vrije weekend?quote:
het spijt mequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Jonge. stel niet zulks intieme vragen
Okee ik vergeef je!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef saaw het volgende:
[..]
het spijt me![]()
vergeef je me?![]()
![]()
@ brainster: geen idee nog. ben net wakker joh, eerst maar eens ontbijten en iedereen wakker maken en mn huis enigzinds opruimen, dan zien we wel weer verder
ja ik vind het best gek dat je niet iets leuk gaat doen in het weekend eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dus de rest is niet normaal omdat die niks gaat doen in het vrije weekend?![]()
Ik wel, ga zo waterpoloënquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Omdat.
Ga jij wel iets ruigs doen vandaag?
edit:
Ik ga naar een verjaardag.
Weekend staat hier in het teken van zo weinig mogelijk doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ik vind het best gek dat je niet iets leuk gaat doen in het weekend eigenlijk
dus dan ben je niet normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
..
Ik ben eigenlijk 28 jaar ...
Aah... okiquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef saaw het volgende:
geen idee nog. ben net wakker joh, eerst maar eens ontbijten en iedereen wakker maken en mn huis enigzinds opruimen, dan zien we wel weer verder
Jeejquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik bier drink dan rook ik wel minder
Kiem hem dan meisje versieren op een forum.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Aah... oki
Wanneer gaan wij is samen zuipen?
Kut ontmaskerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef saaw het volgende:
[..]
dus dan ben je niet normaal?
en hoe kan je 28 zijn als je in 87 geboren bent? [zie je profiel]
als je naar amsterdam komtquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Aah... oki
Mag jij al zuipen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Aah... oki
Zorro heeft geen stoppelbaardquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef tonks het volgende:
[..]
HA! Now we know who you really are ZORRO!
haha nnja tis hier redeijk druk dus zou moeten lukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen , help tonks aan de 1000 post , bezorg hem veel post en typ werk !
Maar wel een hip snorreke.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zorro heeft geen stoppelbaard
heb je over 4 weken heb je ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb over 4 weken heb ik 1 hele week vakantie
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
heb je over 4 weken heb je ?
ik heb ook vakantie over 4 weken maar dan ga ik eigenlijk naar spanje dus dan kan je best in amsterdam gaan zuipen maar dan zonder mij
Maar of de posts allemaal van hoogstaande kwaliteit zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:03 schreef saaw het volgende:
[..]
haha nnja tis hier redeijk druk dus zou moeten lukken
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:03 schreef saaw het volgende:
[..]
haha nnja tis hier redeijk druk dus zou moeten lukken
Lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Scarface het volgende:
[..]
Maar of de posts allemaal van hoogstaande kwaliteit zijn?![]()
ja halloquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar of de posts allemaal van hoogstaande kwaliteit zijn?![]()
Bijna iedereen boekt hem eruit, 80 op een Speedfight teller is echt niet zo snelquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef tonks het volgende:
Zorro boekt junkiesietze eruit
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef saaw het volgende:
[..]
heb je over 4 weken heb je ?
ik heb ook vakantie over 4 weken maar dan ga ik eigenlijk naar spanje dus dan kan je best in amsterdam gaan zuipen maar dan zonder mij
Mwoah sommige SC's zijn van redelijk hoog niveau hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo
we zitten hier op PUB
en ook nog in de SC
kwaliteit is hier ver te zoeken
niet dat dat erg is
Dag saariequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
ik ga mensen wakkermaken en plan bedenken voor vandaag
tot later
timmie succes!
dagdag![]()
Nou optyfen danquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
In vakjargon zou dit als een kut-topic omschreven worden.
Doeiquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
ik ga mensen wakkermaken en plan bedenken voor vandaag
tot later
timmie succes!
dagdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |