SD (L)(K)(L)quote:Op zondag 25 september 2005 03:44 schreef sir_dalord het volgende:
sirdalord-..ehm...
ehm..
ach, dat ene team.. hoe heet het ook al weer??
met die typfout...
quote:Op zondag 25 september 2005 11:58 schreef pekel het volgende:
Al 26 mensen dus die mij willen gaan verslaan...ai...
Kan je gewoon op hun club pagina zienquote:Op zondag 25 september 2005 12:31 schreef achterop23 het volgende:
woei, de eerste keer dat ik meedoe met deze cup.
gewoon elke woensdag dus een wedstrijd?
staat ook ergens in welke divisie elke club speelt?
oh, ik dacht dat ik toch echt meer stemmen hadquote:Op zondag 25 september 2005 15:29 schreef maniack28 het volgende:
En waarom gebruik je je nieuwe avatar niet? Speciaal gemaakt voor de winnaar van de Ole Gunnar Solskjaer award... win je een keer en dan gebruik je hem niet.... we waren potverdorie gelijk geeindigd en dus heb ik hem aan jou gegeven!!!!![]()
Jawel hoor... ik ga de 4e ronde bijv. halenquote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef REFUSED het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ik toch echt meer stemmen hadmaar van mij mag jij hem dan best hebben hoor. de prijs is leuk, maar ik ga die avatar niet gebruiken.
en over die 30: je verwacht toch niet dat er fokkers zijn die de 4e ronde gaan halen?
quote:Het aantal van 30 deelnemers was een schatting gezien voorgaande seizoenen.
Nu blijkt dat dat aantal mogelijkerwijs zal worden overtroffen.
We laten de inschrijving lopen tot aanstaande zaterdag. 23.59 uur
Met het aantal inschrijvingen dat we dan hebben, wordt een nieuw schema gemaakt.
Schrijf je dus nog in, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Duidelijkheid volgt daarna snel.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Controleer of je in de lijst staat indien opgegeven en of onderstaande klopt:
Bekerhelden: TimmyASD, SuperWeber, qyn, Goten en Grumpey
Speelt nu verlenging: cdw wbd
Doe mij Hives maar als ie door de poulefase heenkomtquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef The_Hives het volgende:
geef mij die counterhufters maar
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef The_Hives het volgende:
geef mij die counterhufters maar
sorry, maar mijn b-team verslaat jouw a-team nog.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:32 schreef pekel het volgende:
Ik wil ref graag aufrollen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:50 schreef REFUSED het volgende:
[..]
sorry, maar mijn b-team verslaat jouw a-team nog.
ik wil ook graag bij de heer Derksen.
Ik kan je team niet vinden in Hattrickquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
LangeTabbetje -----> Whirlwind 147
Ajakkiebah ! Ik ben helemaal in de war. Laatmaarzittensorryzatnietoptelettenexcuses.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan je team niet vinden in HattrickWelke div speel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |