Hey,
Ik ben lid van SNS Bank en ze hebben reeds goed begrepen hoe ze mij agressief kunnen krijgen. Eerst schrijven ze mijn achternaam verkeerd op het pasje vervolgens ga ik dat melden, en schrijven ze het WEER verkeerd daarna maak ik een overboeking en zij maken een administratieve fout daarna maak ik nog een overboeking en ze maken WEER een administratieve fout
![]()
ze hebben de bank dichtbij mij huis zwaar gelimiteerd, alleen maar met stortingen kun je daarnatoe (openingstijden ook 2x verminderd).
Heb er dus een beetje genoeg van, welke bank raden jullie deze 17 jarige studentje aan die graag SNELLE overboekingen wilt genieten (ik bestel enorm veel online).
Ik ben wel geinteresseerd in dat internet bankieren, als je een bedrag overmaakt wordt dat echt binnen 10 minuten verwerkt en krijgt de ontvanger echt meteen zijn geld? Ik wil namelijk vaak geldl overmaken naar mijn Paypal account ik wil echt niet langer dan een uur wachten voordat het geld erop staat, (bij SNS duurt het dus 4 dagen, ALS ze geen administratieve fout maken). Ik maak gebruik van mijn oom's creditcard aangezien dat snel is, maar is dat internet bankieren dan ook evensnel? Dan hoef ik die creditcard niet meer te gebruiken
![]()
.
Suggesties?
[ Bericht 0% gewijzigd door xlicious op 24-09-2005 18:04:43 ]