Extra centjes zijn nooit verkeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups, standby dienst he.
Ach zijn wel extra centjes
Met gewone folie die hij heeft meegegeven ja. De ene ruit had ik al gedaan, maar hij had toen niet genoeg folie meegegeven voor die andere
een 100nx, heb ik bij mijn eigen 100nx toen ook gedaan, blijkbaar was dat erg bevallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Extra centjes zijn nooit verkeerd natuurlijk.
En lekker handig is dat. Wat voor merk/type auto is het?
ik zag hetquote:
Achja, ik krijg het tenminste voor elkaar om een SC te maken waarbij het getal klopt...quote:
't is niet te gleeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Tering, lul ik net in de andere dat t nog wel ff gaat duren voordat er een andere is en ik dus nog wel ff kan douchen, is er gewoon al een nieuwe![]()
Dat zal dan wel jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
een 100nx, heb ik bij mijn eigen 100nx toen ook gedaan, blijkbaar was dat erg bevallen
Ga dan ook niet in the middle of nowhere wonenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Moguhmoet nog opschieten, moet over een uur bij de kapper zijn en kom net uit bed tyfen
![]()
Straks ff de remmen van mn auto controleren, ik hoop dat ik geen onderdelen nodig heb, want hier in de buurt is alles op zaterdag dicht![]()
Gooi ik de slowchat nog dicht ooknouja, dan ga ik maar douchen, t zal wel ff duren voordat nummer 621 er is
![]()
alleen de voor foto's toen ik hem net hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ja
Heb je nog feuteux van je eigen 100nx?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, ik krijg het tenminste voor elkaar om een SC te maken waarbij het getal klopt...
EN ik verzin geen pk's bij een ca:ravan.
Heb je hem zo verpimped dan in die tijd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
alleen de voor foto's toen ik hem net had
http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=20257224quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, ik krijg het tenminste voor elkaar om een SC te maken waarbij het getal klopt...
EN ik verzin geen pk's bij een ca:ravan.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=20257224
hij bestaat echt![]()
mooie karren die Alfa'squote:Op zaterdag 24 september 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
Alles is tot 12u open (de werkplaatsen, magazijnen en automaterialen handels), en aangezien ik dan nog niet weet wat ik eventueel nodig heb, schiet het niet op![]()
iig heb ik geen remblokken nodig(danzij BoJo) maar waarschijnlijk wel iets met de klauwen achter, die zitten vast (bekend probleem, komt door niet/nouwelijks gebruik van de handrem)
Yepquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je hem zo verpimped dan in die tijd?
liever remblokjes vervangen dan nieuwe klauwen halen tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
Alles is tot 12u open (de werkplaatsen, magazijnen en automaterialen handels), en aangezien ik dan nog niet weet wat ik eventueel nodig heb, schiet het niet op![]()
iig heb ik geen remblokken nodig(danzij BoJo) maar waarschijnlijk wel iets met de klauwen achter, die zitten vast (bekend probleem, komt door niet/nouwelijks gebruik van de handrem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |