Het scheelt echt héél veel! Hij is zo groot (klein) als een bankpasje, of misschien een heel klein beetje groter. Hij is een halve cm dik ofzo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef vinge het volgende:
scheelt dit ding dan echt zoveel in grootte met de echte iPod? Het lijkt mij dat hij alleen maar wat smaller is?
Nee hij is ook een stuk kleiner in de lengte en de breedte.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef vinge het volgende:
scheelt dit ding dan echt zoveel in grootte met de echte iPod? Het lijkt mij dat hij alleen maar wat smaller is?
Mediamarkt Enschede had vanmiddag de 2 gig versie nog. Dixons en BCC zijn volgensmij bijna overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef nikk het volgende:
Zijn die dingen uberhaupt ergens verkrijgbaar op dit moment? Op apple.nl na dan...
Gaat primaquote:Op zondag 25 september 2005 20:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wordt je Ipod eigenlijk herkent als externe opslag ruimte? Dus kun je er ook gewoon bestanden naartoe kopieren mbv explorer of moet je daar itunes voor gebruiken?
Waarom wil je je sok vermakenquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef iDex het volgende:
mijn pimp ass zelf vermaakte ipod sock
deze kan tenminste met het touwtje dichten ik heb hem iets ingekort door hem binnenstebuiten te doen beetje dubbelvouwen zodat hij er nog in past, dan beide kanten even met naald en draad aan beide kanten een stukje garen erdoorheen jassen en nu heb ik er dus ook nog een extra vakje in zitten
daar kunnen nu mijn oordopjes in en van buitenaf ziet het er gewoon normaal uit zonder dat je ook maar een stukje stiksel ziet
Je kan ze kopen, maar moet je wel iemand hebben die ze kan aanpassen:quote:Op zondag 25 september 2005 12:53 schreef nikk het volgende:
Zijn die Apple socks geschikt voor de nano's? De krasgevoeligheid is kennelijk nogal een groot probleem en die socks lijken me de gaafste oplossing daarvoor. Apple.nl heeft er zelf geen antwoord op:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip. Heb nu een 4GB zwarte nano, wat sokken en een dock voor totaal 290 euro. Scheelt toch wel weer wat tientjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tip voor de OP: Iedereen kent wel een student of is een student, dus dan kan je hem via Internet goedkoper bestellen via deze link:
http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |