Of je haalt gewoon A-patch eroverheenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
MSN 6.2 FTW geen irritante breezah troep er in. Geen system resource gezuig, geen irritent ge nudge.
En dat mag ik welquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
The Terminator, je bent mod, nou niet gaan schelden he![]()
Nou ja, dan pak je die. Maar wat ik nou eik wil zeggen is dat ik nog geen goede vervanging voor MSN gezien hebquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
A-Patch is flut. gwoon messpatch, werkt feilloos en je kan iets meer instellen.
java apletquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fuck man da's echt een kut progammaBeetje 150> MB RAM innemen
én om de haverklap vastlopen
je hebt deze flutproggie ook al niet nodig, met doodnormale MSN kan je ook zien wie je heeft verwijderd. zlefs met een plugin die stuffplug heet geloof ik kan je het ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:37 schreef Zwaffel het volgende:
java apletmaar het is wel handig om te kijken wie jou nog in zijn/haar list heeft staan
ja gister net gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of je haalt gewoon A-patch eroverheen
iemand?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:09 schreef marc1982 het volgende:
waarom kan je een animated gif niet toevoegen als emoticon?
moet toch kunnen?
krijg de melding, ongeldig bestand..
Daar kom ik even op terug. Wat een grafkanker programmaquote:Op woensdag 7 december 2005 08:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ja gister net gedaan. Moet zeggen dat het best wel geen resources zuigt (webcam nog niet geprobeert).
Ik stond op awayquote:Op donderdag 8 december 2005 14:46 schreef SolidasRock het volgende:
VOOR het aanmelden kan je kiezen voor online en offline enz enz. sta je wel op online ingesteld? (bij de meesten is het zo ingesteld dat ie direkt konnekted met internet, ik heb dit uitstaan, bepaal zelf wel wanneer ik op MSN wil komen, en dus kan ik inlogscherm zien. jullie moeten waarschijnlijk op annuleren klikken of op afmelden en dan zien jullie inlogscherm met online/bezet/afwezig/offline keuzes...)
opnieuw 7.5 downloaden van www.msn.nl en dan netjes uninstalleren via jouw genoemde methode?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand een remover voor 7.5 want ik ken geen uninstaller vinden. Nee via het configuratiescherm en dan sortware is geen optie >_<.
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
opnieuw 7.5 downloaden van www.msn.nl en dan netjes uninstalleren via jouw genoemde methode?
Nvm de installer heeft een remove optiequote:
Geweldig die wil 7.5 weer installeren .....quote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nvm de installer heeft een remove optie. Heb 6.2 er weer op geflikker
.
Jezelf quotenquote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Autoreply het volgende:
Ik zit te kloten
MSN 7.5.0.311
Winamp 5.11
Toaster geïnstalleerd én apatch, beide de juiste opties aangevinkt. Nou gaat msn mekkeren dat ik geen windows media player 9 of hoger heb geïnstalleerd (hoef die rommel niet) op het moment dat ik de optie wil aanvinken. Winamp staat zeker goed (andere pc werkt wel). Iemand? (Of moet ik gewoon terug naar een eerdere versie?
Ik kan uitstekend lezen ja, je hebt geen uninstaller die doorgaans in software verwijderen menuutje staat. (Die hoort er gwoon tussen te zitten).quote:
Bekend probleem, daarom sloop ik maar geen dingen meer uit me systeem maar gebruik ik ze gwoon niet. Hoe heb jij het eruit gesloopt btw? met nlite?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:58 schreef Autoreply het volgende:
Jezelf quoten![]()
Anyway, voor mensen met het zelfde probleem: forget it. Zonder Media Player te installeren kan je het vergeten. Heb geen patch oid voor msn kunnen vinden zodat ie niet naar Media Player kijkt. Kut-ms.
Afijn, het werkt iig zullen we maar zeggen.
Had misschien wat duidelijker moeten zijn. Ik ken op het moment niet in het software scherm komen. Vandaar dat ik zei dat het geen optie wasquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend lezen ja, je hebt geen uninstaller die doorgaans in software verwijderen menuutje staat. (Die hoort er gwoon tussen te zitten).
Dit had je kunnen oplossen door MSN overnieuw te installeren. Ik weet niet waarom jouw uninstaller foetsie is, drm zeg ik "van www.msn.nl" omdat het daar orginele niet bewerkte messengersetupjes te downen zijn die goed horen te werken.
Hoe dan ook, je probleem is al fixed.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |