abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41924341
* Ricky_ kickt het topic maar even.

Als je bij MSN 7.5 zo linksboven op dat mailtje klikt, kom je in je Hotmail inbox terecht. Dit gebeurt echter in Internet Explorer, terwijl ik Mozilla Firefox als standaard browser heb staan en verder voor alles gebruik. Kan ik dit veranderen?
  maandag 18 september 2006 @ 17:07:56 #202
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_41924374
Nee dit kun je niet veranderen zover ik het weet.
  maandag 18 september 2006 @ 17:29:25 #203
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_41924882
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef Ricky_ het volgende:

Als je bij MSN 7.5 zo linksboven op dat mailtje klikt, kom je in je Hotmail inbox terecht. Dit gebeurt echter in Internet Explorer, terwijl ik Mozilla Firefox als standaard browser heb staan en verder voor alles gebruik. Kan ik dit veranderen?
Het kan wel, maar daarvoor zul je msgplus uitbreiding op msn moeten gebruiken, in combinatie met stuffplug NG.

http://www.msgpluslive.net/ (let wel op dat je met de installatie het sponsorpakket NIET mee installeert!)
http://www.stuffplug.com/ (in deze plugin voor msgpluss kun je instellen dat de links in je default browser geopend moeten worden).
pi_42286298
Msn plus is bruikbaar op wml?
046
Dank aan Yeahinho
pi_42299332
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:27 schreef hallo_mensen het volgende:
Msn plus is bruikbaar op wml?
Msn Plus Live (Huidige nieuwste versie 4.01) is bruikbaar op WLM ja... Tis dus een vernieuwde plus dat niet op lager dan 8.x werkt. De oude Msn Plus werkt op elk versie tot en met de 7.5.xxx
pi_42358463
heb probleem met een van mijn msn contacten... Ik krijg de melding dat ie online komt (ingsteld muziekje) en vervolgens zie ik hem gewoon bij de offline personen staan :S Als ik msn afmeld en weer aan,dan issie wel online... heb dit maar met 1 persoon uit mijn lijst trouwens (zo ver ik weet iig )Wat kan ik daar aan doen ? vind het vreselijk irri igg... Ligt het aan wlm plus of aan het het ingestelde muziekje of is het gewoon een of andere klotebug Hellup
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_42363940
Ik heb ook een probleem met msn, als ik normaal probeer aan te melden blijft ie constant maar bezig met het maken van een verbinding zonder werkelijk aangemeld te worden. Als ik het programma HTTP-Tunnel gebruik (geen idee wat het precies doet) kan ik wel via een proxy op msn komen:

localhost port:1080

Heeft iemand een soortgelijk probleem of weet hoe ik dit op moet lossen?
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')