ik weet niet wat je probleem is, uninstalleer MSN gwoon en installeer het overnieuw en doe nog eens A-Patch en wees wat zuiniger met het aanvinken en kijk nu eens of het goed is?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef L3IPO het volgende:
Die a-patch lijkt briljant, als ie zou werken...na het installen van die patch loopt msn steeds vast. Op het moment dat ik een berichtje naar iemand wil sturen, en dubbelklik op naam in de lijst, dan zegt msn dat er een onbekende fout is opgetreden en wordt msn afgesloten...
Help?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:35 schreef hace_x het volgende:
Heb er eindelijk eentje gevonden zonder banners! GAIM
ze heten tabs, en daar heb je A-Patch nie eens voor nodig. zal ff kijken hoe, brbquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef McReal het volgende:
hoe heten die dingen in het engels als je met apatch wilt verwijderen , m,n engels is niet zo goed .. Die dingen staan aan de zijkant (soort reclame)
Keey thnxquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ze heten tabs, en daar heb je A-Patch nie eens voor nodig. zal ff kijken hoe, brb
msnmessenger>extra>opties>beveiliging>"mijn tabs niet laten zien, want dit is een openbare computer" aanvinken....
in A-Patch moet je iets over tabs tegenkomen, die ff aanvinken en dan zijn ze weg.
Dat is idd best handigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ze heten tabs, en daar heb je A-Patch nie eens voor nodig. zal ff kijken hoe, brb
msnmessenger>extra>opties>beveiliging>"mijn tabs niet laten zien, want dit is een openbare computer" aanvinken....
in A-Patch moet je iets over tabs tegenkomen, die ff aanvinken en dan zijn ze weg.
Hier, veel plezierquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef nlboy het volgende:
Weet iemand misschien waar ik die FOK! smiles pack kan downloaden voor MSN? Bedankt!![]()
Graag gedaanquote:
Bovenin is videochat, rechts onder de avatars zie je nog steeds webcamicoontje en daar druk je op met je muis en kan je kiezen tussen webcam of videochatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:57 schreef TinToR het volgende:
Zijn er nog mensen die de optie videovergadering uit 7.0 nog gebruiken ?
In 7.5 kun je dit niet meer kiezen, en sinds vandaag werkt het bij mij met 7.0 ook niet meer.
Krijg een mededeling dat er geen ondersteuning is voor deze optie :S:S
Hebben ze bij msn deze mogelijkheid nu helemaal geblocked ofzo ??![]()
owwww zo thnxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef endr0me het volgende:
custom emoticons.. druk maar eens met de rechtermuisknop op die bewegende doei, kun je hem kopieren en toevoegen aan je emoticons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |