abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31231945
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef Meng het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze die deur bij het balkon naar binnen open laten gaan ipv naar buiten?
Luie oplossing om hem niet uit z'n scharnieren te kunnen tillen van buitenaf? Viel mij ook al op dat de deuren naar binnen open gaan. Kost veel ruimte.
pi_31234553
belachelijk is het idd, maar het is natuurlijk goedkoper om 2 identieke kanten te maken ipv de ene kant naar binnen en andere naar buiten te laten gaan, zoiets zal het wel zijn
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:35:48 #203
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31244985
Zo ik ben ook weer terug
Heb het nieuwe blok eens goed bekeken, maar het ziet er goed uit!
Het schiet echt lekker op
pi_31247478
Kunnen we niet zelf die deur omdraaien? Scheelt zoveel ruimte..
pi_31254095
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef Jvvianen het volgende:

btw sprak gisteren zon kerel, en ze neuzen allemaal rond hier op het forum alleen durven niet te reageren
mm het schijnt dat ik dingen op dit forum heb gezegd over de key en uitvoerder die niet waar zijn...misschien heb ik dingen verkeerd begrepen...aangezien iedereen dit forum kan lezen en ik niet nu al berucht wil zijn bij de mensen van de key etc. zal ik mijn soms niet zo subtiele mening voor me houden, en iedereen moet zelf maar weten wat ze vinden van mijn verhalen. Ik denk dat inmiddels iedereen hier ervaringen heeft met de key en veel daarvan zijn niet zo positief. Ik wil alleen niet dat het mijn kans op container ofzo ooit zou beinvloeden en ga dus wat voorzichtiger doen...als jullie me persoonlijk spreken zal ik natuurlijk nog steeds geen blad voor de mond nemen!
Misschien is het overdreven en niet nodig maar wil geen risico lopen...!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:17:36 #206
129271 Me86
Pompiedom
pi_31255295
Hmz... nouw als belangrijke mensen dit forum lezen zoals jij zegt en zoals die ene man met helm ook al zei... Dan mogen ze wat mij betreft ook af en toe es gezellig meekletsen hoor! En dan wil ik bij deze ook tegen de mannen met helmen zeggen dat ik graag mijn douche gerepareerd wil hebben, want hij lekt heet water en maakt daar een lawaai bij. Dus... neem je schroevendaaier maar mee Ennuh, als je toch bezig bent, de wc spoelt ook nog steeds niet echt door, die zit ertegenover dus die kan dan ook wel gelijk gemaakt worden.

En dan als laatste boodschap voor de bouwakkers en belangrijke mensen die hier ook meelezen, zullen we een afspraak maken dat de werkzaamheden pas om 10 uur beginnen als ik uit wil slapen? Want om 7 uur vanmorgen wilde ik nog niet uit mn bed gebonkt worden

Nou, ik zie jullie maandag he, dan komen jullie gezellig alle sloten vervangen:) Alleen koffie heb ik helaas niet voor jullie, dan weten jullie dat vast...
Life is a day that doesn't last for long.
pi_31257471
Oh maandag alle sloten vervangen? Ook gelijk bij de nieuwe bewoners? Wat handig dat wij dan eerst een sleutel krijgen, om vervolgens weer een andere te krijgen. Altijd efficient die Key.
pi_31258544
Oh gaat er iemand nog naar de VU morgen of zondag, ik heb heel erg een bestandje nodig dat op de S schijf staat. Moet ik helemaal dr heen morgen .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:18:12 #209
129271 Me86
Pompiedom
pi_31258972
uhh kweetniet of ook bij jullie de sloten vervangen worden. Bij ons moet het maandag of dinsdag tussen 7 en 3, dus ik zou verwachten dat ze bij jullie alvast die nieuwe erin gezet hebben... Hoop maar dat die bouwvakkers zich houden aan de tijden die ik opgegeven heb, moet voor 3 bunkers zitten wachten tot ze komen, dus eis ik dat ze op tijd zijn
Life is a day that doesn't last for long.
pi_31262586
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:33 schreef Nouk het volgende:
Oh maandag alle sloten vervangen? Ook gelijk bij de nieuwe bewoners? Wat handig dat wij dan eerst een sleutel krijgen, om vervolgens weer een andere te krijgen. Altijd efficient die Key.
ik neem aan dat ze dan wel zo slim zijn om de sloten van alles te vervangen EN ons de NIEUWE sleutels mee te geven
pi_31262665
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Jesper_ het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze dan wel zo slim zijn om de sloten van alles te vervangen EN ons de NIEUWE sleutels mee te geven
Ik wacht het af .
pi_31264298
Nou ik betwijfel het! Maar goed we zullen zien idd
Nee dit weekend geen VU..
pi_31283543
Ik denk dat het tijd is om een beslissing te maken omtrent de voortgang van dit topic

Ik stel voor dat we de rest bespreken op www.wenckehof.nl Die site kan ook wel wat activiteit gebruiken en uiteindelijk zullen we allemaal daar belanden

Groetjes..
Blitskikker 8)
pi_31284983
of we gaan hier verder
pi_31285017
Het lijkt mij logischer als je voor lulverhalen e.d. op wenckehof post maar voor informatieve zaken hier. Op fok zijn toch veel meer mensen die interesse hebben en die dit dus lezen .
pi_31288029
Er zijn denk ik veel anonieme lezers hier op FOK, die toch graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen (zoals ik dus.. :p). Ik zou het erg prettig vinden als jullie de gesprekken hier voortzetten
pi_31292601
en ik ook
pi_31311167
heeft iemand eigenlijk al bericht gehad over de huursubsidie? Ik heb het meteen aangevraagd, maar tot nu toe nog niets gehoord...
pi_31311284
Check mn post op Wenckehof, Myrte.
#2950. Doe mij die maar.
pi_31311620
Zo'n zin in morgen!
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:37:08 #221
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_31311775
Dat zal best! Ik ben best jaloers
pi_31311936
nog 24 uur dan hebben we em
pi_31312174
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef Jesper_ het volgende:
nog 24 uur dan hebben we em
pi_31332526
Gesteld dat ik voor het volgende schooljaar zo'n containerwoning wil hebben, waar moet ik me dan inschrijven? Alleen bij studentenwoningweb of ook nog ergens anders?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_31338086
Alleen bij studentenwoningweb. Als ik jou was zou ik je nu vast inschrijven, dan maak je straks meer kans...Je moet wel ouder dan 18 zijn geloof ik om je te kunnen inschrijven.

Vandaag nog geen nieuwe advertentie voor wenckebachweg he? Dacht dat er was gezegd dat er vandaag nieuwe advertenties zouden komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')