Ik heb een kamertje in Groningen, dus niet in zo'n keetwoning. Mijn kamer is 4 bij 3 ongeveer en de bank staat gewoon in de hoek (lange kant vd bank tegen de wand van 4 meter), met daartegenover de TV(meubel), daarnaast een kledingkast en tegenover de kledingkast mn (eet/computer-) tafel (die dus weer pal naast de bank staat, past precies!). Verder staat er nog een koelkast ergens om het maar compleet te houdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Jesper_ het volgende:
sport life, hoe heb jij de bank geplaats dan?
Zou opzich best kunnen lijkt mij! Niet echt super praktisch denk ik maar zie geen probleem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:40 schreef Meng het volgende:
Ik ga er ook per 10 oktober in, maar zou de 30e een mailtje ontvangen met de tijd dan ik de overeenkomst kon komen tekenen. Heb alleen nog steeds niets gehad.
En zijn er mensen die hun bed naast de keuken hebben? Dat was mijn plan...
Ga je overmorgen ook vertellen hoe heet je nacht wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef Blinker het volgende:
Morgen blijf ik ook weer lekker slapen bij m'n vriendin
Nouja, ik bedoel alleen dat ik weer de privilege heb om in een keetwoning te slapen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ga je overmorgen ook vertellen hoe heet je nacht was.
Wat een info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |