Ik vind zelf de eerste 6 een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:30 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Nummer 7 is tè gèk.
freudiana is toch een muzical cd van parsons ??quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef Klonk het volgende:
qua teksten vind ik Freudiana ook erg leuk
quote:Limelight you were all I ever wanted
Since it all began
Limelight shining on me
Telling the world who I am
Limelight don't let me slip right through your fingers
There's a long way to fall
After the years of waiting
I'm gonna show them all
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Ik luister het liefst naar de instrumentale nummers van Alan Parsons Project. Zoals daar zijn:
Pipeline
Lucifer
Sirius
Mammagamma
I Robot
Nucleus
Voyager
In The Lap Of The Gods
Hyper-Gamma-Spaces
The Gold Bug
Hawkeye
Valt het onder electronische muziek dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef HAL9000S het volgende:
Alan Parson Project![]()
Een van de redenen dat ik zo gek ben van electronische muziekVooral het album I Robot is echt geniaal, ik ben blij dat dit album een deel van m'n muzikale opvoeding geweest is.
Volgens AMG:quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Valt het onder electronische muziek dan?
Gedeeltelijk wel naar mijn mening ja...het album i-Robot was ook lekker zweverig en experimenteel, doet me aan de hedendaagse ambient denken.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Valt het onder electronische muziek dan?
quote:Alan's music is now taking a new contemporary direction into the world of Electronica. His latest album features a number of notables in the genre including The Crystal Method, Shpongle, The Nortec Collective and Uberzone. The album also features a guest appearance by Pink Floyd guitarist David Gilmour. Alan says, "The industry is changing and I feel the need to capture a different kind of audience while still keeping my identity. Electronic music is the fastest growing music category right now and I'm enjoying working with new people and new technology". The album is now available on CD and will be released in DVD formats. The DVD will contain 5.1 surround mixes as well as new visual material.
niet perse, dat is namelijk heel persoonlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ook de instrumentale stukken geweldig .
maar is het nou zo dat fans van alan parsons ook fan zijn van jean michel jarre?
Totdat het iedere ochtend bij 'Nederland in Beweging' werd gebruikt als tune. Zo krijg je zelfs de beste muziek kapotquote:Op zondag 7 mei 2006 18:02 schreef McCarthy het volgende:
ik ken dat nummer the time machine
een soort britse trance
vind het wel een goed nummer
Breakdown, I wouldnt want to be like you, I Robot etc. etc. I Robot is ook mijn favouriet, 2 weken gelden nog voor een knaak gekocht op vinylquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:11 schreef cafca het volgende:
Mijn favo is I wouldn't wanne be like you maar eigenlijk het hele I Robot album is heerlijk
samples? kan je beter dit doenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Je kan hier wat samples luisteren:
Alan Parsons Project
ben ik wel beetje mee eens.....quote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Paul het volgende:
Ik hou alleen van de instrumentale nummers, er moet niet gezongen worden
Ja... toen was Woolfson er alweer een jaartje of 10 niet bij.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:44 schreef RaXz het volgende:
Fall Free!
Een eerbetoon aan Rob Harris, R.I.P.
Die R.I.P. was gericht naar Rob Harris, dat nummer is geschreven nadat hij kwam te overlijden tijdens een reclame stunt.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja... toen was Woolfson er alweer een jaartje of 10 niet bij.
Oh, je bent zo'n luchtacrobaat, en niet zozeer een APP fanquote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
Die R.I.P. was gericht naar Rob Harris, dat nummer is geschreven nadat hij kwam te overlijden tijdens een reclame stunt.
Hij speelt de hoofdrol in deze clip.
Klopt, maar ik ben wel een fan van dat nummer, het is in mijn opinie het beste nummer over de sport.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, je bent zo'n luchtacrobaat, en niet zozeer een APP fan
Luister "Old And Wise" maar ff dan. Dan begrijp je het.quote:
Ik gaf je een compliment voor de bump. Ik ben ook erg van topics bumpen. Ik vind je een heldquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Luister "Old And Wise" maar ff dan. Dan begrijp je het.
En ik kon geen recenter topic vinden.
o gaaf! tnx!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Bas242 het volgende:
En voor diegenen die het nog niet weten :
March 26, 2013 Rotterdam, Holland - Nieuwe Luxor Theater
March 27, 2013 Eindhoven, Holland - Muziekgebouw Frits Philips
March 28, 2013 Utrecht, Holland - Vredenburg Leidsche Rijn
March 29, 2013 Heerlen - Theater Heerlen
March 30, 2013 Enschede - Muziekcentrum Enschede
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |