Vulture Culture is denk ik het slechtste album van de APP
![]()
Zoals je hoort komt er helemaal geen orkest in voor, maar is het een beetje poppy. Andrew Powell, de 'orkestleider', was op dat moment bezig de soundtrack van Ladyhawke te schrijven.
Ik raad de albums I Robot, The Turn of a Friendly Card (!), Eye in the Sky, Ammonia Avenue, Stereotomy (in mindere mate) en Gaudi aan, behalve Tales of Mystery and Imagination dan die jij al gehoord hebt aangezien jij Pavane in je playlist hebt staan.
![]()
Als je wat losse nummers will downloaden, dan zijn Silence and I, Ammonia Avenue en La Sagrada Familia (gezongen door John Miles (van het nummer 'Music'), zie ook
hier - fantastisch) wel goeie nummers om in te stappen, allemaal vrij lange nummers die prachtig ondersteund worden met een heel orkest.
Zelf ben ik verslaafd geraakt aan APP toen ik in 1994 begon met het album "Alan Parsons Project Live", een concertregistratie, en tot op de dag van vandaag vind ik persoonlijk de arrangementen op deze CD nog mooier dan het origineel, misschien omdat ik juist hiermee begonnen ben.
[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 23-03-2007 12:34:45 ]