abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30895402
En ik was dus 1 van die verkopers die die DVD Recorder moest verkopen... Ik heb nog nooit zulke scheldkannonades naar me toegegooid gekregen. Alsof ik er wat aan kan doen als weekendhulpje...

[zeikmodus]
En jullie maar klagen over ons....
[/zeikmodus]
Je moet niet luisteren naar wat ik zeg, maar naar wat ik bedoel
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:44:26 #27
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_30895568
In Arnhem was het zelfs vechten voor dat ding hoorde ik
pi_30895755
Zo erg was het bij ons dan niet, maar wel zeuren of we het niet eerder hadden kunnen zeggen dat er niet veel meer waren... Komaan, je bent toch al vroeg je bed uit :S
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:52:08 #29
25069 Hetser
Ik haat ondertitels
pi_30895806
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.

De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.

Zeik niet zo..
Shin Chan Fan
pi_30895907
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Hetser het volgende:
Tja als je van tevoren weet dat het zo'n goede aanbieding is, kom dan op tijd. Het was nou eenmaal een superaanbieding en hier in Groningen waren ze ook binnen een kwartier uitverkocht. En er stond groot bij de advertentie "op=op" dus als je dan achter het net vist, eigen schuld dikke bult! En als dat komt door asociale medeklanten, ook dan heeft dat niets met de v&d te maken.

De medewerkers van de v&d hebben niks te zeggen over de levering van circusproducten, dus die kunnen er niks aan doen.

Zeik niet zo..
Als iedereen was zoals jij eej
pi_30895936
Geen tegoedbonnen?
Volgens mij zag ik geen op=op in de advertentie.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:00:08 #32
25069 Hetser
Ik haat ondertitels
pi_30896010
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:55 schreef Alter88 het volgende:

[..]

Als iedereen was zoals jij eej
Ochja dan moet ik wel even toegeven dat ik ook bij de v&d werk maar dan bij de horlogerie, waar we ook rond 1 uur al door de halve voorraad heen waren.
Shin Chan Fan
pi_30896066
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef Hetser het volgende:

[..]

Ochja dan moet ik wel even toegeven dat ik ook bij de v&d werk maar dan bij de horlogerie, waar we ook rond 1 uur al door de halve voorraad heen waren.
Aha Ach ja, altijd eerste dag circus
pi_30896214
Spaar gewoon tot je hem wél kan kopen
pi_30896952
ik heb geen folder gehad (terwijl ik met de rest van het papierwerk detailhandel per week mijn kamer opnieuw kan behangen). Dus ik ben vooral boos dat ik niet eens de kans heb gehad, al had ik gewild (niet, trouwens, maar het gaat om het idee).
pi_30898073
ik vroeg me al af waarom het zo druk was in de V&D vandaag
don't give me that fucking bullshit
pi_30898841
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vroeg me al af waarom het zo druk was in de V&D vandaag
Dat zeg je nou wel he, maar ik had vandaag echt gewoon een klant die aan mij vroeg of er iets te doen was bij V&D. Manman, je kan je kont niet keren of er staat levensgroot prijzencircus op een of ander bord

En er staat echt bij op=op
pi_30899566
Ik ging rond zevenen nog even naar de V&D om te kijken naar die mooie aanbieding van fietstrainer die tevens aangeboden staat voor 300 euro. Blijkt óók die al uitverkocht te zijn. Ze hadden er zeker maar minder dan 10 op voorraad ofzo.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30899641
En ik mocht werken . (Morgen ook .)

Ik kreeg inderdaad 5 over 8 beduusde mensen bij het koffiebuffet die moesten bijkomen van de vechtpartijen in de kelder . Beetje triest allemaal!
pi_30899789
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef karoltje het volgende:
En ik mocht werken . (Morgen ook .)

Ik kreeg inderdaad 5 over 8 beduusde mensen bij het koffiebuffet die moesten bijkomen van de vechtpartijen in de kelder . Beetje triest allemaal!
Hey. Wie denk je wel niet dat je bent dat je als V&D-medewerker je klanten triest noemt.
Dat ik dat als mede-klant zeg, is mijn goed recht maar als V&D-medewerker is dat hooguit onbeschoft.
pi_30899888
Dus omdat ik bij V&D werk moet ik respect hebben voor alle klanten? Ongeacht hoe belachelijk ze zich gedragen?
pi_30899977
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:56 schreef karoltje het volgende:
Dus omdat ik bij V&D werk moet ik respect hebben voor alle klanten? Ongeacht hoe belachelijk ze zich gedragen?
Dat moet je in ieder geval niet kenbaar maken. Geeft niet bepaald een goed imago tegenover de klanten.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:01:02 #43
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900057
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:07 schreef Tha_T het volgende:
Spaar gewoon tot je hem wél kan kopen
Dat zeg ik ook altijd. Ik koop iets als ik het geld er ook voor heb

Trouwens.. als je die foto's en de drukte ziet om een dvd recorder.. hoe doen de mensenhet in Afrika om een zak rijst?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_30900282
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:01:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:07:57 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900342
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef Mikkie het volgende:
Echt kansloos, maar het is dan ook stom van de V&D. Ik bedoel... in Nijmegen schenen er ook echt súperveel mensen gestaan te hebben (een vriendin van me was er), maar ze hadden maar 100 van die dvd-recorders. Als je dan zo'n actie doet, koop dan óf meer in, of zet de prijs alsnog wat hoger zodat er niet zo'n stormloop ontstaat. Misschien dat ik het verkeerd zie, maar zoveel mensen teleurstellen doordat je veel te weinig producten hebt is niet echt positieve reclame ofzo.
Helemaal mee eens. Ik vind het ook totaal onzin. Echt serieus.
Daarom ben ik ook niet gegaan. Ik hoorde ook vandaag in de winkel van een klant dat ze binnen 10 minuten uitverkocht waren
pi_30900563
Ik heb gehoord dat ze 3000 restpartijen van Philips hebben ingekocht voor ongeveer 750.000 euro omdat Philips binnen korte termijn een nieuwe verbeterde DVD-recorder zou gaan aanbieden met verbetere specificaties die de huidige zou moeten vervangen.
En als je 3000 exemplaren met delen over 60 filialen kom je uit op 50 exemplaren per filiaal. Uitgaande dat de grotere filialen in de grote steden meestal 100 exemplaren krijgen, dan blijft er minder over voor de kleinere filialen. Dus ik kan het mij enigzins voorstellen.
pi_30900695
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd. Ik koop iets als ik het geld er ook voor heb
Wat is er mis met jezelf een zak geld besparen door op een aanbieding in te gaan?
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:18:21 #48
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30900735
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Wat is er mis met jezelf een zak geld besparen door op een aanbieding in te gaan?
Een hoop gezeur, gejank, geduw, gepush en een hoop teleurstelling als je niet zo één te pakken krijgt
pi_30900786
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:

[..]

Een hoop gezeur, gejank, geduw, gepush en een hoop teleurstelling als je niet zo één te pakken krijgt
Omdat dit een kutreclame was betekent dat toch niet dat je in zijn geheel niet op reclames in moet gaan?
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:21:59 #50
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30900870
Het gaat ook al járen niet zo goed met V&D

De meeste mensen komen er alleen maar om te lunchen tijdens het winkelen geloof ik
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')