Volgende week zondagquote:
Jah diequote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dat die film met die pater die hem opsluit en met die leuke theatervoorstellingen en die boekjes die hij naar buiten smokkelt enzo?
TMF Smash is zondagquote:
Ik niet hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen zit morgenavond zeker in Rotterdam?
nou ik in elk geval niet hoorquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen zit morgenavond zeker in Rotterdam?
't gaat er ook niet om wat zìj zaterdag doet..quote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TMF Smash is zondag![]()
Weet niet wat ze zaterdag doet?
Neuken met je draakje?quote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
't gaat er ook niet om wat zìj zaterdag doet..
't gaat er om wat ìk doe
nòg verwarder?quote:Op zondag 25 september 2005 02:25 schreef Cybart het volgende:
mjah, mischien nog verwarder naar bed als vorige week....
trusten people
kruisspinquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Vlarp het volgende:
Kijk wat er in de tuin zit!
[afbeelding]
moe'k haar kennen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:52 schreef Ang3l het volgende:
witte wie'k tegekwam op de site van Bette Ford?
[afbeelding]
Ik wil het niet weten..quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Het is zo'n pastel-zeug waarbij iedere keer dat ze d'r popjes-bek opentrekt het glazuur van je tanden springt van zoetigheid
Sinds wanneer zijn knuffels illegaal?quote:Op zondag 25 september 2005 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan word ik straks aangeklaagd.. is illegaal enzo, weet je?
Ohw..quote:Op zondag 25 september 2005 15:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn knuffels illegaal?![]()
Maar ik heb er nu echt, echt, echt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |