ja, als het niet meer op prijs gesteld wordt dat je mensen beledigd, blijft er voor mij weinig te posten overquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Euroboy het volgende:
Jullie zijn stil...
ja, op die slagaderlijke bloeding van gisteren waardoor mn pols blijft kloppen na.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef Sunjammer het volgende:
Alles ok Cybart?
Oooohhh... als dat alles is. Je ademt nog? Mooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, op die slagaderlijke bloeding van gisteren maardoor mn pols blijft kloppen na.....
en met u?
of zal ik er U van maken
ging jij niet naar een concert vanavond?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oooohhh... als dat alles is. Je ademt nog? Mooi.
Je mag ook rustig jij zeggen hoor.
Onkruid vergaat niet, dus het gaat goed
Yupsiequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ging jij niet naar een concert vanavond?
quote:Namen die niet voldoen aan gangbare fatsoensnormen worden niet in behandeling genomen.
ja man ik scheit in mijn broek van angstquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn jullie bang voor topic 1400 ofzo.
*wijst naar usericon*quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja man ik scheit in mijn broek van angst![]()
das geen luier das een plushe broekje eikel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*wijst naar usericon*
Gelukkig heb je een luier aan.
Een Dolce & Gabbana plushe broekje. Met Kaailie erin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das geen luier das een plushe broekje eikel!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |