Welke idioot gaat in het weekend om 7 uur 's ochtends terwijl iedereen nog op bed ligt, buiten afdekplaten van onze erkers vervangen, zonder dit door te geven. Het hele complex stond te daveren van het boren, hameren en zagen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:57 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vertel! We zijn een en al oor. (Voor zover we hier aanwezig zijn natuurlijk.)
Da's wel heel extreem ja. Hier in de buurt begonnen ze half 8 met heien... Ook niet leuk. Gelukkig was ik al wakker...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Welke idioot gaat in het weekend om 7 uur 's ochtends terwijl iedereen nog op bed ligt, buiten afdekplaten van onze erkers vervangen, zonder dit door te geven. Het hele complex stond te daveren van het boren, hameren en zagen...
Weer een paar uur slaap weg![]()
Lijkt me wel tof ja..alleen kut locatie nuquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:51 schreef Timmah het volgende:
* Even snel langszoef *
Ik ben net voor het eerst in de Amsterdam Dungeon geweest, heb de hele attractie al gezien. Het was echt tof, jullie MOETEN komen kijken als het open gaat!
Kom maarquote:
ja, als het niet meer op prijs gesteld wordt dat je mensen beledigd, blijft er voor mij weinig te posten overquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Euroboy het volgende:
Jullie zijn stil...
ja, op die slagaderlijke bloeding van gisteren waardoor mn pols blijft kloppen na.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef Sunjammer het volgende:
Alles ok Cybart?
Oooohhh... als dat alles is. Je ademt nog? Mooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, op die slagaderlijke bloeding van gisteren maardoor mn pols blijft kloppen na.....
en met u?
of zal ik er U van maken
ging jij niet naar een concert vanavond?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oooohhh... als dat alles is. Je ademt nog? Mooi.
Je mag ook rustig jij zeggen hoor.
Onkruid vergaat niet, dus het gaat goed
Yupsiequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ging jij niet naar een concert vanavond?
quote:Namen die niet voldoen aan gangbare fatsoensnormen worden niet in behandeling genomen.
ja man ik scheit in mijn broek van angstquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn jullie bang voor topic 1400 ofzo.
*wijst naar usericon*quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja man ik scheit in mijn broek van angst![]()
das geen luier das een plushe broekje eikel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*wijst naar usericon*
Gelukkig heb je een luier aan.
Een Dolce & Gabbana plushe broekje. Met Kaailie erin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das geen luier das een plushe broekje eikel!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |