Chantal moet in hongerstaking gaan. Voorgoed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Idd Scan ze moeten gewoon in hongerstaking gaan![]()
Ik heb vandaag rauwe uien op met kaas en tomaten op een gevuld stokbroodquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:40 schreef Rica het volgende:
Ik heb ook wel eens een rauwe ui gegeten. Ligt errug zwaar op de maag.
Ze liggen gewoon te pitten ws.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar ze zijn, en dat niemand dat verder vreemd vindt.
Ja dát of Chantal geeft Tanja stiekum haaltjes van d'r sigaretjes (die Chantal wél mag roken). Chantal weet wel dat ze (als ze betrapt worden) genomineerd kan worden maar is zo overtuigd dat Nederland Lieske naar huis stuurt dat ze het erop gokt ???quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is misschien een strategische zet van haar om sympathieker over te komen? En heeft ze meer wilskracht dan wij allemaal denken? De omslag vind ik ook erg opvallend moet ik zeggen.
Misschien is ze opgeknapt door het bezoek vandie verloskundigen en het kamertje. Dat ze zich eindelijk ten volle realiseert dat ze echt een kindje gaat krijgen ofzo.
Tanja is er toch helemaal niet bij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Kimske het volgende:
Tanja houdt dr mond dicht omdat ze wel lekker gewoon kan eten en drinken... wie weet hoe ze aant stressen is, net nog zat Menno in dr gezicht rook uit te blazen en snoof ze dat op...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
Het lijkt míj wel leuk om ze na een paar dagen rantsoen een enorme hoeveelheid drank te geven. En dan uienlikeur of zo.
Kan ik me niet voorstellen, Chantal doet niet zomaar iets voor iemand denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja dát of Chantal geeft Tanja stiekum haaltjes van d'r sigaretjes (die Chantal wél mag roken). Chantal weet wel dat ze (als ze betrapt worden) genomineerd kan worden maar is zo overtuigd dat Nederland Lieske naar huis stuurt dat ze het erop gokt ???
Ik hoop zo dat je gelijk hebt en Chantal genomineerd wordt. Denk dat Hummie er alles aan doet om Roel/Lieske/Ralph in het huis te houden. Laat Chantal maar lekker de regels overtreden en op die bank belanden, dan is het duidelijk wie er mag vertrekken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja dát of Chantal geeft Tanja stiekum haaltjes van d'r sigaretjes (die Chantal wél mag roken). Chantal weet wel dat ze (als ze betrapt worden) genomineerd kan worden maar is zo overtuigd dat Nederland Lieske naar huis stuurt dat ze het erop gokt ???
Die zwartepiet mag gewoon ook het huis uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal moet in hongerstaking gaan. Voorgoed.
Nee, ze moeten het niet benoemen, maar gewoon niets eten. Er is dus ook niets te eten als je geen pindakaas weg krijgt. Ik zou in ieder geval gewoon niets eten, al was het alleen maar om te zien of ze zullen ingrijpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Idd Scan ze moeten gewoon in hongerstaking gaan![]()
ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop zo dat je gelijk hebt en Chantal genomineerd wordt. Denk dat Hummie er alles aan doet om Roel/Lieske/Ralph in het huis te houden. Laat Chantal maar lekker de regels overtreden en op die bank belanden, dan is het duidelijk wie er mag vertrekken.![]()
Chantal is ook niet gek...... die weet ook dat Tanja de BB-touwtjes in handen heeft. Als Tanja zegt: "ik wil Chantal bij de bevalling" dan is Chantal bij de bevalling......quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, Chantal doet niet zomaar iets voor iemand denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |