Waarom?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Grrr, ik ben echt WOEST!!
Welk kutland heeft de IP's 66.*.*.* en 62.*.*.*:?
Alhoewel de laatste ook wel Nl. kan zijn, deels dan..
Weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:19 schreef NerdoNielso het volgende:
Hoe moeten wij dat ooit weten Ali?
Beetje problemos,quote:en wat is er fout?
Strakke shit ouwe!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
Vanmiddag trouwens met mijn moeder naar Den Helder geweest, kleren waren hard nodig... twee spijkerbroeken (na x jaar weer 'ns) en een vestje... had wel meer gewild maar de zin was op
Over twee weken zaterdag ga ik met JP (en mss anderen) naar Alkmaar, dan maar ff meer
[afbeelding]
En, staat het nog een beetje? (sorry dat de kaartjes er nog aan hangen)
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
Vanmiddag trouwens met mijn moeder naar Den Helder geweest, kleren waren hard nodig... twee spijkerbroeken (na x jaar weer 'ns) en een vestje... had wel meer gewild maar de zin was op
Over twee weken zaterdag ga ik met JP (en mss anderen) naar Alkmaar, dan maar ff meer
[afbeelding]
Een stuk volwassener idd, en die houding past er ook wel bij zegmaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uit.
Nu nog van die XXXXXXXL shirts af en je bent helemaal om door een ringetje te halen.
BTW, heb je ook nog sneakers gescoord of dat nog niet?
Bedanktquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uit.
Nu nog van die XXXXXXXL shirts af en je bent helemaal om door een ringetje te halen.
BTW, heb je ook nog sneakers gescoord of dat nog niet?
Hey, nieuwe kleren. Leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
[afbeelding]
mooie broek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
[afbeelding]
http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gifquote:
Hij is ook de te donker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gif
die is letterlijk 2 fast, 2 furious.
Moet nog wat aan de tijdsinstellingen gedaan worden dus.
Ja, dat is de filmquote:
had je al gepost.. spammerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja hey ik heb net de Dynamo in Eindhova gebeld, en het komt allemaal goed.
Sworn Enemy. We gaan met de Texelse delegatie.
[afbeelding]
quote:Niels
"Hoe ging het?"
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Aliquote:Ali
KUT
*net buiten beeld*
Maar wel geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |