Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Ik vraag me af wat ze gaat doen in de winter. Ze jaagd veel (al een keer thuisgekomen met vogel, baby duif en een kikkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
Een sociale belgische kat?
Trustequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga je verlaten.
Duik mooi mijn nest in.
Tot morgen.
Sherman en schol zijn veel te serieus geworden. We kunnen wel weer eens wat gebagger gebruiken.quote:
wie zegt dat ik serieus gworden ben..quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Sherman en schol zijn veel te serieus geworden. We kunnen wel weer eens wat gebagger gebruiken.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Heb geen idee opzich
* Sjowhan gaat richting de korfbal.
Mag weer een wedstrijd fluiten
Ik serieus? Lees je in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Sherman en schol zijn veel te serieus geworden. We kunnen wel weer eens wat gebagger gebruiken.
Lekkere meiden.quote:
maxtorquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef mistermaniac het volgende:
Hartstikke dood (tik-tik-tik bij spin-up)
Nee, Rene is mod van SES nuquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zegt dat ik serieus gworden ben..
schijnt bedriegt hoor
en btw wat heb ik gemist rene gebanned in dig ofzo???
ik denk eerder dattie gewoon nie kan modden er over een paar topic's sluiten gewoon een aantal dagen doetquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
En daarom issie niet meer welkom in dig?
ik krijg al dagen van mijn hccnet server mailtjes terug dattie niet kan bezorgenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef ElmarO het volgende:
@mschol
Ik heb gisteravond rond 23.30 een foutmeldingsmail terug gehad van je server. Heeft ie toch 3 dagen over gedaan.
Wat leuk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg al dagen van mijn hccnet server mailtjes terug dattie niet kan bezorgen
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
En ik ben ook weer weg; geld halen in 't dorp, en dan weer naar de korfbal om zelf te spele
ik denk zelf dattie op een gegeven moment ermee kaptquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet zeggen gezien zijn postgeschiedenis
Zie de PI.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was wel een heel serieus antwoord zeg. Zie je, we hebben reneetje weer nodig.
Euy.quote:
ze wil mij er niet bijquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef SHERMAN het volgende:
Wat doe jij dan achter de pc idioot? Ga er bij liggen?!
Je stinkt?quote:
Mag ik erbij?quote:
quote:
Is toffe film, stuk beter dan de vorige batmans imo. Ze hebben hem hier ook in de imax draaien, lijkt me ook wel tof.quote:Ik hbe gister batman begins gekeken
animatie is vaak erg goedquote:Op zondag 25 september 2005 06:01 schreef devzero het volgende:
Voor de mensen die niet afschrikken van animatie, net corpse bride gezien, ook erg leuk.
Hij was idd eindelijk weer op nivoquote:Op zondag 25 september 2005 06:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Is toffe film, stuk beter dan de vorige batmans imo. Ze hebben hem hier ook in de imax draaien, lijkt me ook wel tof.
Voor de mensen die niet afschrikken van animatie, net corpse bride gezien, ook erg leuk.
nu alquote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat vanmiddag eindelijk XP opnieuw installeren.
Nu al ja. Volgens mij heb ik nu van alles wel een back up dus het kan geloof ik.quote:Op zondag 25 september 2005 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nu al
ik hoop dat .net visual; studio zo klaar is dan kan ik php met ldap support gaan proberen te compilen
kan ik m;n Active Directory uitlezen
ben nu bezig met me web root directory naar me andere server te kopieeren
wanneer php+mysql+apache goed draaienj dan maak ik ook dump van me gehele mysql server databases en importeer die in de nieuwe en dan is ie goed to go
jewel... lukt allemaal wel, stuk of 3 4 keer de image terug geplaatstt maar het lukt welquote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nu al ja. Volgens mij heb ik nu van alles wel een back up dus het kan geloof ik.
Gaat het allemaal lukken met je server?
Drive letters zijn fucked up en ik kan niet meer op de schijf waar al mijn documenten op staan.quote:
Mmm dat fucked up.. En kan PM er niet nog iets van makenquote:Op zondag 25 september 2005 17:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Drive letters zijn fucked up en ik kan niet meer op de schijf waar al mijn documenten op staan.Windows wilt de schijf formateren. Maar dat wil ik niet!
HD in andere pc ff steke?quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef SHERMAN het volgende:
Kut zooi.
Mijn data staat op mijn hdd van 250gb, Windows herkent er maar 128 nu.
Damn, volgens mij ben ik hard genaaid.
Ik heb hier geen andere pc waar ik tijdelijk 50Gb aan data kwijt kan.quote:
zoals ik al zei.. kan partion magic pro er niet wat van makenquote:Op zondag 25 september 2005 17:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb hier geen andere pc waar ik tijdelijk 50Gb aan data kwijt kan.
Ben nu aan het bedenken hoe ik toen die 250Gb HDD aan de gang heb gekregen in Windows zodat ie toen alles herkende, maar ik kan het niet meer bedenken.Zit ook een beetje te twijfelen of windows niet automatisch de schijf gaat formateren als ie hem herkend al te groot.
Voor de DPC verjaardagsflush.quote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef Jump het volgende:
Devzero: wat is dat getal ding in je avatar?
ik doelde meer dattie 0.11min/sec aan geeftquote:Op zondag 25 september 2005 14:17 schreef Sjowhan het volgende:
Met nero quick erase is het altijd al 2 minuten geweest
Full erease is +/- 10 min
je leest het verkeerdquote:Op zondag 25 september 2005 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde meer dattie 0.11min/sec aan geeft
0.11 minuten per seconde![]()
dat je daar op letquote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
Zal ergens tussen 2 updates in gegenereerd zijn
heb dat ook soms
tuurlijk ben ik blij...quote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
wees blij
Ik ga trouwens naar bed.. Tot morgen weer enzo
Je hoeft niet alle optie aan of uit te zettenquote:Op zondag 25 september 2005 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik blij...ik snap geen zak van dat visual studio.net
veels te veel opties...
quote:Op maandag 26 september 2005 07:06 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
maar ik had dan een optie mee moeten geven (--with-ldap ozo)quote:Op maandag 26 september 2005 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle optie aan of uit te zettenZelfs mij lukt het om dingen met VS dot-net gecompileerd te krijgen wat nog redelijk geoptimaliseerd wordt ook
![]()
Sterkte met je complete uurquote:Op maandag 26 september 2005 08:24 schreef Jump het volgende:
Hoi
Eerste en laatste uurtje op school al
Er zijn al problemen met 3D Studio Maxquote:
Best knapquote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Er zijn al problemen met 3D Studio Max
Wil bij niemand opstarten
Staat lokaal, maar problemen met rechten en licentie ofzoquote:
Laters sletje!quote:Op maandag 26 september 2005 08:33 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensenvandaag heel de dag in freaking training
zaaie zooi.
Maar goed tot laterz![]()
Altijd leukquote:Op maandag 26 september 2005 08:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Staat lokaal, maar problemen met rechten en licentie ofzo
Heb nog les tot 9u40, dus als ze nog een uurtje prutsenquote:Op maandag 26 september 2005 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Straks ben je er voor jan lul
Dan ben je voor niks je bed uit gekomenquote:Op maandag 26 september 2005 08:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb nog les tot 9u40, dus als ze nog een uurtje prutsen
Zo'n gevoel heb ik ook zo ongeveer.. 't Gaat niet kut, maar heb het gevoel dat ook al werk ik erg hard aan de studie, dat ik het toch niet ga redden.. 't Is nog verd*mme 3 dagenquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Giem het volgende:
slaapze allen![]()
F1 was mooi.. 1-2 mclaren.. maar toch kut.. voel me kut.. school opdracht gaat kut.. enz..
Dus giem gaat maar eens slapen.. kijken of het morgen beter is![]()
Nee, moet toch nog achter boeken en nieuwe OV pasquote:Op maandag 26 september 2005 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ben je voor niks je bed uit gekomen![]()
Gelukkig geen problemen met de licenties van internet![]()
Dan Suc6 met je ov!!quote:Op maandag 26 september 2005 08:46 schreef Jump het volgende:
K, ze krijgen het niet in orde, we mogen terug naar huis
Heb ik het ooit geprobeerd met mukie?quote:Op maandag 26 september 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Godlike hoe staat het met de liefde trouwens? 't Was niets geworden met Mukie geloof ik, al een nieuw vrouwtje op 't oog?
Echt terug?quote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen.
* Jo0Lz is terug van weggeweest
Dat kun je wel stellen.quote:Op maandag 26 september 2005 10:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt terug?
En mogguh!
Was je druk afgelopen tijd?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Ben papa geworden van een prachtige dochter.
In de tussentijd ook nog eens goed ziek geweest... Maar, ben nu ECHT terug
Ja, oké daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Feli
![]()
En dat prachtig neem ik wel met een korreltje zout![]()
Dat zegt elke papa over zijn kleine
Ben ook niet boosquote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, oké daar heb je helemaal gelijk in.
Maargoed, iedereen moet maar voor zichzelf oordelen hè
Hans Teeuwen.quote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Gaan we Marty maar eens aan een gestapo-verhoor zetten![]()
Inderdaad! Dat was het belangrijkste!quote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben ook niet boos![]()
Zou eerder boos zijn als je je dochter niet prachtig zou vinden!
maar als alle vingertjes en teentjes er maar aan zitten!
quote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Ben papa geworden van een prachtige dochter.
In de tussentijd ook nog eens goed ziek geweest... Maar, ben nu ECHT terug
Hoi.quote:
Dank je wel!quote:
't Mag toch wel gezegd worden vinnik. Broertje met zijn kleine zusje is helemaal geweldig toch?quote:
Keyword. OUDE.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:26 schreef mistermaniac het volgende:
vertel mij wat, had toen extra ruimte nodig. Eentje maar uit een oude pc gesloopt en in deze gezet. Naja grote fout dus
Zeker! Vinden zijn papa en mama wel!quote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Mag toch wel gezegd worden vinnik. Broertje met zijn kleine zusje is helemaal geweldig toch?
Spannende dingen?quote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het nieuws?
Npog spannende dingen?
FF kijken of i kdaar kan vinden hoe ik Windows mijn 250Gb schijf weer laat zien.quote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het nieuws?
Npog spannende dingen?
quote:Op maandag 26 september 2005 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
Kan ook, maar Tweakers is handiger, want dan meteen vraag plus oplossing in het Nederlands. Makkelijker kan niet.
Maar ja zit nu toch op school dus kan niks gebruiken.
Ik werk op een school, en mag dus allesquote:Op maandag 26 september 2005 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
Da's weer waar..
Ik moet om half 1 richting school, kan ik half 2 een toets weer doen van cisco
quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Ik werk op een school, en mag dus alles![]()
Hahahahaha!
Ciao!!quote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan is richting school. Adios
ai, lulligquote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
heb een 4.6 gehaald.. morgen om 9u weer herkansing
quote:PHP Version 4.3.11
System Windows NT WIN2003SERVER 5.2 build 3790
Build Date Mar 30 2005 17:32:35
Server API Apache
Virtual Directory Support enabled
Configuration File (php.ini) Path C:\WINDOWS
PHP API 20020918
PHP Extension 20020429
Zend Extension 20021010
Debug Build no
Thread Safety enabled
Registered PHP Streams php, http, ftp, compress.zlib
quote:apache
Apache for Windows 95/NT
Apache Version Apache/1.3.33 (Win32) PHP/4.3.11
Apache Release 10324100
Apache API Version 19990320
Hostname:Port fia181-83.dsl.hccnet.nl:80
Timeouts Connection: 300 - Keep-Alive: 15
dat kan alleen bij kpn...quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
KPN pwnage
Heb geen telefoonlijn meer, maar alleen DSL
Rond 21:15 was me telefoon + dsl dood, ik dus bellen naar storingsnummer KPN: ja, klopt, er zit *iets* niet goed, woensdag kunnen we pas een monteur sturen. Ik dus ok gezegd, en na afspraak opgehangen. Ben ik 3-4 minuten later weer achter me pc, zie ik gewoon weer linesync
Dus heb nu DSL-over-kaal-koper
daar heb je of een gsm voor of skypequote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
Maar nu heb je dus geen telefoon? Lijkt me ook niet alles...
gelukkig hebben we altijd nog de mobielquote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kijk wel wat er precies gebeurd, met lede ogen wel te verstaanquote:(21:58:53) KPN monteur stelt vast dat storing niet in kabelnetwerk ligt maar dat het in de bekabeling van bbned mis gaat. KPN monteur trekt een extra draadje (bypass) om zo de apparatuur/bbned buiten te sluiten en je telefonie te herstellen.
(21:59:05) KPN meldt storing aan bij BBned en je kan wachten.....
de gebruiker staat toch op #1 hoorquote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ik haat groote harde schijven.
Of Windows XP.
Of WD.
Of computers.
waarom???quote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ik haat groote harde schijven.
Of Windows XP.
Of WD.
Of computers.
Zou ik niet zo heel erg missen om heel eerlijk te zijn. Maar ik gebruik dat ding dan ook niet zo vaak.quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
misschien heb je hier iets aan:quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
Omdat die bagger pc van mij nog steeds denkt dat mijn 250Gb schijf met date een 128Gb schijf is die formateerd moet worden.
PartionMagic ziet hem nu als 128Gb.
Tooltje van WD kan er ook niks van maken.
Schijfbeheer ziet er ook niks in.
Bios herkend hem netjes als 232Gb.
Gek word ik er van.
Ben nu aan het zoeken of ik nog ergens een cd rommetje met Knoppix heb liggen.
Knoppix herkent 2 partities, openen geeft 2 lege mappen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien heb je hier iets aan:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303013
kennelijk moet je windo0ws 48bits adressering aanhebben staan anders doet ie ut niet???
anders kijk je eff hier.
mensen met het zelfde probleem zo te zien:
http://forums.devshed.com(...)4a148c52c0bfd46.html
Er zit een fan vlakbij de mijn hdd's die er lucht blaast dus dat is het probleem het. Het is ook pas sinds de herinstallatie dus het lijkt me sterkt...quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Trouwens, hd's overlijden niet zo maar; istie wel goed (passive) gekoeld enzo geweest?
Drukke week.quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat maffen
todo list komende week:
* mysql databases dumpen
* mysql databases importeren
* dvd brander met cd brander verwisselen (de dvd fikker is niet van mij)
* e.v.t. het mobo+ de rest overzetten naar een andere kast
* nieuwe server online gooien
en ondertussen ook nog naar school, stage en een nieuwe tijdelijk stage (waar ik ga helpen de rotzooi op te ruimen..quote:
uhm defineer een levenquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef SHERMAN het volgende:
Zeg, heb jij een leven?
Hier dezelfde antwoorden hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uhm defineer een leven
als je daarmee bedoelt uitgaan:
Nee absoluut niet
als je daarmee bedoelt dat ik wel eens achter me computer vandaan kom..
Ja...
gelukkigquote:
Tof, en wat doe je de rest van de week?quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef mschol het volgende:
todo list dinsdagavond:
* mysql databases dumpen
* mysql databases importeren
* dvd brander met cd brander verwisselen (de dvd fikker is niet van mij)
* e.v.t. het mobo+ de rest overzetten naar een andere kast
* nieuwe server online gooien
en jij denkt dat ik dat in een avond doe...quote:Op dinsdag 27 september 2005 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Tof, en wat doe je de rest van de week?
Goeiemorgenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Me lijn knippert momenteel een beetje (aan-uit-aan-uit) maar voor de rest is er nog steeds internet.
Heerlijk
Troubleshootenquote:Op dinsdag 27 september 2005 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Tof, en wat doe je de rest van de week?
script0rz draaien tuulijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Turboknop op je server zitten?![]()
fikken? fokken? fukken? fuckken?quote:
Kies er eentje uit!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
fikken? fokken? fukken? fuckken?
Zit er niks in de buurt dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:26 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben aan het Fokken maar ik zou liever Fucken
Welke opleidingen nog meer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef SHERMAN het volgende:
Oh jawel, zitten met 3 opleidingen in 1 gebouw, maar er zijn maar weinig meiden die en ict opleiding doen he..
Aquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:57 schreef SHERMAN het volgende:
The amount of electricity stored in some monitor components is enough to cause serious injury or even death.
The Correct Answer --> a. True
Your Answer --> b. False
quote:
Een TV ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef SHERMAN het volgende:
Dat had ik dus echt niet verwacht he.
Maar ja, goeie morgen.
[..]
Kennis van ons maakt die dingen.. maar daar komen nogal wat veiligheidsmaatregelingen bij kijken.. Er staat geloof ik 22.000 volt op de binnenkant van een monitorquote:
Een hoop iig. Dr was ook een keer een gek die een tesla coil achtig apparaat van een tv had gemaakt heb alleen t filmpje niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:54 schreef Giem het volgende:
[..]
Kennis van ons maakt die dingen.. maar daar komen nogal wat veiligheidsmaatregelingen bij kijken.. Er staat geloof ik 22.000 volt op de binnenkant van een monitor![]()
quote:Module 5: Switches
Module Overview
5.1 LAN Design
5.1.1 LAN design goals
5.1.2 LAN design considerations
5.1.3 LAN design methodology
5.1.4 Layer 1 design
5.1.5 Layer 2 design
5.1.6 Layer 3 design
5.2 LAN Switches
5.2.1 Switched LANs, access layer overview
5.2.2 Access layer switches
5.2.3 Distribution layer overview
5.2.4 Distribution layer switches
5.2.5 Core layer overview
5.2.6 Core layer switches
Dat klinkt wel erg vrolijkquote:
Ga eens een skateboard spel makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef Giem het volgende:
Giem zit nu in de les.. leren hoe games te maken op mobile telefoons.. J2ME.
Tis saai..
J2ME is wel gaaf toch? Ik vind van wel iigquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef Giem het volgende:
Giem zit nu in de les.. leren hoe games te maken op mobile telefoons.. J2ME.
Tis saai..
klinkt bekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef SHERMAN het volgende:
Oh jawel, zitten met 3 opleidingen in 1 gebouw, maar er zijn maar weinig meiden die en ict opleiding doen he..
aan mij is altijd A verteld...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:57 schreef SHERMAN het volgende:
The amount of electricity stored in some monitor components is enough to cause serious injury or even death.
The Correct Answer --> a. True
Your Answer --> b. False
ROC MN?quote:
Ook goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
MN
ICT Project onderwijs Delft:
http://ti.mon3aan.nl/
Maar als je het door hebt kan je fok ook ff helpenquote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef mschol het volgende:
argh kut zooi krijg me mysql DB's niet gedumpt:
mysqldump: Got error: 1030: Got error 127 from table handler when retrieving data from server
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=119380quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef mschol het volgende:
argh kut zooi krijg me mysql DB's niet gedumpt:
mysqldump: Got error: 1030: Got error 127 from table handler when retrieving data from server
hey die had ik net ook gevondenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=119380
Geweldig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Beste actie ooit?
Uurtje of 1/2??quote:Op woensdag 28 september 2005 07:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach het is maar hoe je het bekijkt
Op de Nederlandse manier?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach het is maar hoe je het bekijkt
Ik speel iedere dag voor wake-up service, en het is nu 10 voor 7 in schotland. Dus weltrustenquote:Op woensdag 28 september 2005 07:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uurtje of 1/2??
Lijkt mij redelijk nacht![]()
Lijkt mij geen leuk baantjequote:Op woensdag 28 september 2005 07:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik speel iedere dag voor wake-up service, en het is nu 10 voor 7 in schotland. Dus weltrusten
Ja maar weer gewisseldquote:Op woensdag 28 september 2005 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgens
Shit man, nog niet vol
Edit: Godt!Je vertrouwde avatar!
Hoertje van mequote:
hahahah ik zit te fokkenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga is werken!
Hup hup![]()
Je word niet betaald om te fokken!
Wat willen ze doen?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahahah ik zit te fokkenen me ubuntu install te configen
en dat allemaal in de baas zijn tijd
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat willen ze doen?
Je ontslaan?![]()
Ach maandag is ook niet zo ver wegquote:Op woensdag 28 september 2005 08:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja graag kan ik vandaag nog weg ipv maandag
![]()
gehehehequote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
Hij gaat gewoon het netwerk verneuken, rommel achterlaten zodat de volgende kan opruimen
Wel hard werken dan tot maandagquote:Op woensdag 28 september 2005 08:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
gehehehe
@godlike nee inderdaad joh is al bijna dat scheelt weer.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel hard werken dan tot maandag![]()
Nope nog niet kunnen wel op marktplaats gooien als je wil?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je mijn auto al verkocht?
Ja moet ik van de week maar ff doenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nope nog niet kunnen wel op marktplaats gooien als je wil?
Ja ik weet echt niet wat je er voor krijgt maar ik denk dat je hem wel kwijt kan raken hoor daarquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja moet ik van de week maar ff doen
Maar ff foto´s maken
Veelquote:Op woensdag 28 september 2005 10:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wat je er voor krijgt maar ik denk dat je hem wel kwijt kan raken hoor daar
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Je weet geen eens wat ik heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |