toch zou ik dan eerder voor kamstrengen gaan , das verf klaarmaken en daarna met kam verticaal strengen door je uitgroei trekkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ja wil wel wat donkerder. ik vind mijn eigen kleur erg donker alleen anderen
zeggen allemaal dat het dus gewoon nog niet eens donkerblond is.
Ja ja ik ben een miep
dit http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3367070.jpg leek me wel leuk
alleen vraag ik me af: moet je dan niet vaak dit opnieuw doen ivm uitgroei....
gewoon egaal verven is ook zo... saai![]()
Dit is niet de bruin die ik in gedachten hadquote:
Ach..Henk vroeg meteen of ik bleef slapenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dit is niet de bruin die ik in gedachten had![]()
Naja, als jij er maar blij mee bent![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
Erg mooie kleur bij je gezicht, Vivi!
Ja godver!quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
Erg mooie kleur bij je gezicht, Vivi!
Ah! Tnx! Dit blondje had daar zelf nog niet aan gedacht.quote:
Jaaaa! mooiquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Vivi het volgende:
Hm. de kleur begon al redelijk terug te lopen na 2 keer wassen (door al dat blonderen wrs) dus ik heb het maar meteen grof aangepakt en het nog wat donkerder gevorven(ja taalpuristen.. ik weet dat het "geverfd" is)
Foto wederom in fotoboek![]()
quote:
O nou dat is wel liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef Moonah het volgende:
Zeg mutske, je bent inwendig nog steeds blond....
Ik had net al in je fotoboek gereageerd....
En fyi, ik ben nét thuis van mijn werk, en (bijna) het eerste wat ik doe is naar jouw foto kijken....![]()
Weet ik ook niet, ik had mijn haar natuurlijk heel erg gebleekt, ms is het anders met natuurlijk licht haarquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd trouwens hoe vaak je bij moet kleuren omdat je zei dat je donkerblond haar hebt van jezelf?
mijn haar is nog niet eens donkerblond, lichter dus, dus denk dat ik dan vaak bij moet kleuren en een lichte uitgroei staat ook zo.. vreemddus dat houdt me wel tegen
Klopt, zo'n tot op de hoofdhuid gebleekte kop is veel onnatuurlijker dan wat donkere uitgroei!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef Moonah het volgende:
Mijn haar is van nature donkerblond en toen ik het donker had leek de uitgroie wel grijs!
Met lichtblond gekleurd haar vind ik een beetje uitgroei juist mooier dan helemaal tot op de wortel geverfd.
quote:Vivi, daar maak je geen grapjes over...![]()
Mail je een foto?quote:Op maandag 10 oktober 2005 04:43 schreef DarkElf het volgende:
verf natuurlijkhalve maatregelen zijn niet mijn ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |