Okeequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:59 schreef Andoire het volgende:
Persoonlijk vind ik (midden)blond btw het leukst staan bij je (heb in je fotoboek gekeken), te donker moet je het zeker niet doen omdat je dan al snel erg bleek lijkt.
Gewoon wat spoelingen proberen dus
Ik ben gelukkig niet echt megawit van mezelf (ben half Italiaans) en heb ook donkere ogen, dus het moet wel kunnen denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef Maerycke het volgende:
Zo, dat wordt echt een grote verandering bij jouLeuk trouwens! Kijk uit dat je het niet té donker maakt, anders word je gezicht harder als je huidskleur heel licht is, dat zou zonde zijn. Succes verder!
Ik ben het nu aan het verven!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:02 schreef Moonah het volgende:
Overigens vind ik je dat donkere mooier staan.
Maakt je minder 'bimbo'.
Let wel, met donker haar heb je aanzienlijk minder sjans dan met blond...
Oh, en deze posts zijn op eigen ervaringen gebaseerd...
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het verven!
Kheb een middenweg gekozen; warm goudbruin met highlights
Het gaat niet misquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
En mocht het misgaan kun je vanmiddag vast nog wel ergens tercht...
Succes!
Mwoh, ik verf mijn haar al vanaf mijn 16e en ik ben nu bijna 31 en het is nog prima, soms moet je wel ff een maskertje doen en natuurlijk de punten, maar nee, niet bang dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:31 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben man en neger en op de leeftijd dat haar verven eruit zou zien als een vervroegde midlife crisis dus ik ben gevrijwaard van de zorgen.
Toch wil ik jullie vragen: zijn jullie niet bang dat je haar door het vele verven erg beschadigd? Mijn vriendin heeft erg lang haar (tot ver onder d'r billen) maar heeft het nog nooit geverfd. Hoeft ook niet want ze is mooi zat, zo![]()
(Tijdens het zoeken naar in Google kwam ik hierlangs: http://www.elitegrouphair.com/script/yukohairstraightening.asp
verbazingwekkend!)
Nou dat komt dan goed uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Fahrion het volgende:
Donker!
Dan neem ik aan dat 't er nog gezond uitzietquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik verf mijn haar al vanaf mijn 16e en ik ben nu bijna 31 en het is nog prima, soms moet je wel ff een maskertje doen en natuurlijk de punten, maar nee, niet bang dus
hmm, hier houd ik niet zo...te "Kelly Family" naar mijn smaak..maar smaken verschillenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat 't er nog gezond uitziettoch zie je vaak dat mensen hun haar helemaal verpest hebben door verven. Hoe krijgen ze het zover? Of is het meer door bleken dat haar zo sto-achtig wordt?
toch een foto van m'n vrouwtje erbij:
[afbeelding]
cousin It
't Staat 'r anders heel goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
hmm, hier houd ik niet zo...te "Kelly Family" naar mijn smaak..maar smaken verschillen
edit: ja, dat komt vrnml. door bleken, daarmee "onttrek" je dingen aan je haar
Ik heb het ook alleen over het kapsel, ik vind zulk lang haar al snel "sloom" maken...maar laat lekker zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
't Staat 'r anders heel goedmaar smaken verschillen, idd. Ik zie de Kelly Family alleen niet zo snel Psycho en GStar dragen
Een vriendin van haar heeft trouwens pas d'r haar hazelnoot-kleurig geverfd. Het resultaat schijnt errug mooi geworden te zijn.
Nu ben ik trouwens wel heel erg benieuwd naar het resultaat. Heb je al foto's?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen over het kapsel, ik vind zulk lang haar al snel "sloom" maken...maar laat lekker zitten
Het is btw wel echt een mannenkwaaltje imo, daar had ik het vanochtend nog over met de kapper, om haar al snel "mooi" te vinden als het maar lang isMijn ex had daar ook een handje van.
Maar goed, dat is off topic
Ik heb nog geen foto's dat zal wel tot vanaaf duren, ben lekker aan het kuuroorden thuis
Maar zo'n schoon huisje is ook wel weer heel erg fijn he!?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]en zo hoort het. Weekend is er om te ontspannen dus go for it
Wij hebben zelf een halve herst-schoonmaak achter de rug. Ook een leuke manier om je weekend te vullen
maar nodig.
Over het mannenkwaaltje: na bijna 6 jaar relatie ben ik er eigenlijk wel aan gewend maar ik ben er idd toch wel een beetje trots op. Het is erg lang maar ook erg gezond en op één of andere manier past het heel erg goed bij d'r.
ik check vanaaf wel weer voor een phootootje van jouw resultaat
Doe mij deze kleur maar. De mooiste kleur voor een brunette die er is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef Vivi het volgende:
Ik ben toe aan wat nieuws en wil mijn haar morgen donker gaan verven (en een stukje knippen maar dat is niet zo belangrijk). Goudbruin moet het worden
ech wel ... toch wel schikken wat voor een stofbalen er uit de moeilijke bereikbare plekjes kwamenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar zo'n schoon huisje is ook wel weer heel erg fijn he!?
En nu lekker relaxen dan
Schrik me doodquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:57 schreef Tarot het volgende:
[..]
Doe mij deze kleur maar. De mooiste kleur voor een brunette die er is.
[afbeelding]
Nou nou .. zóóó erg is ie nou ook weer niet.quote:
Je weet wat ik bedoel ... er zijn veel verschillende soorten bruin.quote:Maar een andere kleur zou ook wel raar zijn voor een brunette![]()
ik keek, leuk!quote:
koop tube natuurtint en apart een tube goud-mixquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef DarkElf het volgende:
donker is wel leuk ja viv, ik twijfel ook nog steeds hoor
alleen een goudtint is bij mij moeilijk, wordt erg snel te rood...
dus heb geen idee wat dan
maar het is al heel mooi goudblond:oquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef DarkElf het volgende:
tis nu blond, staat in mijn fotoboek geloof ik.
toch zou ik dan eerder voor kamstrengen gaan , das verf klaarmaken en daarna met kam verticaal strengen door je uitgroei trekkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ja wil wel wat donkerder. ik vind mijn eigen kleur erg donker alleen anderen
zeggen allemaal dat het dus gewoon nog niet eens donkerblond is.
Ja ja ik ben een miep
dit http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3367070.jpg leek me wel leuk
alleen vraag ik me af: moet je dan niet vaak dit opnieuw doen ivm uitgroei....
gewoon egaal verven is ook zo... saai![]()
Dit is niet de bruin die ik in gedachten hadquote:
Ach..Henk vroeg meteen of ik bleef slapenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dit is niet de bruin die ik in gedachten had![]()
Naja, als jij er maar blij mee bent![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
Erg mooie kleur bij je gezicht, Vivi!
Ja godver!quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
Erg mooie kleur bij je gezicht, Vivi!
Ah! Tnx! Dit blondje had daar zelf nog niet aan gedacht.quote:
Jaaaa! mooiquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Vivi het volgende:
Hm. de kleur begon al redelijk terug te lopen na 2 keer wassen (door al dat blonderen wrs) dus ik heb het maar meteen grof aangepakt en het nog wat donkerder gevorven(ja taalpuristen.. ik weet dat het "geverfd" is)
Foto wederom in fotoboek![]()
quote:
O nou dat is wel liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef Moonah het volgende:
Zeg mutske, je bent inwendig nog steeds blond....
Ik had net al in je fotoboek gereageerd....
En fyi, ik ben nét thuis van mijn werk, en (bijna) het eerste wat ik doe is naar jouw foto kijken....![]()
Weet ik ook niet, ik had mijn haar natuurlijk heel erg gebleekt, ms is het anders met natuurlijk licht haarquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd trouwens hoe vaak je bij moet kleuren omdat je zei dat je donkerblond haar hebt van jezelf?
mijn haar is nog niet eens donkerblond, lichter dus, dus denk dat ik dan vaak bij moet kleuren en een lichte uitgroei staat ook zo.. vreemddus dat houdt me wel tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |