misschien is het een bammetje met ui?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Dacht dat ze allergisch was
[afbeelding]
Tja, maar "als zij fucking pindakaas wilt eten, dan eet zij fucking pindakaas"quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Ja.... heb zo'n gevoel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker???
De poll op de Talpa-site laat toch een heel ander beeld zien.
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik verwacht Ralph eruit, duidelijk het minst in 'beeld'.
Roel is een relaxte gozer en Lieske een geile tiener.
Lijkt me een makkelijke keuze voor kijkers die de streams niet volgen. Helaas.
kan je vast wennen aan de live uitzending uitslagen:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ja.... heb zo'n gevoel.
Die peiling op de talpa-site is trouwens volkomen belachelijk.
Ralph stond vanochtend nog keurig tweede, en nu ineens derde, op maarliefst 10% van Roel.
Oeps.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij gaat Lieske toch echt wieberen hoor.
Oh neeeequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, die staat echt in álle peilingen vét bovenaan.
Lieske gaat heel ver komen.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja maar...eh... Ralph is wel positiver in beeld gebracht op tv toch?????
Leuk idee van Joost met dat bestek onder de kussens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
gezellig spelletje memory
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieske gaat ff een rondje lopen buiten.
NSB'en.![]()
ja dat zal wel bij mij was het over met de ik haat zwangere vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Nogal een verschil inderdaad. Ralph moest van BB bij binnenkomst meteen Rob de deur wijzen, Roel heeft nu voor de tweede keer als opdracht "doe Big Bart na" door een groepsopdracht te 'saboteren'.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Vind ik niet.
Roel heeft veel meer aandacht gehad en zijn type spreekt nou eenmaal veel jonge mensen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |