Junior gaat zich bezighouden met allerlei illegale handeltjes... dus het is slechts een kwestie van tijd voor die jongen weer achter de tralies belandt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Junior
ik hoop dat de komst van Gyman ook weer snel zijn exit zal zijn
jij uit schilderswijk komen?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Snake2005 het volgende:
ahaen jij keken niet op weblogs (A)
Laat die kogel dan gelijk doorschieten naar Tha Bitch Kyraquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Shirina kan beter alsnog een kogel door der kop krijgen met der gezeik.
Dat is het zeker, word behoorlijk moe van dat gezeikquote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Inderdaad dat gemiep van shirina is nu wel genoeg geweest.
same herequote:Op woensdag 28 september 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg ook schijtgenoeg van Kyra-Daan-Shirina.
Deze ouwe klootzak komt er niet.....quote:Op donderdag 29 september 2005 05:30 schreef Snake2005 het volgende:
ik wil wel dit ff kwijt : ik ben een klootzak volgens jullie, maar als ik primeurs heb op mn site komen jullie snel(begrijp ik ook wel)
Je bedoelt primeurs die je meestal van ons gejat hebt hier?quote:Op donderdag 29 september 2005 05:30 schreef Snake2005 het volgende:
ik wil wel dit ff kwijt : ik ben een klootzak volgens jullie, maar als ik primeurs heb op mn site komen jullie snel(begrijp ik ook wel)
of die gewoon in de tv-bladen staan?!quote:Op donderdag 29 september 2005 08:28 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt primeurs die je meestal van ons gejat hebt hier?
sorry hor, maar die primeurs die wij allemaal hebben geplaatst, zij egt niet van julliequote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
of die gewoon in de tv-bladen staan?!
je bent geen klootzak hoor... webloggers vallen hier alleen in de categorie "sneu"
nu ff iets aan je nederlands doenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Snake2005 het volgende:
en sneu dat webloggers in n hokje worden geplaatster is btw el intresse voor : gsiteren 700 uneieke bezoekers
sorry hoor, ik typ heel vaak zoquote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Snake2005 het volgende:
sorty hoor, ik typ heel vaak zowvoor nederlands heb ik altijd n 8, en btw lul er niet omheen!! die priemurs die onm de beste had, stonden nergens!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |