Oe! What did they do!quote:
ja, ik ga hier zo wegquote:
Handig zulke mannenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, ik ga hier zo weg
(hij komt hier eten en ik heb ook nog niet gegeten)
net: Ja, we gaan nog even wat drinken in de stad
Okezeg dat dan eerder, dan wacht ik niet op je met eten.
![]()
Maar hij is toch ook wel lief hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, ik ga hier zo weg
(hij komt hier eten en ik heb ook nog niet gegeten)
net: Ja, we gaan nog even wat drinken in de stad
Okezeg dat dan eerder, dan wacht ik niet op je met eten.
![]()
somsquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar hij is toch ook wel lief he
Nou, ik ken ook sommige vrouwen die zulke geintjes flikken . . .quote:
Doen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef Pheno het volgende:
_arual_ die aan het Konga'en is, ik zou er een foto van moeten maken![]()
Ik heb maar 1 set bongo'squote:
Vrouwen zijn altijd nog logischer dan mannen, al hoewel vrouwen ook irritant kunnen zijn..quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, dat zou ook weer saai worden![]()
vrouwen
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, dat zou ook weer saai worden![]()
vrouwen
ik vind vrouwen heel logisch hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd nog logischer dan mannen, al hoewel vrouwen ook irritant kunnen zijn..
Sorry hoor, maar als er iets is dat vrouwen niet zijn is het wel logischquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd nog logischer dan mannen, al hoewel vrouwen ook irritant kunnen zijn..
Tja, je moet er mee leren levenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als er iets is dat vrouwen niet zijn is het wel logisch
Eensch . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn ze dan wel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Grappig meisje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Kies maar, alleen is logisch echt geen optie.quote:
Kies maar? er staat geen a,b,c, of 1,2,3.. ik kan nergens uit kiezen dus..quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kies maar, alleen is logisch echt geen optie.
Er is ook niets uit te kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:41 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Kies maar? er staat geen a,b,c, of 1,2,3.. ik kan nergens uit kiezen dus..
Jij mag helemaal zelf kiezen wat je vrouwen vind. Alleen logisch zijn ze echt niet, maar dat had ik al gezegd geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja maar, waarom zegt Marc dan dat ik mag kiezen?
I'm glad you're glad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Gelukkig, is er nog een iemand die dat vind![]()
Het is logisch dat vrouwen onlogisch zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag helemaal zelf kiezen wat je vrouwen vind. Alleen logisch zijn ze echt niet, maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Dat is logischquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is logisch dat vrouwen onlogisch zijn.
nee, je leest niet goed, jullie zijn onlogischquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
Vrouwen zijn logisch, maar daarnaast ook roddeltantes en irritant
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
Vrouwen zijn logisch, maar daarnaast ook roddeltantes en irritant
ja, dood moeten ze! allemaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
Vrouwen zijn stom.
Alle mannen dood, alle vrouwen dood. Opgelost. Slotje!quote:
Dat zeg ik idd, is gewoon zo.. kan er lang of kort over praten, maar ik leef in een vrouwen wereldje en vind het maar al te irritantquote:
Inderdaad. Eindelijk een vrouw die dat ook vindt. Wanneer gaan we iets drinken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik idd, is gewoon zo.. kan er lang of kort over praten, maar ik leef in een vrouwen wereldje en vind het maar al te irritant
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik idd, is gewoon zo.. kan er lang of kort over praten, maar ik leef in een vrouwen wereldje en vind het maar al te irritant
Ken je niet eens vrouwen die dat vinden dan? ik denk serieus dat ik niet jaren en jaren in de zorg ga werken omdat ik het geroddel en gekakel en gezeik om niets gewoon lomp vindquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad. Eindelijk een vrouw die dat ook vindt. Wanneer gaan we iets drinken?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel heel lief![]()
Een beter milieu begint bij jezelfquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ken je niet eens vrouwen die dat vinden dan? ik denk serieus dat ik niet jaren en jaren in de zorg ga werken omdat ik het geroddel en gekakel en gezeik om niets gewoon lomp vind
Welgeteld 1. Nu 2 dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ken je niet eens vrouwen die dat vinden dan? ik denk serieus dat ik niet jaren en jaren in de zorg ga werken omdat ik het geroddel en gekakel en gezeik om niets gewoon lomp vind
Tuurlijk.. en dan doe je nergens aan mee en vertel je ook niet zoveel over jezelf en dan ben je te gesloten en kunnen mensen niks met jequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf
of
De maatschappij, dat ben jij
pff.. mag ik daar heel hard om lachen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet het. Kun je nagaan hoe zwaar mannen het hebben.
ja, stel mieperts zijn het! allemaal!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik weet het. Kun je nagaan hoe zwaar mannen het hebben.
Donkey konga is coolquote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
pff.. mag ik daar heel hard om lachen?
Altijd hequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Hey, wij zijn degeen die zich af moeten vragen of dat kind wel echt van ons is .. voor vrouwen is dat veeeeel simpeler !quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:05 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn onlogischquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee, dat was ik, en dat wil niet zeggen dat gelijk alle vrouwen zo zijn![]()
om te weten van welke man het kind is? mm, niet altijd denk ik hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Hey, wij zijn degeen die zich af moeten vragen of dat kind wel echt van ons is .. voor vrouwen is dat veeeeel simpeler !
Daar heb je best heel erg gelijk in. Dat is eigenlijk best zielig voor julliequote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Hey, wij zijn degeen die zich af moeten vragen of dat kind wel echt van ons is .. voor vrouwen is dat veeeeel simpeler !
Je hebt een foutje gemaakt in je zin, dat on moet weg voor logisch, anders klopt het nietquote:
Ahh. Jij bent niet alle vrouwen, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee, dat was ik, en dat wil niet zeggen dat gelijk alle vrouwen zo zijn![]()
Hoezo zielig? Het is gewoon niet van mij,quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Daar heb je best heel erg gelijk in. Dat is eigenlijk best zielig voor jullie
Ok,quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je hebt een foutje gemaakt in je zin, dat on moet weg voor logisch, anders klopt het niet
hoe wil jij vader worden dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo zielig? Het is gewoon niet van mij,
en klaar![]()
Das hard van jou.. hoe weet je dat nou zo zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo zielig? Het is gewoon niet van mij,
en klaar![]()
Nietquote:
als je geen sex hebt.. dan weet je het zekerquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Das hard van jou.. hoe weet je dat nou zo zeker
zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
als je geen sex hebt.. dan weet je het zeker
Ja ok, dat snap ik ook nog wel, maar als je wel sex hebt dan kun je dat niet zomaar zeker weten. Mannen moeten eigenlijk er maar gewoon vanuit gaan ook dat het hun kind is als wij dat zeggen. Dat is best vaagquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
als je geen sex hebt.. dan weet je het zeker
Nee, alle vrouwen zijn niet logisch, behalve _Kimmie_.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nou maak je weer foutje.. het moet zijn, Alle vrouwen zijn logisch
nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nou maak je weer foutje.. het moet zijn, Alle vrouwen zijn logisch
Niet echt logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik ook nog wel, maar als je wel sex hebt dan kun je dat niet zomaar zeker weten. Mannen moeten eigenlijk er maar gewoon vanuit gaan ook dat het hun kind is als wij dat zeggen. Dat is best vaag
Ja die is ook goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen zijn niet logisch, behalve _Kimmie_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |